Algemene Temperatuurs Kaartjes Deel 5

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Senna1985, 1 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anjamones

anjamones Fanatiek lid

14 jul 2012
    1.099
    0
    0
    werkzoekende
    Drenthe
    kan me voorstellen dat de dames die richting het einde van hun cyclus lopen het nog irritanter vinden dan mij.. en ik vind het al irritant.. haha

2. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Hij doet het weer! :)

3. anjamones

anjamones Fanatiek lid

14 jul 2012
    1.099
    0
    0
    werkzoekende
    Drenthe
    daar word je toch gelijk weer vrolijk van. helemaal als ik mijn temp zo mooi hoog zie, haha

4. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Zeker mooi. Jij ook Lappie!

Hier net een negatieve ovutest. Vertrouw hem alleen niet zo dus vanavond nog een.
    Wel een megadip ineens weer...

5. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Jennifer: dat moet gewoon een mooie echo zijn weer :D. Mooie datum hoor 13-9-2013 :D.

@ Evelien: hij zou vandaag of morgen kunnen gaan springen :D.

@ Linn: was ook niet van plan om buiten te gaan sporten hoor. Gewoon achter de WII en dan Zumba doen ;). Ga dat vanmiddag voor ik naar de fysio moet (en anders na de fysio) doen. Gisteravond waren we allebei zo moe dat we niet "gesport" hebben hahahahaha.
    "Balen" dat je ongesteld bent geworden meid, maar wel fijn dat je nu eindelijk verder kunt. Op naar een mooi eitje meid!
    Waar ga je naartoe op vakantie?

@ One: niet gezumba't... maar vandaag ga ik wel aan de slag...
    Hahahaha, ja is gezellig nu weer hier he?

@ Grace: hahahaha jup, dat is nog eens stofzuigen he? Straks Zumba doen en vanmiddag ook naar de fysio, dus die mag mijn rug weer aanpakken en me tips geven voor een hulpmiddel voor mijn knie, zodat ik weer zonder pijn kan gaan hardlopen...
    Ik zeg: een superdag gehad gisteren dus! Gefeliciteerd meid!
    Hahahaha, nou dat getril was ik niet hoor, wij zaten op cursus hahahaha.

@ Esther: whahahahahahahaha, lig helemaal plat van het lachen hier. LOL
    Je moet ook gewoon je ovutest laten staan meid.
    Balen dat je ongesteld bent geworden meid, maar wel weer een mooie cyclus en daar moet je je dan maar aan vasthouden. Knuffie!
    Hihihihihi, we hopen maar idd heel hard dat we nu weer zwanger mogen zijn...
    Hoe is het werken gegaan?

@ Babymaken: ja het is ook niet makkelijk, maargoed je wilt je droom waarmaken he? En dan heb je er alles voor over. Hier inmiddels alweer klaar met de hormonen slikken en nu is 't wachten tot mijn ei zich gaat aandienen...
    Heb je de goede code gebruikt voor de ovulatie ticker?

@ Anjamones: Ik zeg--> Wordpad! Dat gebruik ik ook standaard als ik ga reageren hihihihi. Anders word het niks met reageren.
    Jaaaaaaaa, je diploma binnen! Wat goed meid!
    Is je man goed aangekomen meid? Ja dus, lees het al ;).

@ Margha: met mijn hand gaat het redelijk. Heb er weer een nieuw wondje bij en hoe ik daar nu weer aan kom... geen idee, maar irri is het wel af en toe ;).
    Ben benieuwd wat je waarden laten zien meid. Spannende tijd eventjes nog dus.

@ Mart: ooooow jij hebt dat probleem dus ook al... Hier hetzelfde probleem en wilde het ook al hier gaan vragen, want ik snap er ook geen reet van dat hij niet in de grafiek komt...
    Ik heb het ook op beiden geprobeerd. De app én de website...

@ Lappie: hier nog steeds niet hoor... En ik zie dat je overlapping gelukt is? :D.

Hier vandaag de 2e HSP-training gehad en ik ben al vooruit gegaan hoorde ik :D. Echt super. Ik had zo'n training veel eerder moeten doen. Er vallen nu zoveel puzzelstukjes op zijn plaats.

6. anjamones

anjamones Fanatiek lid

14 jul 2012
    1.099
    0
    0
    werkzoekende
    Drenthe
    wordpad, klinkt goed.. haha zal het onthouden voor de volgende keer als ik weer 4 pagina's bij langs moet, hahaha...

maarre hsp training? tis dat? haha

7. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Anjamones: HSP = hoog sensitief persoon. Ik ben dit dus. Omdat ik niet goed weet hoe ik me voor bepaalde dingen moet afsluiten en écht bij mezelf te blijven ben ik een training aan het volgen en dat voelt echt enorm goed. :D.
    En het fijne ervan is, is dat de training 1 op 1 is, met iemand die hetzelfde heeft doorgemaakt wat ik nu doormaak. Zij weet dus precies hoe ik me voel enzo.

