Algemene Temperatuurs Kaartjes Deel 5

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Senna1985, 1 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Morgen de echo om 11:20! Vind t zo spannend!

Esther mooie temp meid you go girl! duim duim duim!!!

2. Dadelijk zijn het er 2 One ahahah.

3. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    whahaha dat zou wat zijn senna!

nog nie eens aan gedacht haha :p

liever toch gwn 1tje hoor :) hihi

4. Yuna28

Yuna28 Niet meer actief

SPannend onewish! :)

5. Hoop1980

Hoop1980 Actief lid

6 aug 2012
    124
    0
    0
    @ Evelien: zooooo! Dan sta je wel lekker vroeg op ja! En heb ik niks gezegd. Een beetje drinken moet niet uitmaken, hoor!

6. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    @ Hoop, haha geeft toch niet! Zijn er genoeg die niet zo vroeg opstaan als ik. Ben wel elke dag om 16:00u vrij dus dat is wel lekker :) Ben inderdaad benieuwd wat mn temp gaat doen, want van die ovutestjes snap ik tot dusver helemaal niets!

@ One: wat ontzettend leuk zeg! Ik kan me zo goed voorstellen dat je het spannend vindt, ik zie mezelf ook al helemaal springen van vreugde bij mijn eerste echo (in de hoop dat ik die ooit mag krijgen). Geniet er maar heeel erg van! :D

7. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Evelien, het is zelfs zo dat het aangeraden wordt om ovu testen tussen 10:00 en 20:00 te doen......en ik heb ook vaker dat mijn ovu test om 10 zga negatief is en dan om 16 knal positief.....ligt blijkbaar aan veel factoren....

One, spannend meis morgen, ik duim!!

Hoop, kleine temp daling hoeft niet zo veel uit te maken, je zit nog steeds op 37,1.
    Maar ja, zeker weten doen we het morgen pas (ik had allang getest hahahahaha)

En toen liet mijn geheugen me weer in de steek......maar ben blij dat het hier weer eens lekker druk is geworden....I LOVE IT!!!!

8. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Evelien dankje meis! Hoop dat alles goed is morgen..

Esther jaa idd lekker druk hier, eindelijk weer :D! xx

9. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    @ Esther, oh zo leer ik nog eens wat! Dan om 16:00u voordat ik naar huis ga nog even testen, en als die positief is even m'n mannetje verleiden haha. En als ie negatief is, dan morgen maar weer een testje. Merk dat ik er echt veel mee bezig ben! haha

@ Hoop, spannend he je temp! Zoals Esther zegt, ik had allang getest! Maar vind het knap van je dat je het zo lang volhoudt :)

Inderdaad gezellig dat het zo druk is, maar soms gaat het me wel een beetje te snel hoor! In de avond reageer ik meestal niet, en als ik dan in de ochtend kijk is er weer zo veel geschreven! Sorry alvast als ik niet altijd op iedereen reageer, maar dan weten jullie waarom :)

10. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    hihi heb ik ook soms hoor , dt ik t nie kan bijhouden met alle nieuwe hier, maar komt vast goed....:p

Hoop spannend hoor duim voor je

11. Hoop1980

Hoop1980 Actief lid

6 aug 2012
    124
    0
    0
    @ Evelien & Esther: de afgelopen maanden dacht ik iedere keer dat ik zwanger was en dus ook iedere maand een test. Soms wel 2, omdat ik ook wel eens vals positief heb getest (zou verboden moeten worden!). Nu heb ik er deze maand eigenlijk geen vertrouwen in, omdat ik dus al zo'n krampige buik heb sinds maandag. Bovendien ben ik na alles zo bang teleurgesteld te worden dat ik geen eens meer durf te hopen.

12. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Hoop: dat begrijp ik volkomen hoor! :) ik testte ook altijd vlakbij nod, maar we blijven hoop houden en voor je duimen!

13. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Hoop, dat is meer dan begrijpelijk hoor!!! Je moet doen waar JIJ je goed bij voelt!!

14. Hoop1980

Hoop1980 Actief lid

6 aug 2012
    124
    0
    0
    Als jullie maar een beetje voor me blijven duimen ;)

15. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    @ Hoop: dan snap ik inderdaad dat je nu nog even niet wilt testen.. Je hebt helemaal gelijk over die valse positieve testen, dat maakt de teleurstelling alleen maar groter! Ik kan heel goed begrijpen dat je daarom nog niet durft te hopen. Toch nog maar even afwachten dan. Maar ondertussen zijn wij er voor je om je temp omhoog te blazen hoor! :D

16. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ One: ik vind het echt een superfoto :D... Oooooooow spannend! En LEUK!!!

@ Madeliefste: alles kan natuurlijk :D. Ik kon met 8 weken toen met J.oshua ook écht mijn gewone broeken niet meer aan...

@ Esther: whoehoe!!!! Echt super!!! Gewoon nu al een ei :D. Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeej *dansje doet*.
    Ja leuk he dat 't weer wat drukker is hier :D. Enneuh... ik pak altijd gewoon wordpad erbij ;)

@ Evelien: we hebben onze momenten hoor ;). Kan soms ineens ook weer even heel stil zijn hier hihihii.
    Ach klussen gewoon voor de lol is ook leuk :D.
    Ach, gaat wel hoor... ik probeer er niet teveel bij stil te staan, ik bedoel... ik moet nog ruim een week wachten...

@ Hoop: je zit nog steeds boven je coverlijn... Maar nu al testen... vind ik wel een beetje vroeg hoor, dus dat zou ik zeer zeker ook niet doen...

@ testen voor/op NOD: dat ga ik dus niet doen, ik wacht tot ná mijn NOD en dat zal dan dus woensdag zijn...(mits ik dan al ongesteld ben hahahah, dan hoeft dat niet meer)

Hier vanmorgen met de kleine man naar zijn school geweest. En we kregen hem bijna niet meer de klas uit hahahaha. Hij wilde graag spelen met de andere kindjes, maarja het was zijn klas niet, dus dat kon niet...arm ventje hihihihi. Ik weet dus nu wel zeker dat het wel goed gaat komen vanaf januari :D. Komt wel erg dichtbij nu allemaal hoor...

17. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Dat van dat reageren herken ik wel. Het gaat ook soms zo snel!

@Hoop, ik bkijf duimen voor je!

18. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
  19. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Uiteraard ik ook voor iedereen ;)

20. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Vergeet jezelf ook niet Esther!

Btw... mijn temp is weer ietsje hoger als gisteren...

Deel Deze Pagina