Algemene Temperatuurs Kaartjes Deel 5

Discussion in 'Temperatuurkaartjes' started by Senna1985, Dec 1, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Linn11

Linn11 Actief lid

Dec 16, 2012
    197
    0
    0
    Ik zie echt goede mogelijkheden voor jullie hoor meiden! Super spannend ik duim hard!!!! Is inderdaad hard nodig weer een positieve test.

Hier vandaag super waterige afscheiding. Had zowat t gevoel alsof ik in m'n broek plaste. Zou m'n vruchtbare periode nu al kunnen beginnen? Heb geen tijd voor een ovu test vandaag, kom pas om half 10 vanavond thuis.

Fijne dag lieverds en hoop dat ik straks allemaal positieve dingen lees!

2. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

Aug 23, 2006
    7,212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Grace: dat hoop ik ook, maar ik verawcht het niet, want ik heb nog geen eggwhite enzo gespot dus...

@ Margha: hahahaha, we hebben zeker veel plezier gehad hoor hahahaha LOL.
    Vreselijk he, hoe ons lijf ons voor de gek houd soms...

@ Esther: hier gaat het goed hoor. Ik word vanmiddag gebeld door de internist van Ra-Medical. Dit omdat ik me de laatste paar weken steeds zo shakie voel. Echt niet prettig.
    Fijn dat je zoontje geen koorts meer heeft én je man weer aan het werk is. Heerlijk :D.
    Jaaaaaaaa, ik wil ook lente!

@ Lappie: je maakt het wel spannend meid!

@ Nono: meestal klopt je gevoel wel. Dus ik hoop dat je snel weet waar je aantoe bent. Maar mijn duimen blijven draaien, gezien je temp!

@ Evelien: jaaaaaa lekker he die zon! Hier blijven mijn duimen draaien voor je hoor!

@ Linn: hahahaha ja fijn is dat he, die waterige afscheiding... Heel irritant vind ik dat soms... Het is idd net alsof je in je broek hebt geplast... Ik ga vanmiddag rond 16.00 uur een ovu-test doen, heb gemerkt dat ik eind van de middag het beste test...

Hier word ik vandaag teruggebeld door de internist van Ra-Medical. Dit is de kliniek, waar ik onder controle sta voor mijn Gastric Bypass. Ik voel me de laatste weken af en aan enorm shakie. Dit komt dan ineens opzetten (en niet na het eten, dus een dumping kan het niet zijn). Het is echt vreselijk. Gisteravond had ik het ook, nadat we hadden geknuffeld (ongeveer half uur daarna). Manlief sliep inmiddels al en ik kreeg ineens weer dat shakie gevoel. Hartkloppingen, af en toe duizelig en gewoon écht letterlijk trillen. Heel apart en niet fijn. Dus heb nu gewoon écht Beverwijk gebeld en nu word ik vanmiddag teruggebeld.
    Ik vermoed dat ik wel weer bloed moet prikken op het hele lijstje waar je 2x in het jaar op moet laten prikken en ben dan ook erg benieuwd wat hieruit gaat komen...

Vanavond ga ik even naar J.oshua's school, voor de carnavalsversiering :D. Kijk, dat vind ik leuk, dus dat gaan we zeker doen. Donderdag is ook nog schoonmaakavond, en dat ligt er helemaal aan of dat gaat lukken of niet. Aangezien ik vaak op de dag zelf pas weet of ik nog moet werken of niet.

3. anjamones

anjamones Fanatiek lid

Jul 14, 2012
    1,099
    0
    0
    werkzoekende
    Drenthe
    @grace, wij hebben het hele weekend al verjaardag gevierd, pfff niet grappig. Vanmiddag komen mijn nichtje en man nog even op manlief zijn verjaardag en morgen is hij echt jarig en dan gaan we lekker met z’n 3en een dagje uit, heerlijk. Niet leuk dat je testjes wit blijven

@yuna, spannend meid, nu ook op het wachtbankje dus

@mvj, fijn dat je je beter voelde na het gronden, kan dan toch even lekker zijn. Je temp heeft weer een flinke daling gemaakt zie ik. Wat zou het heerlijk zijn als je in de vaste pool komt, iets meer zekerheid. Wat ben jij altijd lekker creatief zeg, respect hoor. Pfff klinkt niet grappig meis. Hier ook benieuwd wat er uit je testen komt dan. Ohw wat gaaf, carnaval. Blijft een leuk feestje, is hier helaas niet zo heel erg bekend. Hier heb je alleen maar zuipkarren dan, haha.

