Algemene Temperatuurs Kaartjes Deel 5

Discussion in 'Temperatuurkaartjes' started by Senna1985, Dec 1, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. anjamones

anjamones Fanatiek lid

Jul 14, 2012
    1,099
    0
    0
    werkzoekende
    Drenthe
    hier even een kort berichtje van mij, gaan zo de verjaardag van manlief vieren.. heb alles gelezen, ga er morgen nog uitgebreid op antwoorden.

@linn, je moet je eigen gevoel volgen :)
    @mvj, als je het kwijt wil mag je me ook mailen hoor meis, telefoon heb ik altijd bij de hand.. :) je weet mijn mail.. en anders, sterkte en rustig aan doen..

tot morgen lieverds.

2. Esther15

Esther15 VIP lid

Apr 20, 2006
    7,918
    7
    38
    thuis
    Hoi hoi meisjes, sorry dat ik er 2 dagen niet geweest ben, super druk hier opeens.

Anja, wat ongelooflijk heftig van je schoonzusje. Ik brand een kaarsje voor ze!!
    Jij hebt wel tot nu toe een mooi kaartje meis.
    En wat een leuke foto!!!

Grace, nog geen eitje meis?? Verdorie.:x:x:x:x:x

mamavanj, fijn zo'n cursus mop. Hoop dat je er veel baat bij hebt.
    Ik ben zelf een borderliner, dus ik weet hoe je met jezelf in de knoop kan liggen.
    Kan het niet zijn dat jouw temp zo raar doet omdat je zoveel gewicht bent kwijt geraakt? Ik weet
    het niet hoor, maar probeer even mee te denken.

Evelien, ik denk als je morgen hoge temp hebt, dat je je kruis krijgt hoor.
    En wat betreft je aanstaande echtgenoot, vraag maar aan de meiden die me hier al wat langer kennen, die vant van mij flikte
    me dit bijna een jaar geleden ook. Ik helemaal blij dat we er helemaal voor gingen en dan komen ze met zoiets als
    "ik wil nog even wachten". Gevalletje faalangst ofzo. Of de druk van het komende huwelijk.
    Komt allemaal goed lieverd. Ik heb het meegemaakt en mijn vent kan het nu echt niet snel genoeg gaan.
    Mannen en vrouwen zijn nu eenmaal helemaal anders.
    Dikke knuffel voor jou!
    En ook ik heb het wel eens ervaren dat het nauw was van binnen. Maar dat trok ook weer weg om het zo maar te zeggen.
    Wat dat nu was? Misschien een betere doorbloeding ofzo.
    Weet wel dat ik 14 dagen later positief testte.........geen garantie natuurlijk, kan ook toeval zijn.

Lappie, jij hebt ook tot nu toe een mooi kaartje meis.

Babymaken, mooie ticker hoor hihi

Linn, yep hier ook nog ongesteld, maar begint wat te minderen. Al lijkt het wel alsof het sinds bbz steeds pijnlijker wordt. Vorige maand was al erg, maar heb nu echt bijna letterlijk geschreeuwd van de pijn.
    4-2 mag ik terug naar fertiliteitsarts en dan gaan we het er over hebben.
    Vandaag hebben de doktoren mijn dossier nl besproken.
    aaaaaaaahhhhhhhhh zal ik je koffers voor je dragen als jij me meeneemt op vakantie?

Margha, lekker aan de klus geweest?

Nono, je maakt het spannend hoor. 9dpo is een pracht dag om een innesteling te hebben haha

One, dikke smakkerd liefie!!

Poeh hoop dta ik nu iedreen gehad heb. Zo niet SORRY!!!!!!!
    Was me even een hele rit om bij te lezen stelletje kletskousen hahaha

Hier begint de pijn wat af te nemen dus begin me weer wat beter te voelen.

Iedereen een heerlijk weekend en dat de dooi maar snel mag inzetten!!

xxxxxxxxxxx

3. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

Oct 29, 2012
    2,424
    3
    38
    Esther, geeft niet meid. Fijn weer wat van je te lezen.

Mvj, misschien ligt het inderdaad daaraan dan. Even afwachten maar. En je hoeft het niet te te doen, maar als je het van je af wilt schrijven mag je pb-en. Wil je het niet is het ook goed. Dikke knuff.

Ik ga nu nog even tv kijken met vriendlief en morgen heb ik ook een drukke dag voor de boeg. Denk aan jullie.

