Margha spannend bijna positief! jaa ligt wel aan ook wat je drinkt, maar denk dat jou eitje ng onderweg is... en er aankomt..!
@ Lappie: ziet er zeker spannend uit meid! Duim voor je! @ Nono: spannend meid ook maandag testen @ Margha: drinken heeft wel invloed, maar weet niet in welke mate eigenlijk.. Ben benieuwd naar je ovutestje van vandaag! @ iemand: beetje terug lezen misschien, maar misschien iemand ervaring met "heel nauw van binnen" na de eisprong? Heb dit nog niet eerder zo gevoeld.. Alles zit zo potdicht, bmm maar ook m'n schede..
Evelien nooit zo opgelet eigenlijk... vond dat gefriemel aan de binnenkant maar niks kon er toch nooit wat van voelen/maken...
@ Grace: hahaha, ja dat kan ik me heel goed voorstellen . Komt vast goed. Ik duim dat je nu een "normale"cyclus zal hebben. @ Evelien: Ik heb idd normaal ook dipsticks, maar weet niet meer van welk merk (ik geloof dat ik altijd via Marktplaats de Wondfo dipsticks bestelde, zijn hetzelfde als de KV). Pfoe, nee geen ervaring mee. Ik heb dat alleen als ik een schimmelinfectie heb hihihihi, maar zo na de eisprong voor zover ik weet niet. @ Nono: spannend meid! @ Margha: ja dat heeft zeker ook invloed op je testen. @ Lappie: voor jou ook enorm spannend dus! Ik vind je kaartje er tot nu toe erg hoopgevend uitzien meid! @ One: ow ok... Nou ga dan vanmiddag maar even een pakje halen als ik Joshua van school heb gehaald. Hahahahaha hier ook al, vind dat gefriemel ook helemaal niks... Weet niet wat ik moet voelen enzo, dus houd het gewoon hierbij hihihihi. Hier J.oshua al naar school gebracht én al boodschappen gedaan. . Ik ben dus lekker klaar voor vandaag. Straks na GTST even J.oshua weer van school halen en als hij op bed ligt ga ik de administratie even doen, dan is dat ook weer klaar . Vanavond gezellig op visite bij mijn beste vriendin. Zouden eigenlijk vergadering hebben van onze carnavalsgroep, maar we verwachten dat dit niet doorgaat, dus wij gaan wel naar haar toe, maar dan lekker gewoon op visite . Ooooooooow en ik ben echt zooooooooooooo blij voor de lievelingsjuf van J.oshua op het kdv/nso! Na een miskraam is ze nu weer zwanger! Ze heeft het vandaag bekend gemaakt op FB. Ik had al een vermoeden, ik weet niet waarom, was een gevoel, maar ben echt zooooooooo enorm blij voor haar! Hoe super zou het zijn om straks samen zwanger te zijn! .
@ Mvj: je gaat dus morgen een testje wagen? Veel plezier vanavond En wat fijn van die juf! Nu jij ook en dan gezellig samen zwanger! @ One: hahahah oke meis. Vind het wel fijn om te noteren, toch weer extra info om inzicht te krijgen in m'n cyclus. Thnx in ieder geval!
Mvj spannend!! ben benieuwd meis! Evelien oke , ja ik hield wel afscheiding enzo bij..maar niet de bmm enzo
Hoi iedereen, hoe gaat het? @Mvj spannend zeg! @Evelien, ik ken dat eigenlijk niet zo... maar heb er dan ook nooit echt op gelet. Nou.. hier vandaag de temp iets lager maar goed, geeft niet toch. 7Dpo heb ik tot nu toe de meeste klachten gehad.. ik had pijn in m'n rug en werd tijdens eten koken super duizelig! Sinds gister en vandaag wat naar in de maag.. vannacht werd ik ook misselijk wakker. Super veel zin in Sinaasappels terwijl ik dat écht niet lust. Oh, en zure zult is nu zooo vies. Al met al wel veelbelovend, dat terwijl ik vorige maand echt geen klachten had dus ik weet wel heel goed wat ik voel. Maar we weten allemaal dat je lichaam je ontzettend voor de gek kan houden. Hahaha.
