Algemene Temperatuurs Kaartjes Deel 5

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Senna1985, 1 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Hè jammer... ben benieuwd wat mijn temp morgen doet! Doe voor de zekerheid straks wel even een ovutestje thuis..

2. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Zijn we samen benieuwd!

3. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Dat is lief van je :)

4. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Madeliefste: he bah wat balen meid!!!
    Ooooooow wauw!!! Dat is nog eens een positieve test!!!! Gefeliciteerd meid!!!
    Die krampen had ik idd ook toen ik zwanger was van ons kleine mannetje (die inmiddels na de kerstvakantie naar school gaat)...

@ Grace: ja het is zeker spannend! Ben benieuwd wat je temp gaat doen meid.

@ One: ik gebruik wel tarwekiemolie, maar das meer voor mijn weerstand ;). Helemaal zo na mijn operatie.

@ Hoop: neee dat mag niet hoor! *blaast temp weer omhoog en tovert kramp en onderrugpijn weg*

@ Esther: hahaha heb 't gezien. Vandaag weer gewoon 36,6... nu maar hopen dat hij niet verder naar beneden gaat...
    WHOEHOE!!! Een stijging!!!

@ Evelien: welkom hier. Dat klinkt als een eisprong! Zoals je het beschreef en zoals FF aangeeft...

@ Esther en Evelien: ik ben samen mee enorm benieuwd :D.

Omdat ik de rest eigenlijk ook niet wil passeren zal ik hier toch mijn "klachtjes" neerzetten die ik sinds afgelopen week heb...

* Veel witvloed
    * soms zere boobies
    * af en toe misselijk
    * voel vanalles (denk ik) in mijn baarmoeder (ook krampjes zo nu en dan)
    * ik ben enorm prikkelbaar
    * af en toe duizelig
    * puistjes (terwijl ik dat alleen heb 1 á 2 dagen voordat ik ongesteld word
    * sinds vandaag weer wat meer last van mijn bekken (heb er dagelijks last van)
    * heel moe.

Ik vind het zelf ook echt superspannend! Ik wil mezelf niet gekmaken, maar ik voel deze dingen toch echt...

Vanmorgen heb ik massage gehad en toen ik op mijn buik lag, lag dat helemaal niet lekker aan mijn onderbuik. Het was net alsof er wat in de weg lag... Heel apart. En ik wil deze dingen helemaal niet denken... Ik moet nog een week wachten!!!
    Pffffffffffffffffff

5. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Jeetje, wat een hoop geklets hier! Gezellig :)
    Eens even kijken of ik het allemaal bij kan houden hoor.

Allereerst @Madelief: JOEHOE!!!!! Gefeliciteerd, wat een supermooi wonder :D

@MVJ, wel heel spannend zeg! Je wil je niks in je hoofd halen, maar als je het voelt haal je het niet in je hoofd. Hier draaien de duimen overuren.

@one, ik heb het niet meer genomen., Eens kijken wat mijn lichaam zonder doet.

@Hoop, ik blaas met MVJ mee. Die temp moet hoog blijven!

@ Evelien, welkom hier. Vervelend he die onzekerheid. Ik ben benieuwd wat je temp gaat doen de komenden dagen

@Esther, mooi die stijging. Nu gaan we hard duimen dat hij hoog blijft. Maar onwijs dat je lichaam het zo goed doet! Dat is al een overwinning.

Als ik zo eens naar mijn eigen kaartje kijk is het net of mijn ei andersom is. Mijn temp voor mijn ei is hoog en erna is laag ;)
    Vandaag weer een nieuwe lading ovulatietesten gehad, kan ik nog even verder testen net zolang tot ik mijn ei gevonden heb.

6. LW85

LW85 Fanatiek lid

24 jun 2012
    4.082
    604
    113
    Hoi allemaal,

Ik heb geen zin een heel nieuw topic aan te maken voor 1 vraag dus stel hem hier maar even.
    Hoelang na je eisprong stijgt je temp? Lees op de ene site de dag erna en op de andere site 2 dagen erna.

Ik heb gisterochtend (ongeveer 10.30uur) pregnyl spuit gehad. En gisteravond (ongeveer 00.00uur) seks gehad.
    Vriend heeft longontsteking en we klussen nu even niet meer omdat hij zich eigenlijk lichamelijk helemaal niet in mag en kan spannen.
    Mn temp. was vanmorgen t zelfde als de andere dagen.

7. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Dames, ff snel want moet aan de kook.. Hierbij mijn ovutestje.. Posi of nega..? :(

Bijgevoegde bestanden:

8. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Evelien, ik zeg negatief, streepje moet even fel of feller zijn.