Knuff.

4. Esther15

Esther15 VIP lid

Apr 20, 2006
    7,918
    7
    38
    thuis
    Goedemorgen meisjes,

Hoe gaat het met iedereen deze zaterdag?

Hier bedacht zoontje zich dat we best wel eens vroeg op konden staan......6 uur dus.......zit hier echt met dikke ogen nog met mijn koffie terwijl hij naar tekenfilmpjes kijkt......pppffffff moe.....

Anja, lekkere temp meissie!!

Grace, veel plezier dan vandaag! Maar nog steeds geen eitje zie ik:(:(. Ga je vandaag weer een ovu test doen ergens tussen de drukte?

mamavanj, nog steeds zo'n rare hoge temp.......hhmmmm.......

5. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

Oct 29, 2012
    2,424
    3
    38
    Goedemorgen!

Anja zeker mooie temp!

Esther, oeh lekker dan. Hmm kan je wel genieten van je dag zeggen ze dan ;)
    En nee geen eitje...en mijn geoel zegt dat hij dit keer eerder komt dn de vorige keer, tjah...dag 38 is dan ookmal eerder ;)
    Probeer er ergens nog een test tussen te proppen. Lukt het niet dan morgen maar...

Iedereen een hele fijne dag. En misschien tot ergens tusendoor en anders wordt het morgen.

Smaksmak.

6. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

Oct 29, 2012
    2,424
    3
    38
    Lappue en Nono jullie gaan ook lekker :D

7. Esther15

Esther15 VIP lid

Apr 20, 2006
    7,918
    7
    38
    thuis
    Inderdaad, Lappie en Nono gaan lekker!!!

Grace, das waar, maar helaas bleek het iets te zijn. Na een uur brak de koorts door dus daar gaan we weer.......op dit moment probeert hij wat te spelen, maar lukt nog niet zo goed helaas.......wordt een knuffeldag.

8. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

Oct 29, 2012
    2,424
    3
    38
    Oh niet leuk! Beterschap en lekker knuffelen.

9. Jennifer2106

Jennifer2106 Fanatiek lid

Nov 23, 2012
    4,203
    1
    0
    Zuid Holland
    Goedemorgen lieve meiden,

Alles goed hier.

@esther. Fijn zo op zaterdag :D. Ach heb je een lekkere lange dag moet je maar denken. Ik ben ook al lang wakker. Veel last van m'n fibromyalgie :(

@nono en lappie. Jullie temp is nog mooi hoog. Mijn duimen draaien overuren:)

@grace drukke dag voorde boeg. Hoofdartikel je je ei snel vindt

@anja. Mooie temp meis

@mvj. Hopelijk een leuke avond gehad bij je vriendin en niet meer boos en verdrietig nu.

@one. Hoe gaat het met de misselijkheid? Hoop dat het al afneemt.

@evelien. Heb je nog met je vriend gesproken over de kinderwens of laat je het op z'n beloop tot na de bruiloft. Moest jij gisteren niet je jurk weer passen????

Mocht ik verder iemand vergeten zijn. Sorry is niet onaardig bedoeld maar jullie hebben lekker door zitten kletsen dus ben ff de draad kwijt. :D.

Hier verder niks bijzonders. Gisteren behoorlijke pijn in m'n liezen en onderrug en dan nog die pijn in m'n spieren van de fibromyalgie. Was niet echt fijn. Vandaag gelukkig weer wat beter. Ga zo met m'n moeder even de stad in. Leuk babyspullen kijken:). Heb al best veel nu oma heeft de smaak te pakken zeg maar:)
    Morgen wordt m'n (stief) zoon 19 maar we doen er niet veel aan hij moet ook werken nl.

Hele fijne dag voor jullie allemaal.

X

10. Jennifer2106

Nov 23, 2012
    4,203
    1
    0
    Zuid Holland
    Balen Esther. Lekker knuffeldagje en hoop da hij snel is opgeknapt.

11. anjamones

anjamones Fanatiek lid

Jul 14, 2012
    1,099
    0
    0
    werkzoekende
    Drenthe
    Zo dames, daar gaan we dan. Alles terug gelezen en nu hoop ik dat dus niemand vergeet, haha

@Margha, Niels vond het eerst even vreemd zo op de slee, maar op een gegeven moment had hij de lol wel te pakken. Ik heb nu 1 keer de zwanger en kids ovu testjes gebruikt, maar volgens mij ben ik wel tevreden. De test is idd bijna positief.. spannend! Ze zeggen wel toch, dat het invloed kan hebben als je meer gedronken hebt.

