Nou, nu heb ik ovu test weggehaald nu is het echt een compleet ander kaartje waardoor me de hoop echt helemaal weg is. Mijn basale temp schiet opeens omhoog naar 36,65, waardoor ik nu toch echt wel te laag zit........bommer........
Maar je had toch een positieve ovutest. Die liegen toch niet. Zou ze er gewoon in zetten. Stom he dat onduidelijke gedoe
Wat zijn sommige van jullie al lang bezig! Lijkt mij heel erg zwaar om iedere keer weer in de spanning te zitten, hormonen te moeten slikken en in de MMM te zitten .. Bedoel een gewone ovulatie-ticker. Heb al geprobeerd van sites maar dan geeft hij steeds aan dat er iets niet klopt :-§ Esther: Gefeliciteerd met de nieuwe baan van je man! Evelien: idd 12 - 24 uur Jennifer: gefeliciteerd Linn: als je zon positieve test hebt is er nog meer spanning rond je nod he ... Omdat er dan zoveel meer kans is. Zo heftig als je san weer op rood staat
dames, ik heb alles gelezen, maar niet alles onthouden, jemig wat zijn jullie erg, hahaha ik las iets over een posi ovutest, super!!! over een nieuwe baan voor manlief, ook super!!! en over loonsverhoging, natuurlijk ook helemaal super!!!! hier verder weinig aant handje. de echo van zusje was vrij goed, geen waterhoofdje, maar toch omdat het op het randje ligt even naar groningen...
Anja, super nieuws toch!!! En wat Grace zegt sluit ik me bij aan!! Grace, kom er maar bij moppie, houden we elkaar warm. Jennifer, mijn lijf is gewoon flink van slag sinds de operatie merk ik. Cyclus is dan wel netjes, maar het gedoe erom heen wordt steeds vager. Babymaken, natuurlijk is het vervelend om zo lang bezig te zijn, maar ja onze wens is bij allemaal even groot dus zo houden we elkaar sterk. Van welke site heb je de ticker dan? Kan zijn dat ze 2 code's aanbieden. Dan moet je de korte nemen.
Dan blijf ik nog even bij je zitten want ben net ongesteld geworden. Blijkbaar ken ik mijn lichaam toch nog steeds. Ei op cd 14 en LF van 14. Dus cyclus van 28. Ik begin altijd gewoon met nieuwe cyclus zodra ik bloed zie. Ik let nooit op het tijdstip, ook nooit gedaan. Bloed is bloed.
Jennifer: WAUW MEIS, super blij voor jullie. Esther: Gefeliciteerd met de nieuwe baan van je vriend, super dat hij al zo snel kan beginnen. Anja: Fijn dat het er nu positiever voor staat met je zusje haar echo. Evelien: Wauwie wat een gave jurk zeg echt super, echt leuk om je zo voor te bereiden zeg ik kan het me nog goed herinneren. MVJ: Hoe gaat het met je hand? Hier: Vandaag een echo gehad en alles besproken nu had ik een follikel van 16 mm aan de rechter kant, alles zag er goed uit verder, vrijdag 1 februari moet ik terug komen en krijg ik weer een echo en gaan ze bloedprikken op hormoonwaarden ik zit dan op CD 20, dit ook ivm de spotting tussen ei en nod. Zelf had hij geen verklaring voor de spotting maar ik vroeg of het met hormoonwaarden te maken kon hebben dus vandaar. als de hormoonwaarden goed zijn moeten we voorlopig nog even zelf proberen. Temperaturen doen ze nu niet meer aan, is niet betrouwbaar volgen onderzoek is mij verteld, vroeger deden ze niet anders zei hij, maar nu niet meer.
Ester !!! Ik doe met je mee en het klinkt raar maar ik juich. Net ongesteld geworden. Ben zo blij dat ik het normaal doe! En ben blij dat ff klopt met alles wat ik voelde en ook met m'n temp daling van vandaag!!! Hopelijk zien ze op 6februari een ei groeien hahaha. Had alleen t laatste bericht van Esther gelezen dus ga nu terug bladeren! Dikke knuf voor jullie meiden. Ik ga vol moed de volgende ronde in! Hopelijk blijft dat zo haha.
Ik sta niet echt te juichen maar ik begrijp je helemaal lieve schat. Ben blij voor je dat je eindelijk duidelijkheid hebt. Ben ook wel trots op mijn lijf, maar baal natuurlijk evengoed flink nu.......ach ja, grote zak chips erbij en groot glas cola en even flink volvreten, dat mag als je bloed hahahahahaha
Aah liefje zo was het inderdaad echt niet bedoelt ik dat er direct aan toen ik het had verzonden. Dikke knuf voor jou en eet die hele zak leeg! Ik wil ook het liefst zo snel mogelijk zwanger worden maar was zo geobserdeerd en telkens teleurgesteld dat dit nieuwe kansen biedt. Nogmaals een hele dikke knuf! Gaan we wel samen tegelijk!!
Esther en Linn: balen zeg weer ongi. Bah zeg. Voel me ook altijd zo kl... als ik ongi ben geworden, en heb meestal dan zin in cola en m&ms pinda.
Aah liefje zo was het inderdaad echt niet bedoelt ik dat er direct aan toen ik het had verzonden. Dikke knuf voor jou en eet die hele zak leeg! Ik wil ook het liefst zo snel mogelijk zwanger worden maar was zo geobserdeerd en telkens teleurgesteld dat dit nieuwe kansen biedt. Nogmaals een hele dikke knuf! Gaan we wel samen tegelijk!!
Oh Margha m&ms zijn ook goddelijk inderdaad ! Ik ga nu al slapen want ben echt super moe. Jij nog een paar dagen tot de eisprong zie ik. Hopelijk gaat die van mij ook wat korter duren. Ga straks 2 weken op vakantie dus hoop dat dat goed gaat komen. Liefs
Oh margha fijn dat ze het allemaal gaan onderzoeken. Ben benieuwd of ze er snel een verklaring voor kunnen vinden. Bedoel je met een follikel een ei die zou kunnen gaan springen een deze dagen? Ik duim!
Linn en Esther, balen lieverds. Hier in een keer egg white slijm. Hmmm....vorige cyclus had ik dat ook en geen ei. Aangezien de testen bijna wit waren kan het gewoon mijn ei niet zijn...