Ik wil ook zon... Nu nog even klachtloos ben benieuwd de rest van de dag. Ja temp wel iets omhoog, maar gezien mijn vorige cyclus wil dat niets zeggen dus ik wacht maar af. Misschien wel vandaag al beginnen? Ik heb er nu alleen nog 5. Ik had er besteld maar verkeerde bestelling binnen gekregen. Heb zwangerschapstesten gekregen. Nu dus even wachten op de juiste testen
Grace, je zou gewoon een keertje een ovu er tegen aan kunnen gooien. Dan kun je het misschien een beetje inschatten hoe het er voor staat. Neem aan dat je niet hoeft te betalen voor die foute levering? Heb je die testen ook weer gelijk in huis hahahahaha. Zit hier net te lezen over de weersverwachting. Zeggen ze dat morgen de zon gaat schijnen............behalve bij ons....gvd gvd gvd gvd gvd
Heb nog niks gehoord, gisteravond een mail gestuurd. Ga er wel vanuit dat ze zo netjes zijn. Jemig waarom bij jullie nu weer niet. Hier is hij heel lichtjes. Zal hem een stukje jou kant opsturen
linn spannend duimduimmmm mvj ahh wat jammer meis esther mooie temp hoor! ik heb ook zin in zon !!!! laat maar komen want dat rot sneeuw hoeven we nu niet meer !
@ Linn: jaaa, echt zielig hoor, maar gelukkig ging het vanmorgen al beter, is nog wel dik, maar niet meer zo dik als gisteren... @ Grace: jup, zoals ik al verwachte is het vanmorgen doorgebroken. Mijn temp gekelderd en niet zo'n klein beetje ook en eenmaal op de wc ook meteen bloed. Maar wel op dezelfde dag als vorige cyclus... Ach ja... ons leven bestaat bijna alleen maar uit wachten toch? Wachten op ons ei, wachten op de menstruatie (wel of niet) en weer opnieuw... Handig... de goede testen neem ik aan wel gratis toegestuurd gekregen? @ Anjamones: jup, maargoed, ik ging er al vanuit he? Ik was erop aan het wachten. En toen mijn temp zo dramatisch gedaald was vanmorgen dacht ik meteen: Ok, zometeen op de wc zie ik bloed hahahahahaha... Ben benieuwd meid... Ei: BLIJF OP JE PLEK!!! JE MAG NOG NIET HOOR!!! PASTEROP!!! Oooow, leuk zeg dat je mee mag! @ Esther: jep, zoals ik al verwacht had hahahahaha...Ik ben ook niet zo enorm teleurgesteld als afgelopen cyclus. Nu had ik namelijk ook totaal geen symptomen en dat had ik vorige cyclus wel...Weet nu in iedergeval dat mijn LF wel hetzelfde is als afgelopen cyclus . Ik ga lekker van het positieve uit en niet meer van het negatieve. Daar ben ik klaar mee Ik wil ook zon! Dat scheelt mij zooooooooo enorm veel pijn... Nou ik heb ook al gehoord dat er nog meer sneeuw komt... @ One: ja idd, jammer, maar ben niet down hoor. Komt allemaal wel goed. Ik sta er positief in en weet nu dat mijn temp in princiepe pas daalt op de dag dat ik ongesteld word... Vrijdag weer beginnen met de Clomid... Ach, de sneeuw is ook wel weer leuk, met kids hoor... maar je moet niet op de fiets moeten ofzo...Wij gaan vanmiddag J.oshua met de slee halen... Hier dus zoals jullie allemaal al gezien hebben ongesteld geworden met een wonderbaarlijke temp van 35,8 (!)... En ik heb het koud! Echt niet normaal. Ik kan het niet warm krijgen... Ik heb ook enorme baarmoederpijn, dus de Zumba gaat 'm niet worden vandaag... balen... Nou ja, morgen genoeg beweging op mijn werk weer, dus dat komt wel goed... We gaan J.oshua zometeen lopend ophalen met de slee. Joshua wilde dat graag. Ik heb gezegd dat we dat niet gaan doen, maar doe het toch, als verrassing . Hij hoeft vanmiddag niet naar school, dus dan is 't makkelijker om te doen, anders ben je zoveel tijd kwijt.
Ok lekker dan, ik ben officieel nerveus nu.......pies net voor tweede x sinds drie dagen kloddertje slijm uit, heb krampen, tieten doen pijn, puistjes en nog meer gekke dingen.....ppfff word effe helemaal gek van mezelf.....ben normaal heel nuchter want ik weet maar al te goed dat het niks hoeft te betekenen. Heb een zwakke dag vandaag. Is morgen wel weer over en dan ben ik weer gewoon nuchter. Hahahaha
Mvj. Wat balen dat je ongi bent geworden een zielig voor jullie kleine man zeg. Hoop dat het gauw goed gaat me z'n oor. @esther. Hoe is het met jouw kleine man? Al wat beter? @grace. Balen zeg dat ze de verkeerde hebben gestuurd. Hopelijk morgen de juiste in huis.
@linn die is stabiel zeg. Hopelijk blijft ie lekker hoog @anja. Hoop dat je ei nog heel even wacht. Moet gewoon tot de baas terug is blijven waar hij nu zit
He lieverds, ik word tante van een meisje!!!! Mag volgende week alleen al weer mee naar de echo, want er zijn tekenen van een waterhoofdje mijn ovu test word echt donkerder, zal vanavond als ik thuis ben even een foto maken... hopen dat A.lrens het gaat redden om op tijd thuis te zijn, haha vanavond lees ik ook weer bij hoor
@ Esther: adem in, adem uit . Is even spannend dus voor jou . @ Jennifer: ja is even ballen, maar ben er allang weer overheen hoor . De gevechten worden al veel korter met het draaien van zijn oorbel en het oor is ook al aan het slinken, dus ik heb de huisarts ook niet gebeld... @ One: he bah, wat vervelend van je slechte dag meid... Knuffie... @ Anjamones: gefeliciteerd! Tante van een meisje, wat superleuk!!! Ow jee, dat is niet fijn... teken van een waterhoofdje... dat is dan weer nieuws dat je liever niet wilt horen he? Ben benieuwd naar je ovu-test meid .
Fijn nieuws een meisje. Wel balen nu in onzekerheid over een waterhoofd. Hoop dat het goed komt en het niet zo is. Je ei moet wachten hoor. Wanneer komt ml weer thuis?
manlief komt morgen weer thuis, rond 9 uur 's avonds.. idd balen, maar nu mag ik woensdag wel weer mee naar de echo, hahaha dat is weer een voordeel. @one, beterschap meisje.. pffff ben met niels naar het cb geweest, hij is met zijn 9 maanden 9.990 kilo en 70 cm. zijn lengte curve zakt, hij is te kort voor zijn leeftijd zeg maar, nu gaan ze het bespreken,. denken jullie dat ik me zorgen moet maken??? misschien dat het me lukt om hier even een foto te maken.
dit is de ovu test van vanmiddag.. hij is een beetje beschadigd, heb hem in mijn portomonnee gehad... test bij mijn moeder thuis gedaan, hahaha heb hier dus geen vergelijking, maar mijn andere foto staat ook wel een aantal pagina's terug denk ik