Esther, knuff voor jou. Begrijpelijk dat je niet nog drie maanden zelf wil proberen. Mvm, fijn dat het schoon is. Ik ga duimen voor je. Mvj, goed bezig. Ik was net even buiten en waaide bijna weg Jennifer, veel klusplezier
Hcg is maar 37 meer dus zal niet lang meer duren zei gyn vooraleer ik ongesteld ga worden en dan kunnen we er gelijk weer voor gaan... Morgen heb ik nog dagje rust gekregen, had dit aan gyn gevraagd en hij vond het ook goed
Mvm wat fijn dat je lichaam schoon is nu en dat je snel weer kan gaan voor een beebje Ricmar in ben nog geen 1 keer op dag 3 moeten gaan ben altijd gelijk moeten starten maar ik had wel een zwtest gedaan maar die was toen negatief Er vroeg iemand weet niet meer wie of dit de eerste keer Clomid was maar dat is niet zo dit is nu de 7e of 8e ronde Clomid al
Vandaag een echo gehad, kindje is goed gegroeid en was al flink bewegelijk. Vandaag ook nog een broek gescoord voor 5 euro bij de outlet miss etam, koopje dus al is het maar voor mijn werk maar hij is best wel leuk.
Hai meissies, Heb wel terug gelezen, maar geen puf even om te reageren. Iedereen dank je wel voor de lieve reacties. Mijn vriend houd nog hoop vast voor deze maand maar ik absoluut niet. Morgen 15 dpo dus dan zal het wel losbreken. Heb even een dip, maar kom er wel weer uit. Even flink balen, loslaten, schouders eronder en doorgaan. Ik bel het ziekenhuis zodra ik echt ongi ben. Anders krijg je die bullshit weer dat je daar eerst op moet wachten ofzo. En dan zullen we zien wat ze willen gaan doen.......ga bankhangen, koppijn.... dikke knuffel voor iedereen.
@ Jennifer: ja het is alleen een beetje teveel geweest. Ben nu regelmatig mijn knieën aan het koelen (beide kanten) en ga morgen de fysio bellen. Die wind was idd echt verschrikkelijk... blegh... Veel plezier vanavond meid . @ Margha: dankjewel meis . Super om te lezen dat de echo weer goed was! Heerlijk om te zien he als ze dan al bewegen . Oeh, dan had jij geluk! Hier hadden ze bijna niks bij de Miss Outlet! @ Grace: hahaha ja ik had er toen ik tegen de wind in moest dan ook echt wel enorm veel moeite mee hoor . @ One: ow daar heb ik dan weer geen last van gehad, van zandhappen hahahaha. @ Tinkerbell: jeetje meid de 7e of 8e keer al! Pfoe heej... waarom gaan ze niet verder kijken? @ Esther: superdikke knuffel voor jou meis!!! <3 Ik ga zo mijn bedje in... ben doodmoe, ondanks dat ik vanmiddag heb geslapen... Hoop dat ik niet weer te moe ben om te slapen...
Mvj dit is de eerste ronde dat we IUI gaan doen met Clomid de andere keren heb ik gewoon Clomid en pregnyl gekregen
Goedemorgen schatjes, EGO: Nar een heerlijke nachtrust (eindelijk geen nachtmerrie) schrok ik me simpel van mijn temp.Niet getest want snapte er zo weinig van dat ik gewoon gepiest heb. Maar bij beide zwangerschappen testte ik pas na nod positief dus ik wacht het nog braaf even af. Ik wil geen hoop hebben aangezien ik een strontlichaam heb, maar het wordt me zo wel heel moeilijk gemaakt. Maar stel dat FF het toch goed had, dan zit ik nu 13 dpo en nog steeds niet overtijd dus...... Margha, fijn om te lezen lieverd, en goed geshopt dus, heerlijk! One, hier ook al een paar dagen kunnen zandhappen, maar sinds gister gelukkig niet meer. Grace, hoe voel je je moppie? Tinkerbell, mijn duimen draaien zo hard voor jou dat het raak mag zijn deze maand! mvm, fijn dat je lichaam het zelf geregeld heeft. Klinkt altijd stom om dat te moeten schrijven, maar ik bedoel het goed. Ik hoop dat je snel opnieuw zwanger mag zijn moppie. Ben er zo te zien een paar vergeten, maar weet het even niet meer zo vroeg op de ochtend. Ga proberen nu heel nuchter te blijven en dat temp morgen toch nog zakt......of ik ongi word met een hoge temp of zoiets stoms......adem in adem uit......
Wow Es...zal je niet gelijk nog meer zenuwen aanpraten, maar de duimen gaan nog iets harder. Wow...ziet er toch hoopvol uit. Zou wel echt geweldig zijn Hier heb ik gisteren de dag ruk afgesloten na een redelijke dag. Vandaag maar eens de ha bellen voor andere medicijnen.
Grace, spreek maar goed van je af hoor!!! Ik zit langzaam echt gek te worden hier, maar ben zo bang voor mijn eigen lichaam.......ik ben kalm ik ben kalm ik ben kalm.........stuiter stuiter......ik ben kalm ik ben kalm.......stuiter stuiter.......word GEEEEEEEKKKKKKKK!!!!!!!!! Als mijn vriend dit kaartje ziet dat flipt die helemaal door....helpt ook niet hahahaha die lieve schat.
Es...en als je het echt niet houdt kan je dan niet toch testen? Dan weet je toch iets en kan je het misschien meer los laten (in het geval van een negatieve test)?
Grace, ik weet niet wat verstandig is. Ik moet straks mijn vriend eerst eens gaan uitleggen wat een lange LF is hahahahahaha. Normaal gesproken test ik gewoon alleen, maar ik merk echt aan hem dat hij er deze keer behoefte aan heeft om alles mee te maken. Hij is echt heel anders dan anders, zo super lief voor me.......En als de test negatief is sla ik mezelf weer voor mijn kop dat ik een test verziekt heb etc etc etc etc........stom lijf. Voor nu ga ik er nog steeds vanuit dat ik echt een vreselijk harde slag tegen mijn kop ga krijgen en daarom wil ik ook geen hoop hebben. Wat is dit toch moeilijk........