Algemene Temperatuurs Kaartjes Deel 5

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Senna1985, 1 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    onwish mooi buikje hoor..

ik lees wel mee ben even niet aktief

nieuwe meiden welkom en ik hoop snel een zwangerbanner te zien bij jullie

2. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Yuna, fijn dat er niks raars aan de hand is. Nu ga ik keihard duimen dat de HSG niet nodig is. En anders de iui niet nodig is.

Ricmar, hoe is het met jou?

3. Jennifer2106

Jennifer2106 Fanatiek lid

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    Wauw. Mooi buikje:D

4. Jennifer2106

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    @yuna. Gelukkig niks ernstigs gevonden. Hopelijk word je snel zelf zwanger zonder tussenkomst van de gyn.

5. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Grace hier gaat het zijn gangetje, manlief is aan het revalideren ,maar kan en mag nog niet zo veel, pas na 15 febr weten we meer, hopleijk mag hij dan voorzichtig gaan belasten en kunnen we vooruit gang zien, nu lijkt alles stil te staan..

6. sammii

sammii Bekend lid

15 dec 2012
    659
    0
    0
    NULL
    NULL

naja ik kreeg een echo en daar zagen ze eitjes en met ovu test en dan bloed af namen kunnen ze zien of hij werkelijk die week is geweest.. je waarde zijn hoger:)
    dus denk dat ze daarom zegt..
    ik ben geen gyne:p dus ik weet ook niet lol

7. anjamones

anjamones Fanatiek lid

14 jul 2012
    1.099
    0
    0
    werkzoekende
    Drenthe
    @lappie, hier alles prima meis, mijn man heeft eigenlijk een beetje hetzelfde als die van jou, alleen is ons eerste kindje een ander verhaal :) vanmiddag wel even flink buikpijn, gelijk angstig naar de wc gerend, maar geen bloed, dus dat is goed ;)

@one, ik kan het soms ook niet bijhouden hoor, haha. Mooi buikje zeg… kan niet wachten tot die van mij groeit, hihi

@mvj, je hebt idd een raadselachtig kaartje. Oei, geen eten is idd geen koekjes, streng maar rechtvaardig zeg ik dan maar :D lekker gewerkt meid? Nieuwsgierig naar de test :D

@margha, ook al zo’n crea bea, gaaf hoor. Paracetamol mag altijd, met aspirine en ibuprofen moet je oppassen.

@esther, je thermometer kapot? Haha. Hij is idd erg stabiel

@sammi, je mag altijd kaartjes kijken meid.

@grace, lekker ontspannen geweest vanmiddag?

@yuna, spannend meis.

Hier:
    Vanmiddag ineens een flinke buikkrampen, gelijk naar de wc, maar geen bloed, dus dat is goed. Toen ging ik bij mijn navel voelen, zat er ineens een hele harde dikke bult, even gezeten, toen weer voelen, bult weg… vreemd toch? Verder voel ik me prima eigenlijk. 14 februari mag ik al naar de gyn, dus hoop op een mooi kloppend pindaatje, haha.
    Vandaag ook weer met stiefzus naar de echo geweest, het ventrikel was niet gegroeid, dus dat was positief, als hij volgende week nog niet gegroeid is, mag ze zich veel minder zorgen gaan maken. Dan is de kans erg groot dat het kindje gezond ter wereld komt.

8. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Sammii: ok, apart dat jij elke maand echo's en bloedprikken moet. Bij mij was het zo, omdat ik een goede eisprong had, hoefte dit niet meer.
    Ik weet niet of je lichaam een spelletje aan het doen is... Je hebt geen kaartje, dus ik kan het niet zien hahahaha...

@ One: ja toch? Maar ik heb geluk gehad. Heen én terug droog overgekomen :D.
    Oooooow heerlijk meid. Lekker gezwommen :D.
    WAAAAAAUUUUUUUUWWWW!!! Wat een mooi buikje lieverd!

@ Esther: enof ik mijn best heb gedaan! Heb eerlijk gewerkt.

@ Yuna: een HCG afspraak of een HSG afspraak?

@ Ricmar: geeft helemaal niets. Hoe is 't nu met jou? Ow ik lees het al... Dikke knuffel meid.!

@ Anjamones: ik heb heerlijk gewerkt :D. En idd, ik ben een heel consequente mama ;).
    Ooooow dat is zeker positief! Ik ga zooooooo enorm hard duimen voor je schoonzus meid!

Zooooooo en we zijn weer thuis. Wat was het weer gezellig bij Unit 6 (extra hoek harde kern). Heerlijk gewerkt. Ruim 5 fusten weggetapt van half 6 tot half 9 ongeveer... :D.
    Wat ook erg leuk was, was dat ik wéér (net als zaterdag) complimenten kreeg over mijn tapkunsten :D. Dat is dan best wel weer leuk om te horen hoor :p

Hieronder mijn ovutest lijstje... Hij is alweer lichter dus...
    Ik denk dat ik tot de mensen behoor die nooit een échte knaller van een ovutest hebben...
    Die van gisteren is voor mij positief, zo was die van vorige maand ook... (al lijkt hij op deze foto helemaal niet donker, in het echt is hij donkerder...)

