JAAAA! Ik duim voor het hele forum! One en Madeliefste zijn de beste voorbeelden dat alles mogelijk is! WHIEEE!
Nee hoor, vergeet mezelf echt niet!! hahahaha En je temp is nu zelfs hoger dan heel oktober en november......dat is al een hele overwinning!!
Ah wat lief Ben net terug van de gynaecoloog en helaas nog niks te zien op de echo, buiten 'mooi verdikt slijmvlies' om. Kan dus nog alle kanten op, de gyn noemde ook dat we echt rekening moeten houden met dat het vruchtje 'niet goed' is en dus niet levensvatbaar is waardoor ik ga bloeden komende weken. Lekker hoopgevend die man :') Maar goed, ik ga gewoon rustig afwachten en hopen dat ik niet ga bloeden het vruchtje lekker warm gaat/blijft zitten en dat het hartje gaat kloppen! 31 december volgende echo, dan moet het hartje te zien zijn...spannend!! Oh mensen toch, hahaha
@ Hoop: en we duimen met zijn allen rustig verder hahahahaha. @ Esther: heeel goed . Ja dat is waar idd... Heb van mezelf een lage temp... @ Madeliefste: nou idd, lekker hoopgevend zeg... Wat spannend allemaal de komende tijd nog even voor jou zeg... Ik duim voor een kloppend hartje .
Wat ik wel irritant vind is dat als ik de "klachtjes" even invul bij FF dat het rondje dan ineens wit word... dit doe ik meestal in de loop van de dag, aangezien ik 's morgens nog niet weet waar ik de rest van de dag last van ga hebben... Iemand enig idee hoe dit kan?
Ja, bij mij normaal ook, maar gisteren had ik dit ook al en nu net weer... en ik vind het nogal irritant... aangezien de tijd gewoon hetzelfde is...
Net weer een ovutestje gedaan dames. Heb ruim 3 uur niks gedronken dus heb me aan de regels gehouden. Maar weer minder negatief als gister.. Gister donkerder dan vanochtend en nu net.. Snappen jullie het?
Tja, ik heb dus ook nooit echt knallers. Als je morgen weer naar nog minder streepje gaat en je temp omhoog denk ik dat je wel gewoon je eisprong hebt gehad (zal vandaag mischien wel zijn). Dat is mijn logica altijd... Mischien heb je net niet op het juiste moment getest gisteren? (Zeggen ze tegen mij ook altijd )
Jeetje ik heb geen idee.. Wanneer moet ik testen dan? In de gebruiksaanwijzing staat dat het tijdstip niets uitmaakt alleen liever niet met ochtendurine testen.. Weet het nu echt niet meer haha
Hey meiden, ik ben blij!!!! Ik ben net gebeld door de fertiliteitsarts en ik heb een SUPER EISPRONG gehad!!! Whoehoe!!! De hormoonwaarden waren echt helemaal super! Nu moet ik (als ik nu niet zwanger ben) 5 maanden Clomid blijven gebruiken en als ik daarna nog niet zwanger ben dan weer een nieuwe afspraak maken. Als ik nu positief test (komende week) dan mag ik meteen een nieuwe afspraak maken voor een echo . Nu dus even extra hard duimen dat het raak is he? Ik ben echt zoooo enorm blij! *nu weer even verder stuitert*
mamavanj, jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej goed zo meid!!! Ik heb dat trouwens nooit bij FF..... Evelien, was ik toen straks vergeten erbij te schrijven. Je kan het beste ook nog eens steeds op hetzelfde tijdstip testen. Dus dat eigenlijk steeds alles hetzelfde is.....gedoe he.....
MvJ, ben blij voor je!! Echt heel fijn Duim voor je dat het raak is en je dus meteen voor een echo kan straks! Hmm vind die ovutestjes maar raar.. Zeg dat alleen omdat ze deze resultaten geven hoor haha. Ik wacht wel op mn temp morgenochtend dan..
@ Esther: dankjewel! Ja ik heb het ineens sinds gisteren. Snap er niks van... Nou ja, zal wel goedkomen... @ Evelien: thanks meid! En bedankt voor het duimen . Hahahaha, voor mij nog geen ovulatietesten... die bestel ik wel als ik ongesteld ben geworden (wat ik niet hoop natuurlijk) @ Hoop: thanks!!! Mijn duimen draaien overuren voor iedereen. Ik zit naast dit op nog 2 forums en nog een geheime groep op FB hihihihihi...
Ow ja... ik wil zwangerschapstesten bestellen, maar waar kan ik dit het beste doen? Ik had normaal wondo, maar dat zijn dezelfde als de KV 2v5... maar hoor steeds vaker dat deze niet écht meer goed zijn... althans niet zoals ze geweest zijn... Waar zouden jullie ze bestellen en welke?
@madelief, wat een hork zeg! Zo stel je iemand toch niet gerust @mvj, wat goed zeg! Toen ik 6 jaar geleden in de mmm zat zeiden ze ook dat ik een super eisprong had. Weet alleen neit wat dat super wilde zeggen. Nu 6 jaar later vraag ik me af of ik die ei sprong wel heb, laat staan dat hij super is Maar wat een goed nieuws, ik duim dat je een positieve test heb. Ik kan je niet helpen met de beste keuze daarin. Helaas ook geen antwoord op de stipjes. @evelien, ik dacht dat ik 5 december een positieve test had, de dagen erna waren alle testen veel lichter. Nog geen ei gehad. Ik zou je temp even in de gaten houden, misschien springt je ei alsnog. Ik duim ervoor. Hier dus ook duimen die overuren maken voor iedereen