Zwangeren-Afspraken-Echo's: Onewish: 7-2 Echo Vk + Hartje horen. 11-3 Echo 20weken. Jennifer 15-2 echo. + controle gyn. Lappie: 28-01 positief getest! 09-10-2013 uitgerekend. Kim 29-1 positief getest Anjamones 29-01 positest Nod-lijst: Esther 19-2 nod (denk ik) en 4-2 fertiliteitsarts Mvj: 14/15 februari 2013 (als ei niet nog later springt) Grace: 11-2 (gemiddelde genomen) en 19-2 gyn Evelien: 3-2 Margha: 8-2 en 1-2 gyn Yuna: 8-2 en eind februari hcg Als er dames bij willen, roept u maar!!!!!!
Hè Esther. Kan niet wachten tot de 15 e. Morgen nog twee weken. Pppffff. Duurt me te lang. Wil weten of alles goed zit. Geduld is ook echt niet mijn sterkste kant Bevalt het thuis zonder man? Hoop dat hij het naar z'n zin heeft op z'n nieuwe werk.
@ Esther: ja ik ga lekker he! maar helaas zegt het nog niks snap dat je ging twijfelen meissie, je temp is zo mooi stabiel! Ach, wees er maar blij mee The himalaya is gone! hahaha @ Ricmar: beterschap voor je man, hoop dat ie snel opknapt en je weer gezellig met ons mee kan kletsen! @ Lappie: dankjewel meissie! Wow jij hebt inderdaad een mooie hoge temp! Toch fijn om te weten dat ie zo mooi hoog blijft toch @ Jennifer: dankjewel voor het duimen lieverd! Zeker spannend Hoe is het met jou en je kwaaltjes?
Jennifer, tuurlijk gaat het niet snel genoeg, lijkt me duidelijk. Bedenk me net dat ik dus over 2 weken alweer jarig ben whahahahahahaha ik wordt oud (tenminste daar ga ik vanuit) Mijn vent vind zijn werk gelukkig heel leuk en dat maakt het thuis ook een heel stuk gezelliger. Gister gelukkig met klussen kunnen beginnen want hij had de griep van zoontje over genomen. Had 2 dagen 41 graden koorts. Dus dan zal ik het volgende week wel te pakken hebben, zo gaat het altijd namelijk. Evelien, ik duim me suf voor je hoor!! Ja en een stabiele temp is goed, maar dit heb ik nog nooit gehad in al die jaren. Sinds de operatie heb ik echt steeds compleet nieuwe dingen, best apart.
Behalve moe en beetje lage rugpijn nergens last van. Zo raar. Ooh ja. Heb ook pukkeltjes. Die heb ik normaal nooit. Hihi. Blaas nog ff wat hcg jullie kant op. Zou zo leuk zijn als we met z'n alleen een nieuwe topic kunnen beginnen omdat we allemaal zwanger zijn.
@ Esther: haha zo hou je de spanning erin he als je steeds wat anders hebt! Dankjewel voor het duimen lieverd @ Jennifer: heerlijk toch dat je niet zo veel last hebt!! Maar ik snap het idee: het liefst zit je kotsmisselijk, vermoeid en pijnlijdend op de bank, dan heb je meer het idee dat het goed gaat haha. Dankjewel voor de hcg! Zou inderdaad super zijn zo'n mooi nieuw topic
@ Margha: ja die bedoel ik idd ook. Bij de vorige ronde was dat ook voor mij positief. Daar zei ik ook: zal ik bij de mensen horen die nooit een échte knaller krijgen??? Ik vind je temp wel mooi hoor meid! @ Evelien: ja hoor, heb goed geslapen, alleen weer veel te vroeg op he? Ach ja... wen er vanzelf wel weer aan hahahahaha. Ik zeg: goed bezig met je temp!!! *duimt er nog steeds op los* @ Grace: jaaaaaaaaaaa, een kruis! Whoehoe! Jij wel... ik denk dat ik nu geen kruis ga krijgen... @ Esther: ik ben blij dat jij het ook zegt, want ik heb nog nooit donkerder dan dit geplast met de ovu-testjes... Ook vorige ronde niet... Ik hoop dat jij er dit keer gewoon lekker tussendoor glipt met de griep meid! @ Jennifer: ik heb geen idee, maar de controlestreep is wel donkerder, dus ik denk dat ik gewoon niet donkerder kan plassen met mijn LH hahahahahaha. Lieverd, dat komt vast allemaal enorm goed op de 15e . THanks voor je HCG meid. Ik hoop dat het helpt. @ Lappie: super meid! Zo, de kleine man is op school, zo even een kop thee en dan is 't hoog tijd om hier beneden aan de gang te gaan. Heb de hele week al niks gedaan, dus nu MOET ik van mezelf. Dus even stoffen, zuigen, wc en dweilen en dan vind ik het wel weer gezegend...
