Mamavanj das inderdaad minder maar gaat gelukkig weer over zullen we dan maar denken. Heb jij geen emmertje dan?? Hahahahahahaha
Goeiemorgen meiden! Heb even nog geen tijd om alles te lezen maar hier vanochtend weer 37.0. Ga straks even de gynaecoloog bellen voor advies. Doe voorzichtig!
Goedemorgen!! Linn, dus je blijft hoog. Hoe laat ga je bellen? Laat je het weten? En inderdaad heb je nog opnieuw getest eigenlijk? Lappie, hoe voel jij je meis? En de rest van de dames? Hier temp weer omhoog. Maar hou er rekening mee dat FF toch gelijk heeft en ei op cd 16 is geweest dus dat ik 2 dagen langer moet wachten. Dus ik verwacht of morgen of over 3 dagen bloed......maaaaaaaaaaaaaaaar ben evengoed positief hoor want dan heb ik al 2 mooie cyclussen op rij gehad en daar ben ik dan ook wel weer blij om. Maar van mij mag het dan wel morgen doorbreken want heb kramp en misselijk etc. Dus als dat allemaal voor niks is mag het natuurlijk zo snel mogelijk voorbij zijn........
@linn, spannend meis.. ben heel benieuwd wat de gyn zegt. @esther, toch blijf ik voor je duimen dat je toch zwanger bent meis. k gun het je Ik heb het liefst zin om weer onder de dekens te kruipen, pffff echt een depri gevoel vandaag... geen zin om iets te doen, maar eigenlijk ook geen zin om niks te doen. hahaha.. lekker tegenstrijdig.
@linn. Spannend meis. Ik blijf duimen als een gek voor je. Ben benieuwd wat de gyn zegt. @esther. Mooie temp nog. Gun het je zo. Ook voor jou blijf ikweet hard duimen @anja. Ti's ook zo lekker grauw. Weer om lekker binnen te blijven. @one. Hier ook heeeeeel veeeel sneeuw. Hond is helemaal blij. Zo leuk om te zien. Hier alles oké. Morgen echo. Super spannend.
Lappie lekker stabiel hoor. Anja lekker down dagje hebben dan, kan ook wel eens lekker zijn. Jennifer, ben je al aan het aftellen voor de echo? Spannend!! Dank jullie wel lieve schatjes voor het duimen, doet me goed!!! Dikke smakkerd voor jullie!!
Anja: Een dagje nergens geen zin in heb ik ook wel eens last van, lekker een dagje niksten is ook wel eens lekker. Esther: Jouw temp blijft ook mooi hoog zeg, duimen draaien volop. Jennifer: Ik wil je morgen succes wensen, op een hele mooie echo. Linn: Heb je nog een testje gewaagd? Hier: Zal ik mogen mijn temperatuur kaartjes meenemen? en zal ik dan de ovutestjes er wel of niet in zetten, bij de eerste maand dat ik tempte maakt dit nog al verschil als ik hem er niet in zit heb ik geen eisprong volgens FF en als hij er wel instaat heb ik wel een eisprong. vond het zelf ook een slecht kaartje net zo als afgelopen maand, denk zelf aan mijn kaartje te zien dat ik geen goede eisprong heb gekregen. Iemand een tip weet het niet?
Goeiemiddag dames! Ik miste jullie best wel, vandaar weer een berichtje van mijn kant! Had mezelf even afgezonderd ivm menstruatie en heeeel veel dingen aan mijn hoofd. We zijn nu heel druk met de voorbereidingen voor onze bruiloft in april, aanstaande vrijdag m'n jurk weer passen, zaterdag voor kaarten, bedankjes, ringen en bloemen kijken, teveel om op te noemen! Maar ondertussen wil ik nog zoooo graag zwanger worden, ik kan gewoon niet wachten! Gister ineens een heeele dikke prop slijm verloren. Waar dat vandaan komt: geen idee! Leek echt op behangplaksel, echt een klodder, zo enorm dik en heel erg rekbaar. Daarna niks meer verloren. Weet een van jullie wat dit is? Heb wel direct geklust, maar denk niet dat het veel uitmaakt, had namelijk een super negatieve ovutest gister. Misschien dat ik over een paar dagen mijn ei krijg, ik hoop het zo! We willen het zo graag, maar helaas kunnen we niet toveren Ik hoop dat het allemaal goed gaat met jullie dames. Er is zoveel geschreven dat ik niet meer weet wie wat geschreven heeft, maar ik denk aan jullie en duim voor jullie allemaal! Dikke smakkerd voor jullie!
Hee meiden. Telefonisch spreekuur was niet mogelijk helaas dus heb maar een afspraak gemaakt voor 6februari. Had geen test meer gedaan dat ga ik morgen ochtend even doen denk ik. Evelien ben benieuwd naar je jurk! Spannend joh! Evelien als het heel dik is betekent het dat het niet doordringbaar is voor zaadcellen. Ik heb ook wel eens heel dik en veel dan denk ik echt huhhh? Maar is ook weer normaal. Betekent iig dat je baarmoederslijm goed werkt haha. Pff wat een dag he met al die sneeuw! Mag bijna naar huis gelukkig haha
Spannend morgen Linn! Je temp is in ieder geval mooi hoog Dit is mn jurk: http://www.affezione.eu/file478.jpg Kan niet wachten hihi Ahaa! Dat wist ik niet dankjewel! Weet ik in ieder geval waar het vandaan komt. Nu maar gewoon doorgaan met de ovutestjes, verwacht mn ei wel binnen een week dus ben benieuwd. Ik ben om 16.00u weg van werk. Moet met de bus en trein dus hoop geen vertragingen!
Evelien wat een uitermate extreem geweldig gave en vooral mooie jurk!!!!!!!! gewoon WAUW!!!!!! Linn, he balen meis, misschien dan toch maar even testen inderdaad......en weer wachten bleh