Mvj, hopelijk ben je niet te laat. Moet zeggen dat het hier ook erg raar gaat. Mijn ovutesten blijven negatief, maar heb vruchtbaar slijm en mijn baarmoeder is hoog, zacht en open. Vanochtend en 2 dagen geleden wel geklust, want ja, je weet maar nooit... Rare lijven...
Senna, je link doet het trouwens een mail gestuurd over de ovulatietesten, benieuwd wat ik terug krijg van z&k
Ons lijf kan ons mooi voor de gek houden en soms word je ook gek omdat je het niet meer weet, hoop dat je ei maar gauw mag komen dat wachten is echt verschrikkelijk. ik heb mijn lh piek maar op dag 12 gehouden al is het niet zeker. Ben ook wel een beetje bang dat ik te laat ben begonnen met testen en klussen Mvj. hopelijk niet te laat meid, veel plezier vanavond
Goedemorgen meiden, Lappie, Margha & nono ik zie mooie hoge temperaturen; spannend!!!! M'n duimen draaien voor jullie! Grace nog geen echte dip maar wel eggwhite; gewoon lekker blijven klussen, duim voor een positieve ovu test. Ik ben ook al zenuwachtig voor die molen. Ga nu de rest even bekijken! Fijne dag allemaal!
Goedemorgen meissies, Vertel vertel, hoe gaat het vandaag?? Het is me even teveel om te reageren met jullie lekkere geklets. Maar ik zie inderdaad erg veel mooie kaartjes voorbij komen, lekker duimen weer!! Grace, het kan ook zo zijn dat je opeens compleet uit het niks een positieve ovu test krijgt, heb ik vaker gehoord hier. Hier zoontje eindelijk doorgeslapen en NOG geen koorts vanochtend, vent aan het werk en ik nu lekker aan de koffie op mijn vrije dag. Begint weer heerlijk op "normaal" te lijken......hahahahaha I'm loving it!! Kom maar op met al het goede nieuws vandaag!!!
Goedemorgen allemaal, Nono ga jij nog testen vandaag?? Ik ga morgenochtend testen als mijn temp dan nog steeds hoog is. Spannend! Hoe is het verder met iedereen?
Zijn bij jullie de vogeltjes ook zo lekker aan het kwetteren?? Word er zo vrolijk van, we gaan richting LENTEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!
Mooie spannende kaartjes meiden. Ik duimmmmm. Esther heerlijk dat je man weer aan het werk is en je kleine man wat beter is. En idd. Laat de lente maar komen. Hier zijn de vogeltjes ook lekker bezig en het zonnetje schijnt
Lappie, jouwn temp is mooi hoog! Hier in m'n vertrouwen weg, ik ga niet testen want ik denk dat 'ie toch negatief uit zou vallen. Dus ik wacht mooi m'n ongi af en dan zien we wel weer verder.
Waaaa wat is er weer veel geschreven zeg! Dat bijlezen lukt me nu echt even niet meiden sorryyy!! Ik zit nu op 5dpo. Als ik zondag nog niet ongesteld ben, ga ik maandag of dinsdag testen denk ik. Maar geloof er niet zo in deze ronde, vooral omdat ik 3 dagen voor m'n ei heb geklust.... Ik kijk hier uit het raam vanuit mijn werkplek: prachtig! Heerlijk, ik word weer helemaal blij van die zon
Evelien, ik duim gewoon NOG harder voor je!!!!!!! Nono, hoezo is je vertrouwen weg meid? Je temp is nog steeds netjes hoor. Ook voor jou duim ik kei hard verder!
Helemaal mee eens Grace!! Op naar een posi test! Ik duim zooo hard voor iedereen, tijd voor weer een nieuw mooi wondertje
Ik sluit me erbij aan. Het wordt zeker tijd voor meer baby's hier. Ik duimmmmmmmmm heeeeeeel hard voor jullie.