Algemene Temperatuurs Kaartjes Deel 5

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Senna1985, 1 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jennifer2106

Jennifer2106 Fanatiek lid

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    Ooh leuk. Hoop dat de tijd voorbij vliegt voor je. X

2. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Jaa hoop t ook :D , heb tussendoor nog wel een echo bij de vk ,dus missch kan zij ook spieken wat t word 7 febr ? :p

3. Jennifer2106

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    Ooooooh das echt spannend:D. Zou leuk zijn he.

4. Linn11

Linn11 Actief lid

16 dec 2012
    197
    0
    0
    @one oh spannend meis! Ben benieuwd! Hopelijk kunnen ze het dan al zien !!

@mvj hoe is het nu met je vriendin? Echt super erg joh pfff

Hier vandaag weer een hoge temperatuur. Dat geeft hoop:). Alleen wel een beetje Cream achtige maar meer waterige afscheiding. Maar als ik dat invul verandert mijn kruis weer ! Dan gaat hij terug naar de 18e die allang voorbij is, ik test negatief dus dat klopt niet. Weet wel zeker dat hij op dag 39 is geweest. Wat denken jullie? Gewoon laten staan toch? Alleen wel vreemd dat t dan waterig is of niet??

5. Jennifer2106

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    Hoi linn

Je kaartje ziet er mooi uit. Ik duim voor je. Wat betreft de afscheiding. Ik zou het niet invullen zelf. Het is nl moeilijk om te interpreteren. De een vindt het creamy de ander niet. Lastig. Toen ik het ook ging invullen versprong mijn kruis ook steeds. Dus snel mee gestopt:D. Hihi

6. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Lappie, lekker doen waar jij je goed bij voelt meis.

Anja, fijn dat hij nog gebeld heeft. En ei van Anja, wachten hoor!

One, spannend zeg! Leuk!

Mvj, hoe is het met je vriendin?

Linn, spannend. Wel vreemd dat je kruis zo raar doet. Mijn duimen draaien.

Ik zie hier allemaal mooie temperaturen. Ik blijf ze gewoon omhoog blazen: BLAAAAAAAAAAAASSSSSSSSSSSSSS

7. nono

nono Niet meer actief

Spannend mensen! :D

Hier krijg ik vandaag m'n ei! Ik heb sinds vannochtend rekbaar slijm en sinds vanmiddag blijvende ei pijn.. Ik had geen ovutesten meer dus helaas, blijf er bij dat ik waarschijnlijk gister positief getest zou hebben (die van de dag ervoor was bijna positief) en vandaag m'n ei dan.
    Temp was wel iets omhoog gegaan vanochtend maar niet van een eisprong.

Gister al aan de klus geweest maar ga zo toch echt nog een keer. :p

8. Jennifer2106

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    He nono. Lekker klussen en dan hopen dat je eitje bevrucht wordt. Ik ga duimen voor je.

9. nono

nono Niet meer actief

Dankje Jennifer! :D

10. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Nono veel klusplezier :D

11. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Nono, flink aan de klus dan meid!!

mamavanj, nog iets gehoord meid?

Anja, wat fijn dat hij gebeld heeft maar wat jammer van je nachtrust. Ik fiets ook niet met die kleine met dit weer hoor. Kun je beter nog lopend gaan.

Linn, ik vul nooit mijn afscheiding in. Het rekbare dat snap ik nog wel, maar ik heb nooit zoveel afscheiding en het wisselt ook nog behoorlijk vaak. Vind ik maar verwarrend, dus vul ik niks in.

Grace, weer bedankt voor het blazen lieverd!!

One, spannend meis, zit je alweer bijna op de helft joh!

Heb ik iedereen? Zo niet, mijn nederige excuses want hoofdpijn is weer lekker terug bleh. Zoontje buikgriep en mijn darmen zitten juist weer verstopt. Heb je allemaal geen reet aan.....ach ja, als dat alles is klaag ik niet, dan valt mijn leven best nog mee whahahahahahaha

dikke knuffel!!

12. Jennifer2106

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    Es wat balen dat je hoofdpijn terug is. Ik ken het. Chronisch hoofdpijn en ook gezellig migraine. ;). Pppffff. En nu kan ik ook niks innemen. Heel fijn want paracetamol doet nul komma nul.

