Algemene Temperatuurs Kaartjes Deel 5

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Senna1985, 1 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    @ Mvj: dankjewel lieverd! Inderdaad gek dat je temp zo hoog is gelijk! Bij mij daalt m'n temp geleidelijk na m'n menstruatie, maar bij jou stijgt ie juist! Haha. Misschien dat dat nog veranderd. Hoop dat je snel een positieve ovutest hebt meid! Duim duim duimmm :D Beterschap meis en werkse vanavond!

2. babymaken

babymaken Bekend lid

15 mei 2011
    613
    0
    0
    -
    Waalwijk
    Fijn dat je het zo oppakt:! Klopt dat kom je zelden meer tegen. Familie kiest soms bewust voor om te doen of hun neus bloed. Anders komt er ruzie! Tja als je zwanger bent kan dat niet meer en dan moet de familie zich natuurlijk weer verantwoorden tegenover andere vrienden en familie. Het is wat! Zucht!

Wij zijn christelijk. Mijn man zn biologische pa is ook islamitisch. Dus we weten e wel veel van. Ik had zelf ook altijd islamitische vrienden. Ben jij islamitisch geworden, want evelien is wel een westerse naam?

Ok dan zit ik dus echt pas op dag 6 ... Dacht zelf dag 7 :(

3. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Babymaken: dankjewel. Is echt niet fijn. Maargoed is niet anders. Morgen ben ik vrij en als het goed is moet ik zaterdag werken bij Pec Zwolle.
    Heb jij weer, moet je toch nog een dagje langer wachten ;). Komt goed meid.

@ Evelien: bij mij is hij normaal ook veel lager tijdens en na mijn menstruatie. Maar deze maand is hij gelijk zo hoog. Snap er niks van... Misschien toch een test halen? Maarja, dan had ik dat al moeten doen voordat ik met de Clomid begon natuurlijk... Pffffffff... irritant dit...
    Dankjewel meid! Komt vast goed vanavond. Op mijn werk is de tijd altijd zo voorbij hihihihi.

4. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Ja soms is het wel moeilijk hoor! En het wordt allemaal moeilijker gemaakt dan het uiteindelijk is.. Ach ja, misschien is dat toch die kloof die is ontstaan, vroeger waren "gelovigen" toch net iets anders dan nu.. Ik ben islamitisch geworden, ik was hiervoor katholiek. Het was een bewuste keuze, heb heeeel veel gelezen voordat ik die stap maakte.. Alhoewel ik elk geloof super mooi vindt, ieder geloof weer op zijn eigen manier!

Jammer dat je hierdoor weer een dag "terugvalt" in je cyclus.. Hoop dat je eitje snel mag komen!

5. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    @ Mvj: misschien inderdaad toch maar even een testje halen.. Hoe lang heeft je menstruatie geduurd? En zaten er stolsels enzo bij? En hoe waren je (ongi)krampen? Ennn nog belangrijk: hoe voel je je nu?

6. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Evelien: ik voel me niet anders dan anders... Ben altijd heel moe, doordat mijn spieren altijd aan het werk zijn om de boel op de plek te houden hahahaha. Mijn menstruatie heeft 5 dagen geduurd en 1 dag spotting. De dag dat ik ongesteld werd was mijn temp 35,8! Ook zo dramatisch laag, vergeleken bij mijn andere cyclussen.
    Wat ik ervan gezien heb is dat er geen stolsels bij zaten deze keer. Qua ongikrampen... heb daar eigenlijk vrij weinig last van gehad, maar heb daar sowieso bijna nooit last van hahahaha.

7. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    @ Mvj: jeetje inderdaad een lage temp zeg! En wat heerlijk dat je bijna geen last hebt van krampen! Doe mij dat maar zeg :D Haha
    Hmm moeilijk te bepalen wat nu te doen.. Maar als je sterk in je schoenen staat, kan een testje misschien geen kwaad? Dan heb je wel meteen zekerheid..

8. nono

nono Niet meer actief

Vind je temp nu ook behoorlijk hoog mvj..

Goedemorgen mensen, lekker geslapen? Zijn jullie de sneeuw al zat? Hahaha.

9. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Mvj idd hoge temp meid!
    Nono jaa hoor lekker geslapen jij ook? :p
    jaa ben de sneeuw echt zat ... laat t mooie weer maar komen :D

xx

10. Margha

Margha Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.950
    25
    48
    Ik had het ook niet verwacht, ik nog denken heb ik dat al mooi 3 maanden bijgehouden. Maar heb het nog niet eens uit mijn tas gehaald door de reactie. Snap het ook niet helemaal. Ga voor mezelf nog wel even door hoor.
    Volgens mij zijn er nog wel gyns die er nog wel wat mee doen hoor.

