@jennifer, wat leuk.. ik ga ook zekers weer mee doen mocht ik zwanger zijn.. super is dat..!!! @margha, aaaah arm beessie.. niet leuk @derest.. manlief is onderweg naar huis.. yes!!! ze hebben toch nog gevlogen ondanks het slechte weer... helemaal hieperdepiep hiero.. ga hem straks bespringen, hij weet niet wat hem overkomt, whahahahahaha!!!!
Anja. Dat gaat gezellig worden vanavond. Whoehoeee Jennifer. Wat super goed van je dat je meedoet voor moeders voor moeders. Geeft anderen ook kans om zo,n mooi wondertje te mogen krijgen. Hier. Oogzalf gekregen voor de hond. Er was verder geen krasje of iets dergelijks te zien. Ze deed er een soort van kleurstof op om te kijken of er een beschadiging op het hoornvlies zat, maar gelukkig niet.
Ik vind het een kleine moeite om zo andere vrouwen te helpen ook een mooi wondertje te krijgen. En aangezien ik niet werk en bijna altijd thuis ben kan ik lekker veel bijelkaar plassen de komende 10 weken Fijn dat er geen beschadiging te zien is. Dan zal het hopelijk snel over zijn.
@ Anjamones: hij gaat idd wel iets naar beneden, maar zoals ik het zie, is hij ook weer omhoog gegaan met zijn lengte... J.oshua zit nog steeds op de onderlijn... Toen hij geboren was er zelfs onder... Ik denk persoonlijk dat je je niet al te veel zorgen hoeft te maken hoor... Je ovutest word wel donkerder meid . Manlief lag al in bed toen ik thuiskwam hahahahaha... Wauw! Die knalt zeker zeg! Super!!! Jazeker heb je nu kans dat hij bevrucht gaat worden. Hij zal nu springen tussen nu en 48 uur . Ik hoop dat je man inmiddels thuis is meid... Ow ik lees al dat hij onderweg is. Whoehoe!!! HAVE FUN!!! @ Grace: ik ben erg moe hahahaha, lijkt wel alsof ik de marathon heb gelopen op het werk... pfoe heej... @ Linn: ik duim en blaas heeeeeel hard voor jou meid! Mannetje is idd gelukkig niet meer zo chagrijnig... Ik ben idd ook echt 2 dagen voordat ik ongesteld word, superdroog... @ Lappie: toch wel fijn he, dat tempen, op die manier weet je wel waar je aantoe bent . Gezellig dat je er weer vaker zult zijn. @ Colo: gefeliciteerd meid! @ Jennifer: super dat je met moeders voor moeders meedoet meid! @ Margha: aaaaaaaah, arm beestje...Gelukkig is er niets met het oog aan de hand verder. Hier vandaag van 9 tot 17 uur gewerkt. We waren bezig met de opbouw van het horecadeel voor de indoor tractorpulling van aanstaande zaterdag. Jeetje man, doordat we overal omheen moesten lopen (inclusief zware karren met frisdrank, bier enzovoorts), heb ik nu het gevoel dat ik de marathon heb gelopen. Ik denk dat ik op zijn minst de 10 kilometer wel gehaald heb in totaal vandaag... Vanmorgen vergeten te tempen... was zo enorm moe, dat ik de wekker uitgedrukt heb en daarna weer omgedraaid heb hahahaha. Oepsie. Gelukkig maakt dat voor nu niet uit . J.oshua vandaag dus ook voor het eerst wezen overblijven. Volgens mij vond hij het hardstikke leuk . En bij de NSO mocht hij weer mee naar de gym, dus hij was helemaal uitgeput vanavond hihihi. Na het eten kwam hij met een boekje bij me op schoot en hebben we even lekker samen gelezen en geknuffeld.
@mvj, drukke dag gehad zie ik, lekker hoor over de curve zal ik me ook niet teveel zorgen maken, vind het zelf erg meevallen wat fijn dat hij het leuk vond, toch ook zeker wel belangrijk.. hoe is het verder met alle dames???
Anja!!! Hoe was het gister avond . Hier vandaag weer 37.0. Zit vandaag op 14 dpo. M'n kalender bij FF zei dat er dan morgen weer een nieuwe cyclus begint. Klopt dat? Of is vandaag m'n nod? Verder nog geen ongesteldheids symptomen maar die kunnen bij mij altijd ineens komen... Wel nog veel wit. Fijne dag!!
Dat is voor iedereen verschillend. Ik werd tijdens mijn vorige cyclus ongesteld op 15dpo. Maar het kan ook nog per cyclus verschillen. Hopelijk blijft het weg en ben je gewoon lekker zwanger!