hier is hij dan... vind het zo moeilijk te geloven en ook heel eng omdat ik toch bang ben dat het weer mis gaat, raar toch? heb er op zich wel een beter gevoel bij, maar ook weer niet, haha. heel ingewikkeld.
Gisteren en eergisteren geklust. Vandaag test ik gewoon door en ben inderdaad erg nieuwsgierig morgen. Als ik naar mijn vorige kaartje kijk had ik op de dag van mijn positieve ovulatest ook een piek. Dus misschien komt mijn ei nog. Pffff....die lijven ook.
@ Jennifer: dankjewel meissie @ Mvj: ben benieuwd hoeveel er gereageerd zal worden op je oproep voor donderdag! Hoop genoeg, want zo is het niet leuk natuurlijk. Dankjewel meis!! Ik hoop ook heeeel erg dat het een innestelingsdip is Iemand trouwens ervaring (positief en negatief) met een innestelingsdip?
@ Grace: ja stomme lichamen ook he? @ Evelien: anders ik wel. Tot nu toe nog géén aanmeldingen (ja 1, maar die had ik al op de 1e oproep gehad). *duimt weer verder*
@grace, evn de test van vandaag afwachten idd. @evelien, idd blij dat de pendel het mis had, haha. maar toch ben ik nog wel voorzichtig, ben doodsbang dat het weer mis gaat. Hier ook geen ervaring zoals je ziet in mijn kaartje @mvj, hoop ook dat je meer reacties krijgt zeg, niet normaal gewoon.
@anja. Hij is duidelijk hoor. Snap je onzekerheid heel goed. Ben echt blij voor je. @mvj. Balen zeg zo weinig helpers @evelien. Ik had een mega innestelingsdip. dus hoop dat jij hetzelfde hebt. Duimmmm @grace. Stom lijf ook af en toe he. Hopelijk snel duidelijkheid
@ jennifer: ik hoop het ook, dankjewel meid! Zie het bij jou nu ook weer. Jeetje wat een dip zeg! Bij mij is ie iets minder extreem, maar wel precies op de coverlijn... @ anjamones: ik zie het, bij jou geen dip.. Gek he, hoe ieders lijf zo anders kan zijn. Ach wat maakt het uit, je bent zwanger!! @ Mvj: dankjewel voor het duimen meissie! Ik wacht gewoon morgen mijn temp af. Het is nog laaanngg geen tijd voor mijn ongi, dus verwacht morgen weer een hogere temp. Hoop het zo! En dan hoog blijven, dat is het belangrijkste.. Mijn LF is 10 a 11 dagen (zaterdag of zondag) maar denk dat ik, als ik dan nog niet ongi ben, maandag een test koop en dinsdag ga testen.. Hoop dat ik het volhou! Denk het niet eigenlijk haha
Vinisa,Denk ook dat je ei is geweest op dag 14,mag ik vragen waarom je zoveel open bolletjes heb? Grace, zou vandaag ook nog een testje doen,Het lijkt er inderdaad op dat hij geweest is. Mvj,Jeetje wat balen zeg en dan zo lang bezig geweest pff Evelien,hopelijk een mooie innesteling Hier weer een hoge temp! Gister had ik wat raars kreeg ergens hele erge trek in ga ik het klaarmaken word ik me toch misselijk! Straks maar is naar de kruidvat toe en even een testje doen. 2bf69c Ovulation charts on FertilityFriend.com En dit was het kaartje toen ik zwanger was van me dochter
@ Anjamones: anders ik wel... dit is gewoon een beetje jammer, maargoed... @ Jennifer: ja te erg toch gewoon? @ Evelien: graag gedaan meid! . Echt zooooo spannend! duimduimduim! @ Kim: ja was ook écht veel te lang hoor... was echt niet leuk meer... We hebben het wel gezellig gehad, maar we waren er toen ook écht wel klaar mee... Spannend meid! Pfffff, ben niet vooruit te branden... moet nodig de benedenverdieping doen... Maar ik heb zoooooooooooooooooo geen zin! Ik wil ook zo enorm graag hardlopen, maar ik heb gewoon wéér last van mijn knie, dus is het nu niet verstandig... Vrijdag ga ik dan ook naar de huisarts, ook voor wat de anestesist gisteren vertelde...
Lappie, je bent zwanger toch? GEFELICITEERD!! En ik hier, ongi geworden. Totaal onverwachts want ik heb nooit een LF van 13 dagen. Ik werd wakker van 't hevig bloeden, yuk! Ook dat heb ik nooit gehad. Buikpijn begint nu een beetje te komen.. ik ga lekker rustig aan doen vandaag en maar weer op naar de nieuwe ronde! Zucht.....
@ Mvj: zeker spannend! Al wil ik me er zelf niet te veel mee bezig houden, toch blijft het moeilijk! Ga gewoon veel afleiding zoeken tot na het weekend Doe lekker rustig aan meis, ook thuis, helemaal als je zo'n last hebt van je knie. Het schoonmaakwerk loopt niet weg! Denk aan jezelf! @ Kim: dankjewel meis! Ik hoop het ook stiekem heel erg Voor jou ook spannend, helemaal door die misselijkheid ineens! Duim duimmm @ Nono: wat ontzettend rot voor je Had nog zoveel hoop! Het enige positieve eraan is dat ik nu wel een patroon in je kaartjes zie. De laatste 2 dagen zakt je temp, en op de tweede dag begint je menstruatie.. Ik duim voor een mooie, positieve, nieuwe ronde voor je!!
Anjaaa gefeliciteerd meid!! whaaaa t word steeds rozer hier! jipieee! Evelien,hier wel een tempdip,3 dpo....maar of dat innestellingsdip was? Zelfs op 15dpo was mijn temp erg gezakt
@ One: jeetje jij ook een dip gehad, waaaa maak het maar spannend voor me hoor! Een dip hoeft niks te betekenen lees ik overal, maar een dip komt vaker voor bij zwangeren dan bij niet-zwangeren, dat las ik ook! Bah, vind mezelf nu wel een beetje irritant. Ben gewoon zenuwachtig terwijl het misschien voor niks is
Moeilijk misschien! maar probeer er niet teveel aan te denken, erover te lezen hihi Nog een paar dagen dan kan/mag je testen , ik duim ondertussen lekker voor je door!