Mvj: ga je morgen testen? Spannend meid. Nono: jou kaartje ziet er mooi uit. Vanmorgen wel iets gezakt maar dat zegt nog niks. Spannend. Ik hoop dat mijn testjes zo nog komen, moet straks werken. Anders toch nog maar een oude test doen. Heb er nog eentje.
@ Evelien: heb al een testje gedaan. Ja echt zooooo enorm leuk voor haar, ben écht heel erg blij! Ook omdat ik weet dat zij dus ook al een tijd bezig is. @ One: hahaha, nou heb een test gedaan hoor... Hieronder zo de foto... @ Nono: hahaha, is dat zo? Hahaha, nou jij maakt het toch écht veeeeeeeeel spannender hoor! Duimduimduim! @ Margha: ik heb al getest. Hieronder zo de foto. Ben benieuwd of je test optijd komt meid. Nou getest en witter dan wit kan niet... Dacht ik al, maar nu toch zekerheid... Nu maar snel op naar de positieve ovulatietest. Ga vanaf overmorgen weer met die testen beginnen...
@nono @lappie hoe leuk zou t zijn als jullie maandag beide positief testen!!!! Ik duim kei hard! @mvj balen meis hopelijk komt je eitje snel. Wel super leuk dat zij nu zwanger is! Hopelijk worden we allemaal snel zwanger. Ik heb testen van 123ovulatietesten.nl iemand daar ervaring mee? Heb de goedkoopste. Ze zijn echt iniemienie. Hier nog ongesteld. Vriend vraagt zich af of we de afspraak bij de gyn af moeten zeggen. Wat vinden jullie? Fijne dag & m'n duimen draaien!!
@ Margha: ja nou ja, ging er al wel vanuit, omdat ik ongesteld ben geweest, maar blijf toch die temp wel raar vinden... @ One: ja is ook jammer, maar ging er al vanuit. Ik ben natuurlijk wel ongesteld geweest, dus ja... Overmorgen beginnen met de testjes en met het "knuffelen" zijn we al begonnen hahahahah.... @ Linn: ja leuk voor haar he? Ik hoop ook dat we allemaal snel zwanger mogen zijn . Ik heb er geen ervaring mee, sorry. Nee hoor, hoef je niet af te zeggen. Gewoon naartoe gaan.
Ovutestje lichter dan gisteren, nieuwe zijn nog niet binnen. Gisteravond geklust en daarvoor zondag. Ik denk dat mijn piek al is geweest misschien toch gisteren? hoop maar dat we hem niet gemist hebben want deze maand was hij dan wel vroeg. Wat deken jullie hebben we nog kans? Temp was vanmorgen wel wat hoger.
Mvj, was wel te verwachten eigenlijk, maar wel heel erg jammer. Wel vreemd die hoge temp. Margha, mocht je toch je ei gehad hebben dan denk ik dat je nog wel een kans maakt hoor. Even wachten wat je temp gaat doen. En ik zou toch ook door testen. Over testen gesproken. Ik ga hem ook maar even doen. Mijn temp was weer iets lager dus toch geen ei gehad. Had ik eigenlijk ook wel verwacht.
Linn, ik zou gewoon gaan hoor. Het zit je allemaal niet lekker en dan kan je je verhaal kwijt en wie weet kunnen ze het een en ander na kijken.
Evelien, ik heb geen ervaring met wat jij omschrijft. Ik duim keihard voor je meis. Dat je eitje toch maar mooi bevrucht is. Nono en Lappie, spannend zeg voor jullie!
@ Grace: is idd wel vreemd dan die hoge temp. Maar het zou ook kunnen dat het komt door de energie die steeds beter door mijn lichaam heen stroomt (ivm die hsp training)... @ Margha: het blijft afwachten... Vanavond gezellig bij mijn beste vriendin op visite, kan ik wel ff gebruiken... Was daarnet even heeeeeeeeeel erg boos én verdrietig... Ik ga er nu niet over uitwijden, althans niet openbaar, wil het wel uitleggen op pb, als mensen het willen weten. Maar ik heb nu net gegeten en ga nu eerst even gronden. Met mijn aandacht naar mijn voeten en proberen mijn energie daar te voelen...