Algemene Temperatuurs Kaartjes Deel 5

Discussion in 'Temperatuurkaartjes' started by Senna1985, Dec 1, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Esther15

Esther15 VIP lid

Apr 20, 2006
    7,918
    7
    38
    thuis
    WWWWWHHHHHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA COMPLETE BABYBOOM HIER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Geweldig meiden!!!!! Heerlijk om zo terug te komen van het werk.
    Ik ga zo terug lezen, maar moest eerst even komen stuiteren!!!!!:D:D:D:D:D:D:D:D:D

2. Lappie

Lappie VIP lid

Aug 27, 2012
    5,599
    1
    0
    Ik had ook een dip (op 6 dpo), maar ja dat had ik de vorige ronde ook... ;)

3. Lappie

Lappie VIP lid

Aug 27, 2012
    5,599
    1
    0
    Hahahaha :D

4. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

Nov 23, 2012
    3,168
    129
    63
    @ One: dankjewel lieverd, dat doet me goed :) Je hebt helemaal gelijk! Voel me ook zo stom dat ik er alles over wil lezen! Zou hetzelfde advies aan een ander geven. Ga nu (in ieder geval heeel hard proberen) er niks meer over te lezen, schiet niks op namelijk.. :)

@ Esther: hahaha super :D Ik ben ook super blij voor alle zwangere meiden!!

5. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

Aug 23, 2006
    7,212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Nono: he bah, wat balen meid! Op naar een nieuwe ronde... Knuffie.

@ Evelien: kan me voorstellen dat dat moeilijk blijft. Ik ga denk ik toch ook helemaal niks doen. Ja wat belangrijke dingen (papieren inscannen enzo...)
    Hahahaha, kan me voorstellen dat je zenuwachtig bent. Is niet zo raar...
    Is niet vreemd hoor dat je er alles over wilt lezen. Maar soms... soms kun je dat beter niet doen ;).

@ Esther: *stuitert gezellig mee*

Net al lekker avondeten gegeten, omdat we vanavond brood eten. Heb de hutspot van gisteren opgebakken :D.
    Zometeen J.oshua weer naar school en dan lekker niks doen... vanavond naar cursus... ik heb echt waar zooooooooooooo geen zin...

6. Esther15

Esther15 VIP lid

Apr 20, 2006
    7,918
    7
    38
    thuis
    Ok daar gaan we dan (hihi zit gewoon nog te stuiteren zo blij ben ik voor de verse zwangere)

* Nono hele dikke knuffel lieverd! Het is al balen genoeg, maar dat je er dan ook nog eens mee moet wakker worden en dan evengoed een hoge temp hebben. BLEH!!!!

* mvj, hoe voel je je vandaag? Geen rillingen ofzo? Vervelend meis, dat ze het maar snel voor je oplossen want dit is natuurlijk helemaal niks. En je temp blijft raar doen zie ik....hhmmm....vreemd.

* Kim, ik denk ook dat je ei op cd19 is gesprongen. Spannend weer meid, mijn duimen draaien! Heb je inmiddels al getest?????

* Evelien, lekkere dip meis. Ik duim op een innesteling. En ja ik heb met beide ervaring, zowel positief als negatief.......dus daar heb je ook weer helemaal niks aan hahahaha En qua afscheiding had ik bij de zwangerschap van mijn zoontje geen afscheiding, maar ja de laatste zwangerschap dan weer wel......pppfff aan mij heb je echt niks whahahaha

* One, het is alweer bijna de 7e schat, nog eventjes wachten maar. xxx

* Lappie en Anja alweer opnieuw getest??!! IK WIL MEEEEEEER TESTEN ZIEN!!!! Wordt er zo vrolijk van. Anja, natuurlijk ook van harte met je man.

* Margha, toch netjes dat ze je nieuwe testen sturen. Mag ook wel want op deze manier is goedkoop nog steeds erg duur natuurlijk. Hopen dat het zo beter werkt.

* Grace, eitje eitje eitje eitje whoehoe!!!!!! En een mooie stijging in je temp!!!!!!!!! Ikke blij!!!!!