@evelien, je temp is mooi aan het stijgen meis. Geen ervaring met je klachten na de eisprong meid, ik voel sowieso eigenlijk nooit iets. Het is dat ik door de ovutesten weet wanneer ik hem had, haha

@mvj, je temp blijft goed hoog meid. Je zei op een gegeven moment iets over de clomid en een zw.testje dus vroeg me af of de clomid de uitslag van zo’n test dan ook kan beïnvloeden. Het zijn tenslotte hormoontjes. Wat fijn voor zijn juf, ik duim heel hard dat het voor jou ook snel zo mag zijn. Aaaah hij is wel heel wit hoor. Hoe is het nu met je meid? Alles weer wat rustiger bij je zelf na gister?

@linn, flink jaloers hier…!!! Wat een heerlijk voor uitzicht zo’n vakantie.

@nono, spannend meis!

@lappie, wat een spannend kaartje meis.

@esther, It’s a live!!! ;) haha. Pfff lekker op tijd zeg. Ah L beterschap meis

@jennifer, wat leuk is dat he, zo’n over fanatieke oma, haha. Mijn mams was al net zo. Alvast gefeliciteerd met stiefzoon (voor ik het weer vergeet, haha)

Jullie hadden het al opgemerkt zie ik, maar mijn temp gaat idd mooi omhoog, word nu ook wel heel spannend. Ik ben van plan om dinsdag alvast een zw testje er tegen aan te gooien. Is 4 dagen voor de NOD, maar toen testte ik ook al positief van Niels. Ik ga dit doen omdat manlief dan jarig is, dus doe het ook heel stiekem. Ik hoop zo dat ik hem kan verassen, hihi. Als hij negatief dan wacht ik ook gewoon verder af.

Gisteravond deel 1 van zijn verjaardag gevierd, alle vrienden. Was erg gezellig gelukkig. Vanavond deel 2, alle familie. Dus zo meteen maar weer lekker kokkerellen in de keuken.

Mijn stiefzusje heeft haar besluit genomen! Heftig. Ze wil geen vlokkentest laten doen en ook geen punctie omdat daar ook weer gevaren aan zitten. Ze heeft een heel sterk gevoel (ze is lichtelijk paranormaal) dat het allemaal wel goed komt en bij trekt. En als het kindje dan toch een handicap heeft, dat het er 1 zal zijn in een hele lichte gradatie. Ze gaat woensdag weer voor een echo om te kijken of het ventrikel al weer gegroeid is of dat hij is gebleven zoals hij was. Ik ga weer met haar mee, ze vind het fijn om mij er bij te hebben. Ik hoop zo dat het ventrikel is gebleven zoals hij was, dat is namelijk goed nieuws. Ze heeft zich eergister laten bloedprikken op het parvo B19 virus. Schijnt geen leuk virus te zijn voor een ongeboren vrucht, dus ook hopen dat dat niet het geval is. Worden nog een paar zenuwslopende weken. Maar ben erg trots op haar en heb er zeer veel respect voor dat ze het wil houden zonder de testen.

Nou dames, een heeeeeeeeeeeeeel lang verhaal, maar nu kunnen we er weer tegen aan toch? haha

12. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

Oct 29, 2012
    2,424
    3
    38
    Anja, veel respect voor je schoonzusje. Het zullen inderdaad spannende weken/maanden worden. Gelukkig heeft ze o.a. jou om haar bij te staan.

En ik duim keihard dat je je man een heel mooi kado kan geven :D

13. Jennifer2106

Nov 23, 2012
    4,203
    1
    0
    Zuid Holland
    Petje af voor de beslissing van je schoonzus anja. Hopelijk heeft ze gelijk en komt alles goed

Spannend dinsdag. Ik duim voor je. Zou een super mooi verjaardagscadeau zijn voor ml. :)

14. Lappie

Lappie VIP lid

Aug 27, 2012
    5,599
    1
    0
    #2434 Lappie, Jan 26, 2013
    Last edited: Jan 26, 2013
    Wat heftig Anja!! Heftige beslissing om te nemen.
    Daar is veel moed voor nodig.

15. Lappie

Lappie VIP lid

Aug 27, 2012
    5,599
    1
    0
    Vandaag ben ik 10 dpo, spannend!!!