Ricmar, Hopelijk mag je ventje gaan belasten na de 15e en kunnen jullie vooruit. Dikke knuff. Anja, vreemd van die bult, maar gelukkig gewen bloed. Logisch dat je bang bent. Ik denk dat ik dat ook zou zijn in zo'n situatie. Hopelijk snel een mooi kloppend hartje voor jou. Wat een goed nieuws voor je schoonzusje. Hopelijk wordt het alleen maar beter nieuws. Mvj, fijn dat je lekker gewerkt hebt, Leuk om complimenten te krijgen. Ik herken het wel, je ovutestje. Ik heb ook geen knaller gekregen. Krijg ik eigenlijk nooit. Op de foto komt het dan helemaal niet naar voren. Volgens mij is hij gewoon positief. Ben erg benieuwd wat je temp gaat doen. Evelien, spannend zeg. Ik hoop het zo voor je meis! De vorige keer was mijn LF 13 dagen. Maandag 11 februari zou mijn NOD zijn. Margha, niet te snel opgeven hoor. Je kaartje ziet er best wel heel mooi uit. Tja, helaas is het geen zekerheid, maar ik duim keihard voor je. De vibes hier zijn goed op het moment Esther, je hebt inderdaad een apart kaartje. Laten we dan hopen dat dit DE ronde voor je wordt Je bent in ieder geval erg stabiel Oh, je hebt mijn NOD erbij gezet! Daar kwam ik ook op uit. Lieverd! En ja, we willen het niet, maar hopen het wel. Oud worden... Hoe jong wordt je, als ik het vragen mag? Jennifer, alles goed met jou? Lekker aan het aftellen Lappie, dank je wel. Nu hopen dat je me snel met iets anders mag feliciteren Wow, mooi kaartje hoor     Nou, Esther heeft mijn NOD al mooi neergezet. Als mij LF weer 13 dagen is weet ik op maandag 11 februari meer. Dat is gewoon ruim voor mijn afspraak bij de gyn. Ik had rekening gehouden met een ei op de dag van de afspraak. Ik ben er gewoon van in de war en ergens vertrouw ik het nu weer niet. Stom he/ Het is ook nooit goed. Hahaha. Nu ga ik maar even aan de arbeid. pik nu even tijd van de baas, maar ach...af en toe mag dat. Ik krijg trouwens hopelijk deze week nog te horen hoeveel ik er nog bij krijg
mvj, dan ga jij eens lekker de boel aan de kant zetten. Ik sla ook soms een paar dagen over omdat er geen tijd/zin is, maar dan moet ik ook echt van mezelf. Ik ga zo eens werken, is maar een korte vandaag en dan nog vanalles aanrommelen hier. tot strakkies!! xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
@ Mvj: haha ja voor mij is het ook altijd veeels te vroeg dat opstaan! Wat is slapen toch ook heerlijk he Dankjewel meissie! Ennehh zoals Grace al zegt: sopse!! @ Grace: ik hoop het eigenlijk ook heel erg Maar er zit niks anders op dan afwachten.. Nog 2 of 3 nachtjes slapen en dan zie ik meer aan mn temp! Heerlijk toch meissie, geniet van je vroege ei! Maandag 11 februari is al over 11 dagen, dus ik duim voor je!! @ Esther: werkse meissie en tot straks!