8. anjamones

anjamones Fanatiek lid

14 jul 2012
    1.099
    0
    0
    werkzoekende
    Drenthe
    ooh wat super meid.. en wat fijn dat je er ook echt iets aan hebt. :D

9. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Sorry dames, ff ego post.. Kunnen jullie even naar mijn kaartje kijken? Hoe kan het dat mijn temp al twee dagen licht is gestegen en gister een positieve ovutest? Kun je ook een positieve test hebben na je eisprong? Misschien maar even afwachten maar snap er niks van.. Mn mannetje had gister geen zin dus zooo jammer!! :(

10. babymaken

babymaken Bekend lid

15 mei 2011
    613
    0
    0
    -
    Waalwijk
    Thnx all. Het is me eindelijk gelukt met die ticker. Moest blijkbaar eerst op oploaden klikken en dat had ik niet eens zien staan haha!

Las ik nu ergens over zumbaén op de Wii. Ik wil ook!! Ik ga voor mijn verjaardagsgeld een wii kopen (a,s ik genoeg geld krijg tenminste haha) en dan wil ik dat ook graag doen samen met mijn mannetje. Lachu!

Ja, ik zou ook doorgaan totdat alle opties die mogelijk zijn geprobeerd zijn! Echt fijn dat jullie allemaal zo'n steun aan elkaar hebben hier! Mooi om te zien en horen.

Mama van joshua: ik ben ook een hsp'er. Het is bij mij meer een neveneffect soortvan mijn add ... Super dat die training zo goed voelt. Ik sta op de wachtlijst voor hulp bij mijn add en hoop dan dat de hsp-symptomen ook wat verminderen.

11. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Anjamones: ja dat vind ik idd ook heeeeeeeeel erg fijn :D.

@ Evelien: Ik durf het niet te zeggen meid, is best apart idd, maargoed, onze lichamen zijn sowieso apart toch? Komt vast goed meid.

@ Babymaken: hahahaha ja dat heb je goed gelezen. Ik heb alle Zumba's op de Wii ;). Een origineel en de anderen gedownload ;). 1 is origineel omdat je zo'n Zumbabelt erbij hebt die je om je heupen moet doen.
    Hahahaha, nou ik doe de Zumba echt alleen hoor. Mijn man gaat echt niet meedoen LOL.
    Ik hoop dat het bij jou dan ook gaat helpen.
    Ik heb soms dat ik gevoelens van anderen overneem en ik ga nu dus leren om me hiervoor af te sluiten. Althans afsluiten. Ik mag ze wel voelen, maar ze moeten niet mijn humeur gaan overschaduwen ;).
    Het is voor mij een gave, maar dan moet ik het wel op de juiste manier gebruiken natuurlijk ;).

12. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Evelien ik denk dat je temp nog wel zakt bij je eipsprong? als ik zo je andere kaartje eens bekijk..vergelijk..nog even geduld :)

13. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Dank jullie wel! Zulke snelle reacties :)

Heb al wel pijnlijke borsten, en dat heb ik eigenlijk altijd direct na mijn ei al. Meestal is mijn temp ook twee dagen stabiel en daarna een verhoging.. Je zou dus denken dat mn ei vandaag is of is geweest. Ik hoop het zo! Helemaal nadat meneertje zei gisteren geen zin te hebben grrrr :x Hoop dus dat die ene klusdag genoeg is geweest!

14. anjamones

anjamones Fanatiek lid

14 jul 2012
    1.099
    0
    0
    werkzoekende
    Drenthe
    pfff even een ego berichtje hoor :(

mijn stiefzusje zit momenteel voor een echo in Groningen. een second opinion omdat het ene ventrikel (in de hersenen) groter zou zijn als de ander. Nu werd ik net gebeld dat het dus echt niet goed is. Hij is afwijkend, wat inhoud dat het kindje hoogstwaarschijnlijk een waterhoofdje heeft. Ook heeft het een gaatje in een hartkamer die al dicht had moeten zijn. Ze gaan nu kijken of het komt door een ontsteking of door een chromosoom afwijking. Het kan zijn dat ze voor haar 24ste week (nog 2.5 week) moet besluiten of ze wel of niet door gaat met de zwangerschap. best heftig en moest dit even van mij af schrijven :( Dit gun je echt niemand

15. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Jeetje anja,
    dat is heel erg heftig!!! :(
    Ik wil jullie heel veel sterkte wensen en vooral voor je schoonzusje!!!!

16. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Anja wat erg meid heel veelsterkte!

17. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Anja, wat vreselijk. Sterkte. Knuff

18. Jennifer2106

Jennifer2106 Fanatiek lid

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    Anja wat erg. Sterkte Knuffel

19. nono

nono Niet meer actief

Anja, wat verschrikkelijk. :(

20. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Jeetje Anja wat erg zeg! Ik bid dat het goed mag komen..

Deel Deze Pagina