9. Margha

Margha Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.950
    25
    48
    Yuna. Wel fijn dat alles goed is en je een hsg krijgt. Ik duim voor je dat je gauw spontaan zwanger mag wordn.

Mvj. Ik vind die van 29-1 het donkerst, ik zou deze aanhouden als positief ook al is hij niet zo donker.

10. Margha

Margha Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.950
    25
    48
    Anja dat is positief van je schoonzus, ik hoop dat alle zorgen voor niks zijn en dat het kindje gezond ter wereld mag komen.
    Vervelend van de buikkrampen en wel vreemd ja van die buld, mooi valentijns kado een echo op valentijnsdag

11. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Goedemorgen dames!! Lekker geslapen allemaal??

Wat is er weer heerlijk veel gekletst zeg, te veel om op te reageren haha, love you!! :)

Hier temp weer omhoog naar 36.85.. Nog niet veel hoger dan ik ooit heb gezien bij me, maar we zullen zien :) Elke dag komen we toch weer dichterbij de spannende dag.. NOD! :$

12. Margha

Margha Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.950
    25
    48
    Evelien. Je temp is echt mooi hoog.
    Hier hetzelfde gebleven, ik denk te laag voor een zwangerschap. Ik heb niet zoveel hoop meer.

13. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Ik was al aan het wachten op je temp Margha! Haha
    Vind m juist mooi hoor! Je hebt precies een mooie dip. En ik heb wel eens temp kaartjes van zwangeren voorbij zien komen met een temp van 36.4 dus nog niet opgeven meissie!

14. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    En ik heb een kruis :D

Mooie kaartjes hoor dames.

15. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Jeeeejj Grace inderdaad een snel ei voor je zeg! Super! Ben blij voor je :D Nu op het spannende wachtbankje :) Hoe lang is je LF ongeveer?

16. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Grace, jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej een kruis en dat op cd 19!! Netjes hoor!!!

Margha, nog niet opgeven mop. Je moet nog een week wachten en daar kan vanalles in gebeuren. En idd zijn er genoeg meiden zwanger met lage temp.

Anja, wat fijn van je schoonzus, mijn duimen draaien verder. En buikkramp hoort erbij, dan is er vanalles aan het groeien. Die gekke bult kunnen je darmen zijn geweest, die zijn nu wat opgezet en moeten even hun draai opnieuw vinden natuurlijk.

Evelien, je gaat lekker meid!!

mvj, denk ook dat je geen donkerdere streepjes gaat piesen meis. Nu weet je dat tenminste dus dat scheelt ook wel weer.

eeeeeeehhhhhhhhh en toen was ik het kwijt hahahahahaha, ben ook geen ochtendmens dus daar zal het aan liggen.

Vanmorgen begon ik echt aan mijn thermometer te twijfelen hoor. Heb gewoon 6 keer opnieuw getempt en ook toen ik aan het rondlopen was, maar kreeg toch steeds een andere temp te zien dus dat ding zal het dan toch wel doen lijkt me........raar whahahahaha houdt het spannend die afwisseling. Voor mijn ei boeit me dat niet zo.

17. Jennifer2106

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    @anja. Nog even spannend voor je schoonzus. Hoop dat ze vanaf volgende week weer onbezorgd van haar zwangerschap kan genieten. Balen he die krampjes. Had ik ook en nog soms. Maakt je onzeker he. Komt goed. He hoort erbij.

@evelien. Mooie hoge temp nog meis. Ik blijf duimennnnnn. Spannend

@margha. Je temp is nog ok toch. Hoeft niet mega hoog te zijn voor een zwangerschap. Als ie maar boven de coverlijn blijft is er nog kans. Ook voor jou duim ik heel hard

@grace. Yeahhhhh nu je ei al. Superrrr. Hopelijk binnenkort een mooie zwangerschapstest.

@esther. Hihi. Je temp is idd heeeel stabiel.

@mvj. Denk idd dat jijnietheel veel donkerdere streepjes gaat plassen. Maar de controle streep is ook niet echt super donker dus misschien dat het gewoon lichte testjes zijn.

Fijne dag lieverds. Xx

18. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Goedemorgen dames,
    Mijn temp is echt nog nooit zo hoog geweest volgens mij. :D

@Grace, gefeliciteerd met je ei!

@Anja, wat zou het heerlijk zijn voor je schoonzus als het kindje toch gezond blijk!!!

@One, mooi buikje al hoor. Ik wou dat ik zo'n figuurtje had

@Evelien, mijn temp werd ook pas later echt hoog hoor. Ik vind dat je een mooie kaartje hebt hoor.

19. Jennifer2106

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    Mooi he lappie:). Hoe voel je je verder?

20. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Lappie, lekker hoor. Nu gewoon stoppen met tempen hoor, je bent helemaal compleet zwanger!!!!

Jennifer, ben je alweer aan het aftellen naar de 15e?

Yuna, wel fijn dat ze je trouwens serieus namen bij de gyn.

Ricmar, vergeet ik je bijna!!!:):) Hele dikke knuffel voor jullie en extreme beterschap voor je man!! Ik hoop echt dat het snel beter mag gaan en dat jullie toch nog voor een kindje kunnen beginnen. Dikke kus!!

Deel Deze Pagina