@one, gaaf dat schaatsen, ik heb geen schaatsen, maar heb besloten dat ik voor volgend jaar toch maar schaatsen wil halen, haha. Fijn om te lezen dat alles verder goed gaat, we gaan je snel allemaal volgen hoor (hoop ik, hihi)

@nono, wat balen meis dat alles zo tegen is gevallen. Ook jammer van de show, kost je toch even een flinke duit. Je temp is idd een beetje gedaald meid. Toch blijven ik duimen.

@lappie, spannend, morgen testen… super nieuwschierig haha. Je temp blijft wel mooi hoog, erg spannend zeg.

@margha, joepie, je temp is omhoog, *doet een dansje voor je* haha

@esther, beterschap met zoonlief.. oh vandaag geen koorts zie ik, haha.. dat scheelt nogal. Hier helaas nog geen vogel gehoord. Wel al even het zonnetje gezien.

@evelien, ik duim voor je meis. Ik hoop echt dat je posi test.

@linn, volgens mij kan het theoretisch wel

@iedereen. Morgen ga ik testen, 4 dagen voor NOD, maar toen testte ik ook positief van Niels die dus over 2 maandjes al weer 1 word. Kwam er gister avond onder de douche achter dat er al iets van spul uit mijn rechterborst kwam, echt vaag. Had een beetje een raar gevoel aan mijn borst dus ging hem masseren en toen zag ik het. Dit zou natuurlijk positief kunnen zijn, spannend spannend. Hoop zo dat ik mijn mannetje een super verjaardagscadeau kan geven.

Van mijn stiefzusje nog niets nieuws weer gehoord. Woensdag weer een echo, ik mag weer mee. Dus dan hoop ik dat het ventrikel niet is gegroeid.

4. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

Jul 18, 2008
    4,151
    0
    36
    Emmen
    Hey meiden,

Wauw wat kletsen jullie veel zeg! Ik lees wel altijd mee.

Heb een vraagje,wanneer denken jullie dat me ei is geweest op dag 19 of 20. Zelf heb ik het vermoeden dat hij op dag 20 is geweest maar me temp was toen al gestegen.

2bf69c Ovulation charts on FertilityFriend.com

5. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

Nov 23, 2012
    3,168
    129
    63
    @ Linn: oh dat zou mooi zijn, nu al je vruchtbare periode :D Je kunt natuurlijk vanavond als je thuis komt een ovu testje doen (ff voor zorgen dat je niet te veel drinkt van tevoren) en anders gewoon morgen. Ik heb ook zeker 4 a 5 dagen vruchtbaar slijm voordat mijn ei springt!

@ Mvj: dankjewel meissie!! Ben benieuwd wat de internist zegt meid. Vervelend dat je je zo voelt zeg :( Hoop dat ze snel wat voor je kunnen doen hoor! Je hebt in ieder geval een super leuke avond voor de boeg, wat weer zorgt voor de nodige afleiding :) Veel plezier!!

@ Anjamones: dankjewel lieverd :D jeetje wat spannend voor je zeg, morgen testen! Ik duim keeeiiiihaarrrdd! Zou inderdaad een super verjaardagscadeau zijn voor je man :) Ik duim ook voor je stiefzusje, hoop dat alles goed komt voor haar.

@ Kim1990: ik denk toch echt op dag 19 hoor, aangezien daarna je temp pas echt stijgt.. Waarom heb je een wit bolletje op 2dpo eigenlijk? En waar zette FF je eisprong zelf op?

6. Onewish

Onewish VIP lid

Jul 15, 2010
    8,373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    hey kim leuk dat je weer eens hier kletst :D ik denk dag 19 hoor meis!

7. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

Jul 18, 2008
    4,151
    0
    36
    Emmen
    Evelien, ik heb toen een andere tijdstip getempt (half uurtje verschil). FF kan mijn eisprong niet vinden,omdat ik ervoor niet heb getempt. Maar weet van mezelf dat ik ervoor altijd laag zit. Temp al langer namelijk maar voor nu om te zien of me eisprong is geweest me lichaam nam me in de maling.

8. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

Nov 23, 2012
    3,168
    129
    63
    @ Kim: ahaaa oke! Een half uurtje maakt niet zo'n dusdanig verschil dat ik van mening verander. Ik blijf dus op dag 19! :D

9. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

Nov 23, 2012
    3,168
    129
    63
    Hier heb ik eigenlijk niet zo heel veel hoop.. Ik mijn 2 vorige cyclussen had ik tenminste nog afscheiding na mijn ei.. NU TOTAAL NIKS! Ook nog geen eens een beetje. Van binnen krijg ik er wel wat afscheiding uit, maar mijn onderbroekje kan ik bij wijze van spreken de volgende dag weer aan, zo schoon is ie! Heb je altijd heel veel witte vloed als je zwanger bent? Bij mijn twee vorige cyclussen had ik elke dag creme afscheiding, duidelijk zichtbaar.. Nu dus nul komma nul.....

10. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

Jul 18, 2008
    4,151
    0
    36
    Emmen
    Bedankt meiden:)

Onewish, hoe gaat het met je! Alweer 14 weken.

Evelien,Toen ik zwanger was van me dochter werd ik gek van de afscheiding. Maar nu de ene keer wat meer afscheiding en de andere keer niet.Dacht hier ook hé ik mis iets haha:D

11. Lappie

Lappie VIP lid

Aug 27, 2012
    5,599
    1
    0
    Heb net een testje gedaan:

12. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

Jul 18, 2008
    4,151
    0
    36
    Emmen
    Lappie is dat een zwangerschapstest?Ben gewend dat zwangerschapstesten een blauwe achterkant hebben hihi. Zo ja Dan zeg ik voorzichtig Gefeliciteerd!! :)

13. Lappie

Lappie VIP lid

Aug 27, 2012
    5,599
    1
    0
    Ja, het is een zwangerschapstest. Het is een uit elkaar gehaalde extra gevoelige test van zwanger&kids (midstream).

14. anjamones

anjamones Fanatiek lid

Jul 14, 2012
    1,099
    0
    0
    werkzoekende
    Drenthe
    whaaaaaa lappie, positief hoor!!!! gefeliciteerd!!! doet een heel blij dansje met zoonlief voor je :D

15. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

Nov 23, 2012
    3,168
    129
    63
    Jeeeeejjj Lappie wat maak je me blij!!! :D:D:D Ik zeg ook voorzichtig gefeliciteerd, maar eigenlijk weten we het wel he: JE BENT GEWOON ZWANGER!!

16. Lappie

Lappie VIP lid

Aug 27, 2012
    5,599
    1
    0
    Ja denk je echt???? Ik ben nog beetje in shock..... kan nog niet eens blij zijn... :(

17. Lappie

Lappie VIP lid

Aug 27, 2012
    5,599
    1
    0
    Ook al zo enthousiast... :D
    Het moet zeker nog even bezinken bij mij ofzo.... :(

18. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

Nov 23, 2012
    3,168
    129
    63
    Lappie, rustig aan meissie, ik kan me zooo goed voorstellen hoe je je voelt.. Zelfs een beetje emotioneel, maar je kunt niet plaatsen waarom.. Heb ik het goed? Geef jezelf de tijd om het te laten bezinken, en als je onzeker bent, morgen of overmorgen gewoon weer even testen. Ik leef met je mee meis, maar ben toch heel positief voor je!! :)

19. anjamones

anjamones Fanatiek lid

Jul 14, 2012
    1,099
    0
    0
    werkzoekende
    Drenthe
    komt goed schatje... :D een streepje is een streepje ;)

20. Lappie

Lappie VIP lid

Aug 27, 2012
    5,599
    1
    0
    Ik heb ook geen enkel klachtje ofzo....
    Dus voel me ook helemaal niet zwanger...
    Nou, emoties zijn er nog niet eens.... meer een soort ongeloof... of iets in de trant van: zal toch wel weer op niets uitlopen ofzo....
    Nu de test is opgedroogd is hij echt heel duidelijk gewoon.

Share This Page