@esther oh wat vervelend zeg meis. Snap dat je het helemaal zat bent! Zij kunnen best ook wel eens wat doen in huis grr. Succes!! & hopelijk gaat je hoofdpijn snel over. Ben je er al voor naar de dokter geweest? @anja super fijn dat je ei gewacht heeft! Nu even afwachten en dan lekker een vakantie boeken. De vraag is waarheen haha. @grace vandaag weer een test meis? @lappie hoop dat ik je verhaal goed heb onthouden maar ik had deze ronde na mijn ei ook telkens natte witte afscheiding. Op internet staat dat dit normaal is en het kan ook heel dik zijn. Dit betekent dat het niet meer doordringbaar is voor zaadcellen. Als je weer gaat menstrueren word je een paar dagen voor je nod droog. Ik had pas na mijn ei ook erg waterige afscheiding maar als ik dat invulde bij ff dan verplaatste hij mijn kruis en ik ben toen gewoon op m'n eigen gevoel afgegaan en heb deze toen niet geplaatst. Maar het blijft een lastige. Maar je had je ei toch al gehad? Zal zo even je kaartje terug lezen doe nu alles uit m'n hoofd haha. Hier weer 37.2 word er gek van! Volgens ff zou ok woensdag m
Volgens ff zou ik woensdag moeten testen dus ik ga maar even wachten nu denk ik want de teleurstellingen worden anders alsmaar groter. Nu nog even een klein tukkie doen, had een feestje gister. Fijne dag!!!
Linn, toch weer een hoge temp dus, ik duim verder!! En mijn hoofdpijn is chronisch, heb ik al ongeveer 23 jaar last van. Ik heb 4 nekwervels beschadigd dus ik weet waar het vanaf komt. Is verder niks aan te doen en ik wil gewoon geen zware medicatie slikken zolang het draagbaar is. Als ik daar nu mee begin ben ik "bang" dat ik daar niet meer zonder kan. Slaap lekker meis, ga ik vanmiddag ook hopelijk doen als zoontje dutje is doen.
Anja, dat is wel een grote tent zeg. Daar zou ik wel mee kunnen kamoeren ja. Willen jullie naar het buitenland? Esther, getsie zeg. Werkt allemaal niet mee. Aanpakken die vent van je. Tja, lastig dat FF zo stellig blijft, want dan zou je nog wat langer moeten wachten. Nou ja, ik blijf blazen. Linn, ook voor jou blijf ik blazen.
Grace dank je wel liefie, iedereen trouwens voor het duimen en blazen. Heb gewoon echt mijn dag niet, stom lijf. Tieten opeens voller en aders goed zichtbaar, maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar dan heb je een openstaande bmm..........kut lijf met die rot grapjes..........ik ga dalijk met mijn kop in een emmer zand zitten en struisvogel spelen vandaag.......wat wel scheelt is dat vriend het trap rekje aan het plaatsen is hahahahahaha
@linn, dan zou ik idd even afwachten tot woensdag met testen, wel spannend zeg.. @esther, weet niet of je er open voor staat, maar al aan alternatieve geneeswijze gedacht? voor je hoofdpijn? wij hebben de vakantie geboekt!!! haha.. we gaan naar Zuid Duitsland 2 weekjes kramperen, hihi nu al zin in
Anja, ja heb ik ook al gedaan, maar werkte toch niet hoe ik het graag zou zien. Het is ook niet dat ik dat dagelijks heb. Nou, wel dagelijks, maar niet dat ik me eraan stoor. Is meestal als ik scheef heb gelegen met mijn nek 's nachts, en daar doe je helaas niks aan......begint al wat weg te trekken dus komt wel goed. Mijn emmertje staat al klaar Grace hahahahahahaha
Hoi mensen ik kom weer even snel langswippen. @Esther, Je lichaam kan je ook zo in de maling nemen he. Pfff. @Anjamones, haha lekker op vakantie! Wanneer ga je? Temp hier is lekker gestegen Hopelijk blijft het zo!
