@esther. Wauwwwwwwww. Wat een temp. Oooh ik duim zooooo hard voor je lieverd. Dat jij je nu nog in kan houden vind ik bewonderenswaardig. Wat een lieve vriend heb jij zeg. Heerlijk om te lezen.
Esther wauw meid wat een temp seg ik duim ook nog wat harder voor je Hier niet zo goed nieuws baarmoederslijm niet dik genoeg en eitjes waren nog geen 10 maandag moet ik terug
Dank jullie wel lieverds. Jennifer hoe ik nu kan wachten? Nou dit is het gesprek met mezelf: Als FF het toch goed heeft en ei was op cd 17 dan zit ik nu pas 13 dpo. Dan pak ik mijn langste LF van 16 en moet ik dus nog 4 dagen wachten tot ik overtijd ben. En bij beide zwangerschappen testte ik pas positief na nod........kut ben misselijk, nee ik voel niks, godver buikpijn, nee ik voel niks, tieten doen pijn, neeehhhheeeen ik vooooeeeeeehhhhhhllllllll niiiiiiks!!!!!!! Zoiets ongeveer en hopen dat er iemand valium voor me heeft hahahahahaha. Ben gewoon echt bang voor mijn lichaam dus dat helpt ook wel om te wachten. Tinkerbell, hoop stiekem natuurlijk dat je pensel het fout heeft hahahahaha. En jou eitje groeit prachtig dit weekend en dan gaat dat maandag helemaal goed komen!!! Ik blijf doorduimen voor een pracht resultaat!!
@esther. Whahaha. Wat ben je toch een geweldig mens. Mijn duimen gaan gewoon nog harder draaien. Elke ochtend als ik wakker word is het eerste wat ik ga kijken jouw temp. Zo spannend vind ik het voor je. @tinkerbell. Ik sluit me bij esther aan. Na het weekend heb jij een prachtig eitje.
@mvj het gaat nu eigenlijk heel goed gister alleen veel plassen en linkerkant van lies af en toe steekjes!!! ook nog een beetje gveoelige boobs maar dat was t dan echt wel....mja kan zo weer omslaan, hoop t niet!!! maar moet zeggen normaal heb ik PMS maar t voelt nu allemaal wat rustiger aan, nog steeds wel kwaaltjes maar wel in mindere mate....mss komt t wel omdat ik nu 2capsules shatavari inneem ipv 1x per dag!! ach jah zullen t zien...ik ga denk ik zondag mss n testje wagen dan zit ik op 11DPO en nog 3 dagen voor NOD!!! Heb gister mn testjes binnen gekregen @Esther Wauuuuuwwww meis....jij maakt t spannend hier zeg!!! hihi...en van mij mag je ook wel testen hoor ben ook wel nieuwsgierig nou!!!! haha..... Gister weer n super dag gehad!! weer naar Arnhem geweest naar die choreograaf.....en nu ging mn zusje ook mee!! Wel aan de ene kant jammer dat hij dezelfde choreo deed maar omdat wij t al kenden mochten wij hem helpen en moesten we naast hem gaan staan mja sommigen hadden beetje boze blikken in hun ogen zei mn zusje hahaha....hij had zelfs nog n bericht op mn facebook gezet : YOUR SO AMAZING...Thanks for your help today in Class YOU ROCK Ik was natuurlijk super blij haha....ook hadden we een foto gemaakt en op facebook gezet en toen had er iemand op gereageerd en toen zei hij: yea Holland got sum Beauties!!!! Hihi....voor degene die mss t leuk vind om t filmpje van de choreo te zien, kijk dan op youtube: Workshop Sayquon Keys choreography to Riri-Dance Sorry weer off topic maar ben weer helemaal enthousiast hihi....Ik wil, ik wil heeeeeeeeeeeeeeeeeeel graag naar LA!!!! haha....nog ff duimen volgende week pas verloting
Esther, ik begrijp het wel. Je moet doen wat je zelf wil doen. Wij wachten gewoon netjes. Maar oooohhhhh ik DUIM!!!!!
goede morgen meiden eerst en vooral: esther je houdt de spanning erin... maar ik volg je wel, ik zou ook na al die tijd niet meer te vroeg gaan testen... maar desalniettemin blijf ik heel hard voor je duimen @margha, leuk dat je echo goed was!! ok ik ben ook al weer allemaal vergeten wat ik gelezen heb, moet nog wakker worden... in ieder geval hoop ik dat dit clubje snel heel roze mag kleuren en dat iedereen mooie gezonde kindjes ter wereld mag brengen @ego, vandaag heel veel last van rugpijn en het gevoel dat ik ongesteld moet worden... dit komt waarschijnlijk omdat het hcg bijna helemaal uit mijn lichaam is... nu niet om moeilijk te doen maar hoop dat ongi nog even wacht tot dinsdag ofzo want heb druk weekend voor de boeg en maandag is het in mijn geboortedorp jaarmarkt waar ik elk jaar naartoe ga zo ik ga beetje tv kijken, de afgelopen dagen een aantal zaken opgenomen (sitcoms dat mijn ventje niet graag ziet), dus nu een lekker lui dagje met een kopje thee
whaaaaaaaaaaaaaaaa esther je temp meis! ga jij gwn eens snel testen en laat ons nie in spanning hahaha
Esther. Whahaa duimen draaien, mooie temp meis. Wat maak je het spannend. Mvj. Ze haddn hier ook maar één rek. Eigenlijk bijna niks geen keuze en ze zeiden ook bijna niks binnen te krijgen.
@ Tinkerbell: ooooow ok... @ Esther: WAUW!!! Wat een temp!!! *duimt even heeeeeeeeeuuuuuuuuuuul hard!* Die duivels moeten gewoon wegblijven nu... Hahahahaha, zie je nu ook écht letterlijk door de kamer stuiteren hihihihihi... *plaatjes ziet* Whahahaha, dat "gesprek" met jezelf... Lig in een deuk hier. Je weet het altijd zo leuk te vertellen. @ Grace: wat balen dat je zo'n roteinde van de dag had. Wat zei de huisarts? @ Tinkerbell: wat jammer zeg! Ik duim heeeeeel hard voor maandag meid! @ Rabia: gelukkig gaat het nu weer beter meid. Ben ik blij om. Ben benieuwd naar je test als je gaat testen . Hahahaha, heerlijk om je zo enthousiast te zien. Ik ga heel hard voor je duimen dat je mee mag meid! @mamavanmenno: wil je gewoon even een knuffel geven... @ Margha: hier hadden ze niks hangen voor 5 euro zelfs... En alleen maar grijze broeken... Niet eens zwart ofzo... @ Ricmar: hahahaha hier ook een knallende ovu-test LOL... Hier vanmorgen boodschappen gedaan met de fietskart. Eerst naar de Lidl en daarna naar de Jumbo. Brood in de aanbieding gehaald bij de Jumbo. Oooooow en dan heb je zulk heerlijk brood hihihihi. J.oshua ligt nu even op bed, die was doodmoe...
Esther heeft zich vandaag van hier verbannen denk ik Ik krijg geen andere medicijnen. Wordt volgens ha afgeraden. Schiet mij maar lek
Dag damesss!!! Aaahhh wat heb ik jullie gemist zeg! Ben hier een hele tijd niet geweest door alle drukte.. Ook niet meegelezen helaas!! Kan iemand kort vertellen wat er allemaal is gebeurd? Hoop alleen maar positief? Even in het kort: de bruiloft was superrrrr!!! Hieronder een foto
Trouwens heeeel klein beetje eggwhite gespot vandaag, maar ovutestjes nog niet positief. Zal wel heel snel komen