Algemene Temperatuurs Kaartjes Deel 5

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Senna1985, 1 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Anjamones, wat leuk tante van een meisje... !
    Veel sterkte hoop dat de volgende echo blijkt dat t geen waterhoofdje is...

Je ovutest ziet er goed uit, eitje heeft t goed getimed met je mannetje..!:D

2. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    t gaat hier nu weer wat beter , nog wel gammel, maar niet meer overgeven ...( afkloppen )

3. Jennifer2106

Jennifer2106 Fanatiek lid

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    @anja. Je ei wacht zoet zien netjes op je man. :D. Wat is ie braaf zeg.

Leuk volgende week weer voor een echo. Is ze niet ongerust nu??

@one. Gelukkig niet meer spugen. Hopelijk stopt het gauw helemaal.

4. anjamones

anjamones Fanatiek lid

14 jul 2012
    1.099
    0
    0
    werkzoekende
    Drenthe
    hij word wel al donkerder, dus hij wacht netjes.

ze is best wel ongerust idd.. ook logisch natuurlijk

5. Jennifer2106

Jennifer2106 Fanatiek lid

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    Hij is braaf idd. Hihi.

Kan me voorstellen dat ze ongerust is. Ik duim voor goed nieuws volgende week.

6. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Jennifer jaa t komt ineens op zetten maar kan ook zo ineens weer weg zijn hoor, net als nu sta alweer lekker te koken, stampot andijvieee met lekker veel spekkies , jus, en stuk vlees jammieee :D

wat eten jullie of hebben jullie gegeten vandaag?:)

7. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Esther, rustig aan meis. We weten allemaal wel hoe het is. Die zenuwen overvallen je. Ik duim wel keihard hoor dat je alles voelt om de juiste reden :D

One, jasses. Knuff.

Anje, leuk! Hopelijk volg je snel. Heb geen verstand van groeien van een kleintje. Hopelijk hoef je je geen zorgen te maken.

8. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Anja, bah. Ik hoop niet dat het een waterhoofdje is. Ik duim keihard.

One, gelukkig gaat het nu beter. Hier net boerenkool met spekjes en worst gegeten. Jammie.

Hier een ovutestje gedaan. Nog geen ei in zicht, dus nu wacht ik even tot dat 10.
    Inmiddels mail gehad, mijn ovutestjes zijn op de bus gedaan.

Vanmiddag nog even bij mijn vriendin geweest die zwanger is. Even bijgekletst over babydingen etc... Zou het zo leuk vinden om zwanger te zijn met haar, maar ja....dat hebben we niet voor het zeggen ;)

9. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Anjamones: eet hij gewoon goed enzo? heb je misschien een foto van de curve? Ik vind persoonlijk niet echt dat je je zorgen hoeft te maken hoor...
    Hij is idd wel duidelijker als van de week :D.
    Kan me voorstellen dat ze bezorgd is, zou ik ook zijn.

@ One: gelukkig heb je niet meer overgegeven meid. Heb jen u niet gewoon een griepje te pakken? Omdat je je ook gammel voelt?
    Wij hebben gebakken aardappeltjes met spekkies en ui gegeten met wat sla :D.

@ Grace: ja hadden we het maar voor het zeggen he? Dan waren we allemaal al zwanger geweest...

Pffffff, hier weer een heeeeeeeeeeeel vervelend jongentje... die gaat zometeen dus écht wel naar bed... En ik straks naar verjaardag van het broertje van mijn beste vriendin (manlief blijft bij J.oshua). Ik blijf ook niet al te lang, want heb eigenlijk helemaal niet zoveel zin.

10. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Ow ja en ook heel fijn... mijn man is lekker chagrijnig... BAH!!!

11. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Ooooh, getsie!! Niet leuk zeg. Hopelijk is hij er van af als jij weer thuis bent straks.
    Lekker hoor wat je gegeten hebt. Gaat er hier ook altijd wel in.

12. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    mvj nee geen griepje ,,, ohh ook lekker gegeten dus :)
    grace lekker hoor haha, fijn dt je ovu testen eraan komen!

13. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Grace: dat hoop ik ook... ben ineens heel erg blij dat ik naar de verjaardag mag straks... blegh, echt niet leuk dit...
    Ja we hebben heerlijk gegeten.

@ One: jazeker. Het was heerlijk...

Ik geloof dat ik het kleine mannetje hier ook maar even een schopje onder zijn kontje moet geven, want die denkt ook... kom ik er vandaag niet, kom ik er morgen wel.... Hij is al ruim 20 minuten bezig (althans dat zou hij moeten) met opruimen...