Aaahhh wat zielig dat je kleine buikgriep heeft. Een hoop extra werk voor mama dus. Beterschap. En hoop dat jij ook snel lekker kan poepen:D

13. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Oh Es, schiet niet op. Hopelijk is je ventje snel opgeknapt en poep jij je hoofdpijn er snel uit ;)

14. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Mijn hoofdpijn eruit poepen???? whahahahaha Denk dat ik jou nog eens moet uitleggen hoe het menselijk lichaam werkt schat whahahahahaha, maar snap je bedoeling hoor.

Eerst maar eens dat mannetje beter krijgen. Die is gewoon helaas vatbaar voor verkoudheid en griepjes. Hoort erbij ook al is het nooit leuk. Op dit moment bespaar ik hem zelfs om op het potje te gaan want hij heeft gewoon pijn. Mijn hoofdpijn gaat wel weer over, daar wen je wel aan na 25 jaar van pijn. Gewoon door bikkelen.

15. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    esther jaa gaat echt snel he :D
    beterschap meissie!

16. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Hoop dat je ventje zich snel beter voelt Esther

17. Linn11

Linn11 Actief lid

16 dec 2012
    197
    0
    0
    Beterschap Esther!!!!!
    @nono lekker klussen vandaag en morgen haha doe je best!!! We duimen voor je.

Ik heb net een lekker bad genomen. Boobies zijn goed aanwezig haha en ook regelmatig krampen. Maar goed ik duim iedere dag dat m'n temp hoog blijft. Hij is iig al een stuk beter ten opzichte van m'n vorige cyclus! Toen ging hij op en neer hahah.

Nono klusze! Mijn man zit in het buitenland dus ik ga maar op tijd naar bed.

Eerst gtst kijken hihi

18. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Anjamones: dankjewel meid. Is idd niet makkelijk. Ik zie én voel dat ze pijn heeft, maar zich laten kennen doet ze niet...
    Oeh, nee das dan idd niet fijn fietsen als je dat nog niet zo vaak hebt gedaan...

@ Esther: ik heb vanmiddag wat van haar gehoord, ga het onderaan allemaal uitleggen. Ja mijn temp is idd redelijk stabiel. Maar op een of andere manier denk ik dat het niet raak is. Ik heb totaal geen symptomen en daarnaast krijg ik ook weer de gebruikelijke puistjes...
    Hoe was het met het glibberen?
    Balen dat je hoofdpijn weer terug is meis... Ik hoop dat je wat in kan nemen daarvoor. beterschap met de kleine.

@ Lappie: gewoon doen waar je je goed bij voelt meissie. Wil je niet elke dag komen, doe je dat lekker niet :D.

@ Jennifer: ja, ga dat zometeen hieronder vertellen.

@ One: oooeeeeeh, leuk! De 20 weken echo... wat gaat het hard he? Ik weet zeker dat de tijd zo voorbij zal zijn meid!

@ Linn: ga ik zo vertellen. Is idd heel erg, ik sta haar bij waar ik kan en zover ze me toelaat.
    Duimduimduim en blaast heel hard om je temp hoog te houden :D.

@ Grace: ga ik zometeen vertellen, dus ff verder scrollen ;).

@ Nono: hahahaha, have fun!

Mijn vriendin vandaag gewhatsappt. Ze is naar het ziekenhuis geweest en daar zeiden ze dus idd (wat ik al vermoedde) dat ze teveel bloed is verloren. Ze wilden haar houden voor een nachtje ter observatie, maar dit wilde zij niet, dus is ze naar huis gegaan, met de mededeling dat als het echt niet ging, ze weer terug zou komen (maar ze is een eigenwijze bikkel). Ze staat wel onder controle van haar huisarts.
    Op de vraag of ze nog koorts heeft, heb ik nog geen antwoord gehad.