Vanavond ga ik met mijn moeder naar een musical (Aspects of love) en ik slaap daarom bij mijn ouders. Gisteren ging mijn moeder oppassen op mijn kleine neefje (deze maand 1 jaar geworden). En ik wilde graag mee dus vannacht ook al blijven slapen.

Dus van vrijdag tot zondag ben ik niet thuis. En ik heb expres mijn zw-testen thuis gelaten (goed he? ;)).
    Als het zondag te doen is met de ijzel dan ga ik zondag weer naar huis en anders dus maandag en dan kan ik dinsdag dus pas testen....
    (maandag ben ik 12 dpo en dinsdag 13 dpo).

Maar ik heb mooi even wat afleiding deze paar dagen door even weg te zijn.
    Onze zoon is uit logeren dit weekend (bij een instelling, hij is gehandicapt) dus het was goed te doen, even eruit.

Hij heeft een chromosoomafwijking dus als ik eenmaal zwanger ben krijg ik tegen die tijd ook een vruchtwaterpunctie en gaan ze onderzoeken of dat kindje hetzelfde heeft. Wij hebben dan wel van te voren al de beslissing genomen om het weg te laten halen als het ook gehandicapt is. Klinkt echt heel hard maar het is echt een harde eis van mijn man. En als je diep in mijn hart kijkt wil ik ook liever niet nóg een gehandicapt kind hebben.
    Maar ik weet dat het mij zal verscheuren als het daarop aan zou komen. Ik probeer er nu niet te veel aan te denken eigenlijk.
    Uit dna-onderzoek is wel gebleken dat zijn afwijking een 'spontane mutatie' is geweest dus op zich hebben we een goede kans dat het 'gewoon' gezond is (eerst nog zwanger worden natuurlijk).

Daarom vind ik het ook een heel moedige keus van je schoonzusje Anja!!
    Ik zou mijn zoon nooit willen missen en we houden echt verschrikkelijk veel van hem maar makkelijk is het zeker niet. Hij is niet zindelijk en praat ook niet. Zijn niveau is ongeveer 10-12 maanden. Ook is hij klassiek autistisch wat sommige dingen vrij gecompliceerd maakt allemaal.

Ik zou zooo graag een 'normaal' kindje hebben die mij 'mama' zal noemen en met wie ik uiteindelijk zou kunnen praten en die naar school zal gaan enz. enz.

Sorry van mijn enigszins deprimerende post.

16. anjamones

anjamones Fanatiek lid

Jul 14, 2012
    1,099
    0
    0
    werkzoekende
    Drenthe
    ik heb je verhaal gelezen lappie, met tranen in mijn ogen. Ik snap de keuze dat je het kindje dan weg laat halen heel goed. 1 kindje met een handicap is al zwaar, laat staan 2. even een traantje weg slikken hier :) veel plezier vanavond meis. en ik hoop zo voor je dat je positief test volgende week en dat het een gezond kindje is.

17. Lappie

Lappie VIP lid

Aug 27, 2012
    5,599
    1
    0
    En toch kan ik me er soms al schuldig over voelen.... :(

18. anjamones

anjamones Fanatiek lid

Jul 14, 2012
    1,099
    0
    0
    werkzoekende
    Drenthe
    dat snap ik volkomen meis. maar toch moet je ook aan jezelf denken en aan je man en je andere kindje.. :) *knuf*

19. Margha

Margha Fanatiek lid

Nov 19, 2008
    1,950
    25
    48
    Esther. Beterschap met je zoontje.

Anja. Knap van je stiefzusje. Heel moeilijk om deze beslissing te moeten nemen. Respect.

Lappie. Fijne avond meis.

Jennifer. Shop ze. Zooo leuk lekker neuzen in de babyspulletjes.

Gisteren een nieuwe test gedaan. Vind deze van mindere kwaliteit blijven erg licht moet echt turen.

20. Jennifer2106

Nov 23, 2012
    4,203
    1
    0
    Zuid Holland
    @lappie. Ik kan me die beslissing heel goed voorstellen. Hoe moeilijk ook. Maar 2 kids die gehandicapt zijn is zo zwaar. Hopelijk hoef je de beslissing nooit te nemen. Op naar een mooie gezonde zwangerschap. Ik duim.

@margha. Wat balen zeg. Ik was altijd wel tevreden over de zw&k testen.

Share This Page