11. Margha

Margha Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.950
    25
    48
    Evelien. Balen zeg dat je vriend daar nu ineens mee komt. Zit jij daar iedere maand in spanning.

12. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Mvj, vreemd zeg. Heb je niet wat onder de leden dat je daarom zo'n hoge temp hebt? Hoe hoog moet je temp nu wel niet zijn na je ei zeg.

Tja, testen...je bent toch ongesteld geweest of was het anders dan normaal?

13. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    @ Margha: wat gek zeg dat je gyn er niks mee heeft.. Terwijl je zou zeggen dat het een verduidelijking kan zijn van je cyclus! Blijkbaar is niet elke gyn hetzelfde en wil hij/zij het op een andere manier beoordelen/aanpakken. Wel goed dat je door blijft tempen, misschien dat je gyn er toch ooit om gaat vragen :) Ja was inderdaad balen om te horen, hij weet in ieder geval dat ik het niet waardeer wat hij heeft gedaan! Dat is goed doorgekomen haha ;)

14. anjamones

anjamones Fanatiek lid

14 jul 2012
    1.099
    0
    0
    werkzoekende
    Drenthe
    @lappie, ik was toen wij trouwden (geregistreerd partnerschap) 6 weekjes zwanger, haha. Alleen de naaste familieleden wisten het toen nog.

@evelien, ik jaag met je mee.. weg blijven die dingen, haha. Voor hier net zo, ook al flink aan het jagen.

@mvj, idd erg vreemd. Als je durft misschien toch een testje tegen aan gooien, je weet maar nooit. Nu ik verder lees zie ik dat je dat ook al is gevraagd. Maar is zo’n test niet betrouwbaar met clomid?

@nono, vind de sneeuw nu nog wel leuk. Word er waarschijnlijk erg zat van als het begint met dooien en je zo’n bende krijgt overal

@margha, blijft raar, maar goed we gaan idd gewoon door voor onszelf, dat is toch het belangrijkste ;)

Hieronder nog even een leuke sneeuwfoto van zoonlief en mij. Beide goed ingepakt want het was best koud, haha. Zijn eerste keer sneeuw voelen en op de slee :D

Bijgevoegde bestanden:

• leuk.jpg
      leuk.jpg
      Bestandsgrootte:
      33,7 KB
      Weergaven:
      4
  15. Margha

Margha Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.950
    25
    48
    Anja leuke foto zeg en vind jullie kleine het geweldig?

16. Margha

Margha Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.950
    25
    48
    Ik wil toch weer ovutestjes bestellen vandaag. Bevallen de zwanger en kids testjes nog steeds voor wie deze gebruiken? Dacht laatst iets te lezen hier dat ze even wat minder waren van kwaliteit, wat lichter met de streepjes maar ze zijn zo lekker goedkoop.

17. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Leuke foto Anja!

Ik gebruik de testen niet van zwanger en zo Margha.

18. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    @ Margha: ik gebruik wel die van z&k, ben er erg tevreden over!

@ Anjamones: bedankt voor het jagen :D Ik jaag ook met jou mee! Wat een super foto zeg, leuk zo samen! :)

19. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Evelien: ja he? Ik had ook écht zoiets van: huh??? Maargoed, das niet anders dan he?
    Ik zit enorm te twijfelen, ga ik een test halen of niet?
    Is maar goed ook! Dat het goed is doorgekomen dat je dit dus niet waardeerd. Terecht.

@ Nono: ja he? Hij is écht hoog voor mijn doen...
    Ik heb zeker lekker geslapen meid en ja, ik ben de sneeuw enorm zat! Ik wil weer hardlopen en dat is met de sneeuw gewoon niet mogelijk!

@ One: ja he? Wat zou jij in mijn geval doen? Zou jij gaan testen? Ook al ben je ongesteld geweest?

@ Marga: mijn fertiliteitsarts heeft ze wel gehouden voor in mijn dossier...
    Ik gebruik ze ook en ik heb er geen problemen mee...

@ Grace: nee heb voor zover ik weet niets onder de leden. Hahahaha, ja dat vraag ik me dus ook af, wat mijn temp straks gaat doen na mijn ei...
    Enige wat anders was, was dat ik geen klontjes heb gezien, wat ik normaal wel heb...

@ Anjamones: hoe bedoel je niet betrouwbaar met Clomid?
    Wat een superleuke foto zeg!

Straks nog even naar logopedie en dan kan ik weer een uurtje of 1,5 thuiszitten en dan kan ik naar mijn werk.
    Heb net maar loperamide ingenomen... want moet toch wel gewoon werken natuurlijk... ga hier niet thuis voor blijven...

20. Margha

Margha Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.950
    25
    48
    Oke dan bestel ik ze gewoon. Bedankt :)

Deel Deze Pagina