Hier vandaag druk geweest in huis. Toen ik J.oshua naar school had gebracht ben ik thuis nog even gaan zitten, daarna naar de logopedie geweest en toen thuis de bovenverdieping gedaan. Ik was net optijd klaar en toen kon ik J.oshua alweer halen. Samen lekker gegeten en toen hem weer naar school gebracht. Eenmaal thuis de was van de afgelopen weeeeeeeeeeeeken opgevouwen en in de kasten gedaan. Ben in totaal denk ik 1,5 uur bezig geweest met vouwen en 20 minuten met het in de kast doen.
    Nog lekker pannenkoeken gebakken als verrassing voor J.oshua. Na het eten lekker een boekje voorgelezen (is ook meteen een oefening voor mij voor de logopedie ;) ) "Klokkijken met Teddy" heet het boek :D. Dus ook meteen leren hoe laat het is op de klok :D. En hij vond het geweldig :D.

Temp is hier redelijk stabiel. Ben benieuwd wat hij morgen gaat doen. Morgen 14 DPO... Op 15 DPO ging hij de vorige cyclus dramatisch naar beneden en was ik ook meteen ongesteld...

19. anjamones

anjamones Fanatiek lid

14 jul 2012
    1.099
    0
    0
    werkzoekende
    Drenthe
    @jennifer, ja heerlijk dat ie steeds belt, haha.. maakt mijn avond altijd weer goed :) Ik denk dat ik zometeen ook lekker op bed ga, erg vroeg voor mijn doen, maar ben er wel aan toe...

@one, leuk leuk.. kun je er lekker naar toe leven, haha

@linn, klinkt ingewikkeld, hoop dat die hoge tempratuur ook een goede reden heeft, hihi.. zou leuk zijn

@grace, mijn ovu testen zijn niet knallend, dus ga er vanuit dat hij nog moet komen.

@nono, veel klusplezier meid ;)

@esther, jij blijft bezig met je hoofdpijn of niet? blegh.. :( en beterschap met zoonlief, nooit leuk

@mvj, jemig die is echt eigenwijs, hihi... voelt ze zich verder wel oke dan? lekker drukke dag gehad zie ik, haha.
    ooh spannend, wanneer ga je testen? mocht je nog niet onig zijn?

Nou dames, ik ga zometeen al lekker op bed, pfff echt kapot van vannacht, hoop dat ik vanavond wat beter slaap.

Heb ik het goed gelezen dat als ik de knaltest heb, dat je dan nog 12 - 48 uur hebt om te bevruchten??? want dat zou dan wel goed uitkomen, mocht mijn ei woensdag of donderdag springen, haha. Al hoop ik natuurlijk dat hij op safe gaat en het weekend springt, haha
    ben ook heel benieuwd naar mijn tempratuur morgen, zal hij weer omlaag gaan of niet.. spannend..

gistermiddag mijn kleine man een ongelukje gehad :( (vergeten te vertellen.. oeps!!) had zich opgetrokken tegen de tafel en was aan het "headbangen", weet niet hoe ik het anders moet omschrijven, haha, en toen knalde hij met zijn gageltje (open mondje) op de tafel. Krijzen, niet normaal. toen ik hem even had geknuffeld wou ik kijken of alles goed was, liep er een stroompje bloed langs zijn mondhoekje, wat gaat je mama hart dan vreselijk tekeer. even wat laten drinken, zodat al het bloed weg was, maar het viel gelukkig mee.. kleine beschadiging aan zijn gageltje. Heeft verder de hele dag alles gegeten en gedronken en geen last meer van gehad. wel flink geschrokken :(

20. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Anjamones: Hahahaha, ja ze is echt eigenwijs... Ze is verdrietig en snel op der teentjes getrapt, maar dat is enorm logisch nu. Ja heerlijk hoor zo'n druk dagje :D. Tijd is zo voorbij ;). Morgen hardlopen en de benedenverdieping doen :D. Hoop dat het hardlopen morgen beter gaat dan gisteren...
    Als ik niet ongesteld word ga ik donderdag testen... En ja, ik weet het... niet iedereen zou dat volhouden, maar ik wel hahahahaha...
    Spannend hoor met jou eitje nu :D.
    Och, arm ventje... Gelukkig heeft hij er geen last meer van. Tuurlijk ben je flink geschrokken. Dat had ik van de week toen J.oshua weer eens van de bank afviel en allemaal bloed had bij zijn oorbel... Nu is 't dus weer een beetje drama om de oorbel te draaien, maargoed... dat komt wel weer goed...

Deel Deze Pagina