ik heb jullie hulp nodig

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door tijgetje 85, 7 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tijgetje 85

31 okt 2012
    25
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey dames,

Ik heb even jullie hulp nodig ik ben nu voor de 2e maand bezig met temperaturen maar nu geeft ff bij deze maand aan dat ik op dag 19 mijn eisprong heb gehad maar met een stippellijn. Nou heb ik ook vanaf 9 dpo(s'avonds) tot en met 10 dpo krampen gehad aan de linkerkant in mijn onderbuik en onderrug waar bij ik ook gelijk gevoelige borsten en tepels kreeg en het in de loop van de week ook het idee dat ik sommige geuren sterk ruik.Ook had ik 9 dpo een temo dip.Nu heb ik 15 dpo en 17 dpo een test gedaan maar beide negatief en ook nu 20 dpo ben ik nog steeds niet ongesteld,wat moet ik hier mee dames weet het even niet.

Sorry voor mijn lange verhaal maar ik hoop dat iemand van jullie zoiets herkent en toen zwanger was of gewoon ongesteld werd.

Groetjes

2. Toto

Toto Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.061
    9
    38
    Tja... Ik vind het lastig om er zo wat van te zeggen. Heb je misschien een link naar je kaartje?

3. Mientje Sop

Mientje Sop Bekend lid

15 jun 2012
    951
    1
    18
    m'n schatjes ღ
    Idd, een link naar je kaartje zou handig zijn.

4. tijgetje 85

31 okt 2012
    25
    0
    0
    NULL
    NULL
    nou ik weet niet hoe dat moet hihi kunnen jullie mij dat vertellen mischien dat t me dan lukt

5. Mientje Sop

Mientje Sop Bekend lid

15 jun 2012
    951
    1
    18
    m'n schatjes ღ
    Heb je je kaartje in Fertility Friend staan?
    Zo ja, bovenaan klikken op "sharing" daar zie je "get code" tussen staan. Als je daarop klikt krijg je urls te zien.

De onderste "simpele link" kun je zo in je handtekening zetten..

6. tijgetje 85

31 okt 2012
    25
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb ff op mijn mobiel staan dus een app ik heb daar al bij gekeken maar zoute niets dat ik m hierbij kan zetten

Deel Deze Pagina