Als iemand een stoplicht weet... dan hoor ik het graag. We willen gaan werken met een stoplicht. Groen voor goed gedrag, oranje als waarschuwing en rood is straf...

14. anjamones

anjamones Fanatiek lid

14 jul 2012
    1.099
    0
    0
    werkzoekende
    Drenthe
    Hoi lieve dames,

eindelijk weer thuis en zoonlief op bed.. hoop dat hij doorslaapt vanavond want mama wil ook weer vroeg op bed, des te eerder is het donderdag en komt manlief thuis :D

@one, wij hebben hier boerenkool gegeten, ook een echte winter maaltijd, haha

@grace, fijn dat het geregeld is met de testjes meid, wel zo fijn.

@mvj, niels eet super, absoluut niets te klagen daarover. Het gaat ook over zijn lengte ten opzichte van zijn leeftijd. heb even een papier van internet geprint en daar alles op ingevuld, zie foto hier onder. hoop dat alle sjaggies weer over zijn als je thuis komt, haha

Dames, hier onder 2 foto's, 1 van de curve van Niels. voor mvj ;) en nog een foto van mijn ovutestjes, hihi

Bijgevoegde bestanden:

15. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Goedemorgen dames!

Hoe is het bij iedereen?

Anja, je eitje wacht netjes zeg!

16. Linn11

Linn11 Actief lid

16 dec 2012
    197
    0
    0
    Goeiemorgen allemaal!!

Heb geen tijd om alles te lezen maar zie iig een mooie curve voorbij komen. Hoe is het bij jou grace? Nog menstruatieachtige pijntjes? Hopelijk komt je ei eraan!!

Ik vrees het ergste. Morgen is dag 14 na mn ei en mn temp is vandaag 0.1 gezakt. Niet heel veel maar als je in de cyclus kijkt lijkt het heel wat. :( Boeeeeeh. Als hij morgen nog meer zakt is het einde verhaal. GRRRRRRRRRRRRRRr Dat wilde ik graag even delen.

MVJ mannetje weer minder chagrijnig? Ik word van bovenstaande chagrijnig haha werkt ook niet echt bevordelijk.

x

17. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Goedemorgen allemaal,
    Heb even ietsje afstand genomen van het forum.
    Maar nu lukt het niet meer, gister mijn eisprong gehad..... ;)
    Ik ga zitten op het wachtbankje en ben nu al zenuwachtig....

Door het temperaturen weet ik dat ik op de dag van mijn posi-ovu test mijn eisprong heb. Volgt dus snel op elkaar. En ik begin met waterige afscheiding en op de vierde dag hiervan heb ik mijn eisprong.
    Ook heb ik al mijn posi-ovu testen 's morgens met mijn eerste urine gevonden. Rond mijn eisprong test ik twee keer per dag en hij geeft echt alleen 's morgens een smiley aan en de volgende dag stijgt mijn temp alweer. Ik heb dus volgens mij 's avonds mijn eisprong. Gisteravond om half elf voelde ik ineens een korte felle steek links onderin. Toen dacht ik: zou dit mijn eisprong zijn???? (heb het namelijk nog nooit gevoeld).

Vorige cyclus alle dagen geklust rond mijn eisprong. Deze keer heb ik mij 1 dag ingehouden. :p Maandagavond en toen dinsdag niet en toen woensdagochtend weer (dag van eisprong).
    Dus 3 dagen voor mijn eisprong twee keer, 2 dagen voor mijn eisprong 1 keer en de dag van mijn eisprong 1 keer. Hopelijk is het voldoende....

Ik hoop zo dat ik deze ronde zwanger word (ja, wie hoopt dat niet eigenlijk he). Wil zo graag weer echt blij kunnen zijn na mijn miskraam.

Jennifer, hoe is het met jou??
    En met de anderen? Sorry, ben niet helemaal bijgelezen. Maar zal vanaf nu weer wat vaker hier zijn.
    Tis namelijk zo gezellig hier. :)

18. Linn11

Linn11 Actief lid

16 dec 2012
    197
    0
    0
    Het enige voordeel dat ik heb is dat ik veel crème afscheiding heb iedere dag & totaal niet droog ben...

19. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Waarom vind je dit een voordeel? (sorry van mijn misschien domme vraag)
    Wat balen dat je temp ietsje is gezakt. Hopen dat hij morgen toch weer omhoog gaat.

20. Linn11

Linn11 Actief lid

16 dec 2012
    197
    0
    0
    Nah een voordeel. Er staat dat je voor je menstruatie vaak droog bent. Dat dat je droge dagen zijn. Maar dat zal per persoon ook weer verschillen denk ik... Er staan altijd zoveel dingen.

We wachten gewoon af..

Deel Deze Pagina