Algemene Temperatuurs Kaartjes Deel 5

Discussion in 'Temperatuurkaartjes' started by Senna1985, Dec 1, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

Oct 29, 2012
    2,424
    3
    38
    Mvj, wat een bikkel. Gelukkig heeft ze jou om een beetje op haar te passen.

Anja, dat is schrikken. Gelukkig heeft je ventje er geen last meer van.

2. Linn11

Linn11 Actief lid

Dec 16, 2012
    197
    0
    0
    Goedemorgen!!

Doen jullie voorzichtig allemaal vandaag met de sneeuw?
    Hier vanochtend weer een temp van 37.1. Hopelijk belooft het wat, hij blijft mooi hoog.

Fijne dag allemaal!

3. Jennifer2106

Jennifer2106 Fanatiek lid

Nov 23, 2012
    4,203
    1
    0
    Zuid Holland
    @linn wat spannend meid. Ik duim heel hard voor je. En doe jij ook voorzichtig. Is hier bijna niet te doen joh. Sta tot ruim boven m'n enkels in de sneeuw en moet straks nog met de auto even weg. Dat gaat wat worden. Ppffff

4. anjamones

anjamones Fanatiek lid

Jul 14, 2012
    1,099
    0
    0
    werkzoekende
    Drenthe
    @mvj, jij leeft een druk leven, haha... hier vanmorgen gewoon even lekker chillen met zoonlief, vanmiddag op visite bij 2 vriendinnen en dan is de dag ook al weer bijna om, haha
    donderdag dus, spannend, ik duim voor je meid.. of ben je al ongi, nee toch??? aaah zo sneu is dat. heeft hij er veel last van?

@linn, hier is gelukkig geen sneeuw bij gevallen :D dus dat scheelt weer.

mijn tempratuur is gelijk gebleven, toch weer een klein beetje hoop dat mijn ei springt als manlief thuis is.

5. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

Aug 23, 2006
    7,212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Grace: ja, niet normaal hoor hahahahaha. Ik houd haar wel in de gaten, dus komt goed.

@ Linn: mooi hoge temp meid! Ik duim!

Hier is mijn temp dramatisch gedaald naar 36,5 en zit nu dus onder de coverline. Nu dus maar wachten tot ik ongesteld word...

Hier ligt een flink pak sneeuw. We hebben J.oshua net naar school gebracht op de fiets, maar we halen hem op met de auto... vond het doodeng... Joshua wel stoer in zijn skipak (hebben hem zijn skibroek ook maar aangedaan, beetje koud)
    Vandaag op de planning: benedenverdieping opruimen en schoonmaken, vanmiddag parfums op de foto zetten en zumba doen, want deze mama gaat nu écht niet hardlopen in de sneeuw...

6. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

Aug 23, 2006
    7,212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Anjamones: hahaha, valt best mee toch? Heb liever wat te doen, dan niets te doen hoor :D.
    Nope, ben nog niet ongesteld, wel is mijn temp enorm gedaald, dus ben er nu wel op aan het wachten...
    Nou volgens mij valt het wel mee dat hij er last van heeft, maar hij vind het draaien gewoon niet leuk... maarja dat moet wel eventjes...
    Ik duim voor je eitje hoor :D.

7. Jennifer2106

Nov 23, 2012
    4,203
    1
    0
    Zuid Holland
    @anja. Geen sneeuw:$. Omg. Hier is het niet normaal joh. Mazzelaar:D. En eitje wacht nog ff me springen he.

@mvj. Hier ligt zeker 10 cm niet normaal en het sneeuwt nog. De enige die hier blij is is onze hond. Geweldig om te zien.
    Ga zo even een poging wagen om naar de supermarkt te komen. Ppffff

Wat balen da je temp zo gezakt is:(

8. anjamones

anjamones Fanatiek lid

Jul 14, 2012
    1,099
    0
    0
    werkzoekende
    Drenthe
    @mvj, dat sowieso... dat niks zitten doen gaat ook vervelen, hahaha. Alleen af en toe is dat wel lekker. Oh balen, hoop dat je niet ongi word meid..

@jennifer, heb te hard geroepen, het sneeuw hier nu goed.. pffff balen, haha

9. Jennifer2106

Nov 23, 2012
    4,203
    1
    0
    Zuid Holland
    Sneeuw opgemeten. 20 cm. :$. Pppffff

10. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

Oct 29, 2012
    2,424
    3
    38
    Hier sneeuwt het nog...wel mooi, maar vanochtend drama.

Ben wel aangekomen op mijn werk. Hopelijk kom ik vanmidag thuis.
    Dan ga ik ook eens goed bijlezen...