Nono, je temp gaat lekker. Nou ik blaas voor iedereen dus ook voor jou! Anja, lekker even eruit. Esther,zit je al met je kop on het emmertje Ik ga naar mijn vriendin. Lees vanavond wel weer rustig bij. Smaksmak
Grace en jennifer jaa af en toe nog misselijk maar gaat beter thanks! Jennifer spannend hoor op echo! Esther, ikduimduimduimmmmm me rotttt!! Linn whaa ook nog steeds een hoge temp! duimmmm
@esther, je hebt manlief inmiddels aan het werk zie ik haha als het niet helpt dan is dat ook jammer.. gewoon goed gaan liggen dus, hihi @nono, wij gaan de 2de week van juli je temp is idd lekker gestegen zeg.. goed bezig
@ Grace: ach, het was wel leuk hoor. Als het druk werd merkte je echt helemaal niks meer van de kou, want dan ben je alleen maar bezig... Ja toch? Ik heb haar daarna ook écht nooit weer gezien, dus misschien is ze zelfs wel ontslagen... Veel plezier bij je vriendin . @ Jennifer: ja, we hebben echt enorm veel lol gehad gisteravond. . Ja, echt gaaf hoor die aparte tractoren. Ja belachelijk he? Mijn beste vriendin was mee en zij zat net als ik met haar mond vol tanden... Hahahahaha, ja die grote borsten... zoooooo herkenbaar . @ Anjamones: hahahaha, iedereen had gisteravond wat te doen denk ik . Jippie! Je je hebt je kruis! Jeej. Je eitje heeft heeeeeeeeel goed naar tante Patries geluisterd hahahahaha. Wat is veel te laat? Ik ga vandaag lekker niks doen. Ja straks even wassen en heb de benedenverdieping even gestofzuigd en gedweild en that's it! Ik heb luie zondag en zit dan ook lekker in mijn joggingbroek en een lekker warm vest. Maar heej, als je wel zwanger bent, kun je heus wel op vakantie hoor . Kamperen is ook niets voor mij. Geef mij maar een huisje hahahahah. Leuk meid! Dat gaat vast helemaal goedkomen met die vakantie . @ Esther: gaat goed hier hoor . Ben alleen maar een beetje moe, maarja vanavond optijd slapen dan maar he? Jeetje meid, ik kan je heel goed begrijpen. Ik verveel me zeggen en genoeg in en om het huis te doen hebben... Beetje jammer. Ik had hem echt uit bed geschopt. Ik hoop dat je hoofdpijn snel over is meid, want dit is zooooooo niet fijn! Dikke knuffel meid! Wat zie jij als zware medicatie meid? Als het helpt, waarom niet? @ Linn: mijn duimen blijven draaien voor je hoor! @ Nono: ook voor jou blijven mijn duimen draaien hoor! Hier vanmorgen niet getempt. We gingen rond 01.45 uur slapen na een zeer geslaagd carnavalsfeestje gisteravond! Echt supergezellig gehad. En ik had zoiets van: ik ga zooooooo niet om 06.00 uur tempen nu... ik ga uitslapen! Hahahahaha. En aangezien ik toch nog ongesteld ben, maakt het ook geen reet uit. Komt wel goed hihihihi. Morgen weer een dag. Nu aan het wachten tot ons kleine mannetje thuiskomt. Die word thuisgebracht. Ik heb beneden al gestofzuigd en gedweild en manlief heeft de kattebak al gedaan. Dus hier écht klaar voor vandaag . Kan niet wachten tot ik mijn kleine ventje weer kan knuffelen .
@ Grace: nou hij was strondvervelend. Hij heeft al op de gang gezeten, al bijna op bed gelegen enzovoorts. Hoog tijd voor weer structuur en regelmaat dus. Hij ligt nu op bed en was zo vertrokken... Ik ga ook lekker vroeg op bed, ben gesloopt... Kan nu al wel slapen, maar ben bang dat ik dan vannacht heel vroeg wakker word...
Was voor hem een vermoeiend weekendje dus. Ja dat is als je zo vroeg gaat slapen. Dan wordt je vaak midden in de nacht wakker. Ik herken het.
@ Grace: ja was zeker een vermoeiend weekendje, maar dat geeft niet, hij heeft het heel leuk gehad, dus daar gaat het om. Alleen beetje jammer dat hij dan zo vervelend is. Maar dat gaat ook wel weer over. Hij was steeds aan het commanderen: "Jij moet dit doen, jij moet dat doen"... En als hij hiermee zijn zin niet kreeg was het: "Aaaaaaaaaaah, toe nou mama, alsjeblieft, aaaaaaaaaaaaaaaaah."
Mooi zo Esther Ja Mvj, in die emmer kan ze voor struisvogel spelen...kop in't zand. Oh, is niet leuk zo vervelend, maar hoort er wel een beetje bij. Hihi, lukt het niet kwaadschiks dan maar lief doen.