Zo, heb ik ongeveer alles behandeld? Voel me super vandaag, weet ook niet waarom maar wat boeit het. Zoontje weer bijna beter en die is nu lekker bij oma. Vent bevalt het werk goed en we gaan richting klusdagen whoehoe!!!! Nieuwe ronde nieuwe kansen.
    Positieve tante Esther is weer helemaal terug hoor!!!
    4-2 moet ik trouwens terug naar de fertiliteitsarts. Alle doktoren hebben nu mijn dossier besproken en dan krijg ik te horen of ze me gaan helpen of niet. Zal wel niet natuurlijk aangezien ik al 2 keer zwanger ben geworden op de natuurlijke manier, maar toch fijn dat ze me serieus nemen.
    En nu is het ruk dat het ruk weer is want anders was ik buiten gaan staan stuiteren. Heb een heerlijke dag en jullie maken hem alleen maar beter stelletje schatjes!!!!!

7. Esther15

Esther15 VIP lid

Apr 20, 2006
    7,918
    7
    38
    thuis
    mamavanj, leuk samen stuiteren!!!!!

8. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

Nov 23, 2012
    3,168
    129
    63
    @ Mvj: Heeeeerlijk zo'n hutspotje! Kan me voorstellen dat je geen zin hebt zo in de avond, maar ach voor je het weet kun je weer naar je heerlijke bedje :D Genietse! Ff rust :) Je hebt gelijk, moet er ook niks over lezen, heeft nu gewoon geen zin. Ik stop er per direct mee, beloofd! haha

9. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

Nov 23, 2012
    3,168
    129
    63
    @ Esther: dankjewel meis :) Heb juist veel aan je! Het is fijn om te horen dat er negatieve en positieve ervaringen mee zijn, dat geeft me weer een reality check :p Hier nog steeds geen afscheiding, bijna niks te bekennen, is bijna eng! 4-2 is gelukkig al dichtbij, hoop dat ze positief nieuws voor je hebben meissie!!

10. Esther15

Esther15 VIP lid

Apr 20, 2006
    7,918
    7
    38
    thuis
    dikke smakkerd voor jou!!!!!

11. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

Nov 23, 2012
    3,168
    129
    63
    *smak smak terug* :D

12. Esther15

Esther15 VIP lid

Apr 20, 2006
    7,918
    7
    38
    thuis
    oeh, maak me gek, maak me gek!!!!!

13. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

Nov 23, 2012
    3,168
    129
    63
  14. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

Oct 29, 2012
    2,424
    3
    38
    Jullie gaan zo snel. Als ik thuis ben ga ik echt bijlezen met wordpad bij de hand ;)

Ik heb net even getest met dit resultaat. Doe er thuis nog een want ik heb gedronken voor deze. Raar lijf ook...

15. Yuna28

Yuna28 Niet meer actief

Anja en Kim GEFELICITEERD!!

Nono Balen :(((

Voor de andere duim duim duim voor straks ook een positieve test en/of positieve ovutest!

16. Jennifer2106

Jennifer2106 Fanatiek lid

Nov 23, 2012
    4,203
    1
    0
    Zuid Holland

Ik hoop het zo voor je. Zou toch een heel mooi pre huwelijkscadeau zijn:D

En ik ben benieuwd of je het vol gaat houden tot dinsdag:p

17. Jennifer2106

Nov 23, 2012
    4,203
    1
    0
    Zuid Holland
    He wat klote zeg:(. Lekker rustig aan vandaag.

18. Jennifer2106

Nov 23, 2012
    4,203
    1
    0
    Zuid Holland
    @kim. Wat spannend. Ik duim voor je

19. Esther15

Esther15 VIP lid

Apr 20, 2006
    7,918
    7
    38
    thuis

Heb ik nu wat gemist???????

Grace, is die nu lichter dan gister?

20. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

Nov 23, 2012
    3,168
    129
    63
    @ Jennifer: eigenlijk denk ik van niet hahaha..

@ Grace: ben benieuwd naar je test straks, hoop zooo voor je dat ie nu echt knalt!!

Mn mannetje weet nog niet dat de mogelijkheid bestaat dat ik zwanger ben/positief kan gaan testen.. Wil hem ook niet bang/enthousiast maken voor niks.. Wat adviseren jullie? Dilemma!!

Share This Page