Goeie morgen ik denk dat ik volgende cyclus ook een kaartje ga doen. heb me al aangemeld op die site.. dus we wachten nu me gyne belt me zo terug over me waardes omdat me temp vandaag weer maar 36.9 was. en dat lijkt me wel laag.. Dus ja we wachten en wachten. en natuurlijk duim ik voor de rest van de meiden. kom op allemaal in eens positief
Ben benieuwd wat je gyn zegt Sammii! Maar is 36.9 laag? Ik vind dat toch een mooi hoge temp hoor! Of snap ik iets niet? haha
Haai meiden, me gyne heeeft gebelt, ze vertelde dat me waarde goed waren en ze denkt dat er 2 eitjes gesprongen zijn. tegen 23 a 24 jan. dus ik moet wachten en mag over 2 dagen testen van me gyne dus ja we wachten netjes nu
@ Grace: Ja dat is zeker leuk om die complimenten te krijgen. Ik mocht blijven zeiden de supporters bij die Unit hahahahaha. Anders ik wel... hier word ik namelijk niet blij van... Maar voor mijn gevoel heb ik ook al wel mijn eisprong gehad... Hahahahaha, komt vast goed meid! Hahahaha, dankjewel. Dat is wel goed gelukt hoor, dat soppen . @ Esther: ben inmiddels klaar nu . Tussendoor even 2 bakkies thee gedronken. Dus ik heb opgeruimd, gestoft, gezogen, gedweild en de wc is ook weer schoon . Heerlijk. Succes op je werk meid! @ Evelien: hahahaha ja, ik kan daar niet aan wennen, maargoed... Slapen is idd heerlijk . Hahahaha, thanks is gelukt hoor dat soppen . @ Sammii: je zou ook je oude temps van deze cyclus er al in kunnen zetten . Dan kunnen we nu al meekijken (ben helemaal niet nieuwsgierig hoor hahahahaha) Ben benieuwd naar je waarden meid. Ik vind je temp ook hoog hoor! Daar kom ik nooit aan! Ow over 2 dagen al testen... spannend hoor... Zooooo ikke is klaar! De gehele benedenverdieping is weer schoon! Heerlijk! Nu wachten tot de vloer droog is en na GTST J.oshua weer van school halen. Broodje eten en dan weer naar school brengen. Vanmiddag ga ik denk ik even wat haken... Ga beginnen aan mijn zwarte tas voor Carnaval en dan van de week (of volgende week) even een rits halen en een lappie stof voor de binnenkant...
hei schatjes, is ik alweer. Lekker kort dagje zo, maar 1 adres hoeven te doen. Grace, ik wordt 35 dus begin pas net aan het leven hoor whahahahaha. Er zijn zoveel mensen die vanaf 30 al moeilijk beginnen te doen, maar mij bevalt het lekker hoor. Kan ook komen omdat mijn vent 8,5 jaar jonger is whahahahaha en die kan mij amper bijhouden qua energie hahahahaha. Sammii, mooie temp hoor. Gemiddelde zwangerschapstemp is 37 graden dus zover zit je er niet vanaf. Hou er wel rekening mee dat die zomaar opeens kan droppen he. Maar mijn duimen draaien. En voor iedereen draaien de duimen natuurlijk kei hard!!!!! Dat lijkt me duidelijk!!!!!
Grace. Wauw een kruis en lekker vroeg deze maand, mijn duimen draaien. Esther.wat heb jij een mooie stabiele temp, ik hoop dat het een goed teken mag zijn. En niet ziek worden, ik verjaag bij deze het griepvirus bij jullie uit huis. Werk ze. Mvj. Weer lekker haken, heerlijk even freubelen. En de kamer lekker gedaan heeijk. Ricmar. Beterschap met manlief. Hoop dat jullie er ook weer snel voor mogen gaan. Sammii. 36.9 vind ik hoog hoor. Zou me over deze temp geen zorgen maken hoor. Evelien. Ben bebieuwd wat je temp morgen doet. Verder nog kwaaltjes? Jennifer. Heb je nog geen last van kwaaltjes. Aan de ene kant wel lekker maar kan ook goed begrijpen dat je je dan ook wel wat zorgen maakt. Laat het maar snel de 15e worden. Hier. Vandaag nog steeds hoofdpijn, heb ik nooit zo gehad. En vanmorgen vlokken in de urine. Mijn lichaam doet raar en speelt een spelletje met me. Grrrr