linn en esther, wat flink balen meiden. al snap ik voor jou linn dat het prettig is op deze manier. babymaken, een beetje late welkom, maar hier is hij dan, haha wij zijn nu sinds 31 september bezig (ongeveer) tussentijds een vmk helaas. vandaag mijn diploma ook nog even opgehaald.. eindelijk is hij officeel binnen, haha 2013 moet ons jaar worden meiden, echt waar..!!! oh ja evelien, had even je jurk terug gekijken.. wat vreselijk mooi! gewoon jaloers, hihi
@margha. Fijn dat ze iig ff onderzoeken. Hopelijk alleen maar goed nieuws. Spannend @linn. . Jammer maar hopelijk volgende ronde wel een mooie zwangerschap. Goed dat je zo positief bent.
@grace. Vervelend dat je lijf soms zulke rare streken uit kan halen. Niet leuk. Hoop dat je snel j ei vindt. @meiden. Lekker aan de chocolade cola en chips. Groot gelijk. Genie er lekker van. @anja. Fijn da je je diploma nu echt op zak hebt. Wat voor diploma hb je behaald. 2013 wordt jullie jaar lieverds. Ik duim voor jullie allemaal en gun het jullie zooooo. X
Esther en Linn, wat jammer voor jullie. Gewoon even huilen hoor, snap het heel goed. Hopelijk de volgende ronde raak.
Linn lieve schat van me, dat weet ik toch. Mijn reactie was ook niet eprsoonlijk bedoeld mop. Ik snap echt wel dat jij er om moest juichen. Wat betreft dat mijn lijf het doet ben ik ook blij hoor. Maar dan gaan we er gewoon voor in de volgende ronde. De rest wordt gewoon deze ronde al zwanger en dan helpen jullie Linn en mij er door heen....ZO!!!!! Dus Grace, hup hup jij je eitje vinden en lekker bevruchten laten enzo. En de rest ook hoor, ook die al na ei zitten: ALLEMAAL ZWANGER!!!!!
Balen Esther en Linn (@Linn ondanks dat ik begrijp dat je ergens wel opgelucht bent nu ongesteld te zijn!) Grace misschien wel in aantocht soms kan je 4 dagen slijm hebben en pas op de laatste dag een positieve ovutest! hier morgen maar beginnen met ovutesten....eier zoektocht...en dan 30 jan echo!
Goedemorgen schatjes!! Iedereen klaar om zwanger te worden?? Vandaag 2 uur werken (nog steeds op therapeutische basis). Volgende week ga ik voor het eerst weer alleen, maar dan maar 1 adres per dag en geen extra's (thuiszorg) en als mijn buik het goed vind dan weer gewoon 2 a 3 adressen per dag. Eindelijk begint het herstel ergens op te lijken. Al zou je dat nu niet zeggen, maar goed dat komt door de ongi. Altijd een hel die eerste 2 dagen.
Meiden, Mag ik even inbreken met een vraagje waar jullie misschien antwoord op hebben? Vind het ook zo wat om er een nieuw topic voor te openen terwijl de temp experts hier kletsen. Ik heb vanmorgen mijn temp keurig ingevuld op ff. Hij laat hem alleen niet zien in de grafiek. Ik was juist zo benieuwd naar het effect van de temp op mijn kaartje want hij is dramatisch laag. Hoe kan het dat ff hem niet pakt? Heb het overigens al via de app en de site geprobeerd. Is er iemand die dit weet?
@mart, dat wou ik precies hetzeflde plaatsen. hij heeft mijn temp wel opgeslagen, maar laat hem niet in de grafiek zien. heel irritant. ik weet niet meer wie het vroeg, maar ik heb mijn diploma directiesecretaresse gehaald. Mijn temp is vanmorgen flink omhoog gegaan vergeleken met gister. beetje jammer dat je dat dus nu niet kunt zien, grrrr
Esther, rustig aan meis. Fijn dat het herstel ergens op gaat lijken. Smak. Mart, hier hetzelfde. Ik denk een bug op de site.
@esther, je moet wel rustig aan doen meis.. jij bent het belangrijkste hoor. niet je werk.. alhoewel thuiszorg miss een beetje ander verhaal is, haha mijn lieve man moest om 10 uur in den helder zijn voor een soort van gesprek op zijn werk. hij doet altijd een appie als hij er is en die heb ik nog niet ontvangen, word nu wel een beetje ongerust.. :S
had ik geprobeerd, toen nam hij niet op... toen werd het alleen maar erger natuurlijk. om 5 voor half 11 belde hij terug dat hij was aangekomen... pfff gelukkig..