LW85, ik heb helaas geen antwoord, ik ben ook nog aan het wachten op een tempstijging

9. hoi lieve meiden

ik lees wel een beetje mee maar zoals de meeste op fb wel gevolgd hebben gaat het me niet zo voor de wind.

Maar temp nog trouw mee en lees mee.

One hoe was je test bij MvM.

Ik zag een zwangere voorbij komen van harte gefeliciteerd :)

En verder ben ik het al weer kwijt :( sorry.

dames hele dikke knuff van Tante Senna

10. Hoop1980

Hoop1980 Actief lid

6 aug 2012
    124
    0
    0
    @ Evelien; ik krijg ze niet veel knallender hoor. Maar misschien morgen nog 2x testen om je ei te vinden?

@ LW; ik dacht 1 tot 2 dagen, maar weet niet zeker.

Ik blaas me ook een ongeluk! Thanks allemaal for the support!

11. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Grace: ja is zeker spannend. Klopt wil me niks in de hoofd halen, maar die dingen maken alles wel enorm verwarrend... Dankjewel voor het duimen.
    Hahahaha, ja je hebt een heel bijzonder kaartje :D.

@ LW85: bij mij is hij pas op dag 4 echt gaan stijgen...
    Het word dus even spannend bij jou begrijp ik. Beterschap met je vriend.

@ Evelien: deze is helaas niet positief, maar wel onderweg. Blijven testen zeg ik dan ook.

@ Senna: lieverd, we hebben het er net even gehad op FB en je weet he? Ik ben er voor je. Je mag me altijd bellen, roepen op FB enzovoorts. Hele dikke knuffel voor jou lieverd.

12. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    haaaaaidiehooooo schatjes!!!!!

mamavanj, wat maak je het lekker spannend deze keer. Zou toch geweldig zijn. Doe jij vooral heel rustig aan en dan stuiter ik wel voor je. Zo ben ik dan ook wel weer whahahaha

LW85, bij mij stijgt de temp de dag na de eisprong. Maar het kan natuurlijk voorkomen dat je eitje midden in de nacht springt en dan zul je het normaal gesproken dan pas twee dagen erna kunnen zien.....snappie?? Dus dat kan een beetje een vertekend beeld geven.....

Evelien, die is in mijn ogen negatief.....pppfff heb je weer niks aan me he hahahahaha

Senna, ik heb je niet op FB zitten maar wens je hier ook alle goeds, dat weet je!! Dikke knuffel voor jou meid!!

eeeehhhhhh en toen was ik het kwijt. Weet niet wat die narcose met mijn geheugen heeft gedaan hoor hahahaha......nou dan maar zo: IEDEREEN ZWANGER!!!!!!!

13. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Senna, dikke knuffel!

Hij is wel bijzonder hè, dat kaartje van me...net verkeerd om. Ik wacht het wel even af :D

14. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Esther: aaaaaaaaaah wat lief!!! Hahahaha nou ik moet donderdag de hele dag werken en zaterdag om 22.00 uur beginnen tot 07.00 uur bij Fusion of Dance...
    Narcose doet veel met je lichaam en idd ook tijdelijke vergeetachtigheid ;).
    Heb daar zelf ook een beetje last van... Ik heb nu al voor de 2e keer binnen week bij het verkeerde huisnummer gestaan als ik wat op wilde halen bij iemand (gratis)...
    En ik ben het met je eens: IEDEREEN OP NAAR ROZE!!!!! ZWANGERRRRRRRRRRRRRRRR

Ik heb btw even een vraag. Ik moet dus zoals hierboven geschreven zaterdag om 22.00 uur beginnen tot 07.00 uur. Ik temp dan dus als ik wakker ben, maar dat is dan in de middag. Maakt dit wat uit, of moet ik dan maar gewoon 06.00 uur neerzetten, bij het invullen van de temp?

15. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Gewoon vals spelen met de tijd, doe ik ook.......als je maar je uren slaap hebt gehad. Je kan hem altijd nog op discarded zetten natuurlijk

16. esther zoek je me op/ lijkt me leuk

17. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Esther: dan zet ik 'm gewoon op 6.00 uur idd :D. Gaat dan helemaal goedkomen.

18. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Madeliefste gefeliciteerd meid :D:D
    Senna jaa goed!:D zal zo foto plaatsen!
    Esther mooie temp meid!

hier mijn test vanmiddag 15:45 mvm

ts 008.jpg

19. wauw One wat stoer :) hoe voel je je verder?

20. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    WAUW!!! Wat een mooie test!!!

Deel Deze Pagina