Ik ben ook best slank, maar ben de afgelopen maanden wel 5kg aangekomen door teveel eten (troost enzo ) en de afgelopen weken ineens nóg 2kg om onverklaarbare wijze? Ik snapte er al niks van, alsof ik vocht vasthoud en mijn buik staat ook gewoon al een beetje bol. Maar ik weet dat aan mijn darmen en...naja...onverklaarbaar. Maar nu denk ik ineens dat het mogelijk al door het zwanger zijn komt? Dat het echt extra vocht is, en dat mijn buikje echt al aftekent? Al zou dat wel héél snel zijn natuurlijk, hahaha.
Goedemorgen meiden, Dat buikje op dit moment zijn echt je darmen die omhoog gedrukt worden, maaaaaaaaaaaaaaar dat maakt het niet minder leuk ofzo. Hier blij op gestaan. Temp van gister blijkt geen toeval te zijn geweest en ei is nu echt officieel gevonden. Helemaal blij toen i k temp zag vanmorgen. Mijn lichaam doet echt goed zijn best moet ik zeggen. En aangezien ik vaker ei op cd 18 heb gehad valt dit ook nog netjes binnen de grenzen van wat voor mij normaal is. Nu die stomme LF nog afwachten wat die in hemelsnaam gaat doen aangezien die ook nog wel eens wil wisselen......maar voor nu ben ik blij.
@One, wat super! Mooie test en mooie foto! @Esther, goed zeg. Mooie temperatuur zeg! Hier nog laag, maar hij lijkt nu redelijk stabiel. En uiteraard ben ik het eens met: iedereen naar ROZE!!!!!
Jeetje ik hou het hier helemaal niet bij! Wat wordt er veel geschreven zeg niet normaal! Ik hoop dat ik op iedereen even goed kan reageren.. @ iedereen: bedankt voor jullie reacties op mijn ovutestje! Hij was inderdaad niet echt positief, maar ga toch maar even 2 testjes doen vandaag, misschien dat ik m dan knallender krijg.. Met mijn temp is nog niks geks gebeurd en heb volgens mij ook nog niet echt vruchtbaar slijm, dus we wachten af.. Gister wel even geklust voor de zekerheid @ One: aahhh mooi buikje hoor! Zooo prachtig dat daarin een klein mensje aan het groeien is @ Madeliefste: wel leuk hoor zo'n buikje Ook al komt het van je darmen haha. Straks een officiele dikke buik voor jou! @ Esther: je kaartje ziet er goed uit zeg! Ben blij voor je! @ Grace: je temp is inderdaad laag, maar zoals je zegt wel stabiel. Dat geeft ook wel wat rust denk ik. Ik ben zelf in ieder geval blij dat mijn temp niet zo heel erg schommelt als in mijn vorige cyclus. @ MvJ: dus toch geen eisprong voor mij.. wel bedankt voor het meedenken! Hoe gaat het met je klachten? Lijkt me erg vervelend, helemaal als je alles tegelijk voelt..
Net trouwens weer een ovutestje gedaan (stiekem op werk hihi), maar die is weer minder donker als die van gister.. Pff wat irritant zeg!
@ One: wat een prachtige knaltest, zeg! @ Evelien: Kan best zijn dat je je knaller al hebt gehad dan? Zien wat je temp doet! Hier: morgen dag vd waarheid (als ik dezelfde cyclus heb als de laatste. Lengte cyclussen na mijn bevalling 29 - 28 - 25. Temp is ietsje gezakt, is dat erg?
@ Evelien: Ik zie nu dat je 'net' een ovu-testje hebt gedaan op werk. Er wordt altijd aangeraden 3 tot 4 uur vtv niet te drinken en niet te plassen. Anders zijn er te weinig hormonen. Was jij zo vroeg op? Misschien ligt het wel daaraan?
Hahaha Hoop, mijn wekker gaat al om 05:00u af! Heb toen direct een plasje gedaan en om 09:00u dus op werk pas weer.. In de tussentijd alleen een beetje gedronken maar niet veel.. Zou dat uitmaken?