11. Jennifer2106

Nov 23, 2012
    4,203
    1
    0
    Zuid Holland
    Haha. Mag je ook lekker mee genieten nu :D

12. anjamones

anjamones Fanatiek lid

Jul 14, 2012
    1,099
    0
    0
    werkzoekende
    Drenthe
    haha ja jennifer, mag idd mee genieten, blegh...

net weer ovutestje gedaan en ze worden donkerder.. ik wil alleen niet eerder als vrijdag een knaller.. dus moet mijn eitje nog even op zijn plaats houden... haha

13. Onewish

Onewish VIP lid

Jul 15, 2010
    8,373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Lin hier ligt wel sneeuw maar niet zo heel veel :) mooie hoge temp hoor meis! spannend..!

Jennifer zoo veel sneeuw daar bij jullie :p

anjamones dat komt goed uit met je eitje :) goed getimed hihi

Mvj wat jammer van je temp meid! knuffie

xx

14. colo

colo Actief lid

Dec 6, 2010
    367
    0
    0
    genieten van onze dochter!
    Meiden wat zeggen jullie van mijn temp curve?! Wanneer is mijn NOD zeggen jullie???
    Sorry kreeg de foto niet recht...

15. Onewish

Onewish VIP lid

Jul 15, 2010
    8,373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    ik zie geen foto?

16. colo

colo Actief lid

Dec 6, 2010
    367
    0
    0
    genieten van onze dochter!
    Heb m nu in mn fotoalbum geplaatst...

17. Jennifer2106

Nov 23, 2012
    4,203
    1
    0
    Zuid Holland
    @anja. Je ei moet gewoon ff wachten. Ik verbiedt hem te springen:D

@one. Jaaaa niet normaal zoveel. Is een hel. Wel leuk voor de hond. Die is zooo blij

@colo. Ik heb geen flauw idee. Waarom gebruik je niet fertilityfriend das veel makkelijker dan zelf een grafiek maken. En het programma geeft ook duidelijk je eisprong aan. Hopelijk hebben de andere meiden een antwoord voor je.

Ik ga ff een tukkie doen. Zoooo moe.

18. Margha

Margha Fanatiek lid

Nov 19, 2008
    1,950
    25
    48
    Colo: ik adviseer je om je aan te melden bij FF en je temperaturen daar in een kaartje te plaatsen, geeft een veel duidelijker beeld en FF zet dan een kruis als je een eisprong hebt gehad.

Anja: eitje moet nog even blijven zitten tot vrijdag, moet van ons allemaal :D

Hier is amper 1 cm sneeuw gevallen. Sneeuw is heel leuk voor de kinderen. Vind het altijd zo vervelend als je de deur uit moet.
    Zometeen even lekker een grote wandeling maken met de hond.

19. Margha

Margha Fanatiek lid

Nov 19, 2008
    1,950
    25
    48
    Jennifer tuk ze, heb je veel last van zwangerschapskwaaltjes? Op naar de 22e naar de echo.

20. Esther15

Esther15 VIP lid

Apr 20, 2006
    7,918
    7
    38
    thuis
    hallo lieve schatjes van me!!!
    Hier ook weer eventjes vanuit het debiel witte Limburg. Jeetje zeg niet normaal meer. Stond ik al om 7 uur sneeuw te ruimen om weg te kunnen zeg. En ik ben dus absoluut een nacht mens en geen ochtend mens......

Anja, hou je eitje goed vast meis, ik duim voor je!! En met die kleintjes, tis wat he zodra je bloed ziet. Niet goed voor een moederhart hoor.

Linn, spannend meis!!!!!

mamavanj, wat doe jij nu met je temp zeg......niet leuk!

Colo, hoe ik het nu zie heb je tussen dag 15 en 17 je ei sprong gehad. Als je daar een gemiddelde van 14-16 dagen bij op telt dan kom je uit bij je nod. Moet het even uit mijn hoofd doen want ik heb je kaartje er nu niet bij natuurlijk.

Jennifer, lekker tukken midden op de dag: ik hou er van!!!!

Margha, heb jij je banner nog niet aangepast of ben ik gek aan het worden?

Grace, weer goed thuis gekomen lieverd?

Hier vanmorgen temp ingevuld en toen verplaatste FF eisprong naar cd16. Nou, daar ben ik het dus absoluut niet mee eens hoor. Op cd 16 was mijn bmm alweer helemaal dicht dus das dan toch niet logisch? Misschien dat ik mijn lichaam niet meer zo goed ken na de operatie, maar heb gewoon een ovu test ingevuld en toen schoof die weer gelijk terug naar cd 14. Dus zo zeker van zijn zaak is FF ook niet als het om 16 gaat........snappen we hem nog?? hahahahahaha.

Share This Page