Spannend Sammi. Duimduim. Esther, 35 is een mooie leeftijd. Ik ben 32 en voel me ook heerlijk. Het enige wat moeilijk doet is mijn cyclus, maar ach...we kunnen niet alles hebben Mvj, lekker schoon huis. Veel plezier met haken.
Esther. Lekker dat het er weer opzit. Mijn vent is 4,5 jaar jonger. Ik word over 3 weken 33. Ook wij merken er niks van dat ik ouder ben. Word vaak nog wel een 24 geschat haha.
Jeetje voel me wel een broekie hier met mn 24 jaar haha @ Mvj: lekker haken meissie veel plezier! @ Esther: rustig aan hoor met je mooie duimpjes, straks gaan ze nog kapot! Heerlijk rustig dagje voor je @ Margha: ik ben ook zeker benieuwd wat mn temp morgen doet, maar ben ook benieuwd naar de jouwe! Verdere kwaaltjes, hmm nee valt me best mee! Mn (.)(.) zijn nog wel wat gevoelig maar doen niet echt zeer. Lijkt alleen vandaag of ik wat misselijk ben, maar weet niet of dat door de Vifit komt die ik nooit drink of door iets anders.. Wel een opgeblazen gevoel in mn buik, maar dat heb ik ook voor ik ongi word dus kan er geen pijl op trekken haha! En jij kwaaltjes behalve je hoofdpijn? Wat wel super vervelend is trouwens Vlokken in je urine heb ik veel over gelezen! Spannend!
Ik zou me oude temp in lijstje zetten en dan hier laten zien kijken of me lukt ga me best doen ja weet dat die snel kan dalen we blijven positief. rest van meiden succes ook
Evelien. Ga je het tegen je vriend zeggen dat je gaat testen. Ik weet het nog niet wat ik doe, 2 maanden terug ging ik ook testen en mijn man zei toen beter nog een week te wachten, whow 1 week wachten hou ik echt niet vol. Hij snapt dan niet dat ik last van testdrang heb.
@ Lappie: ach eigenlijk maakt het helemaal niet uit hoe uit je bent toch? We gaan allemaal voor hetzelfde doel! En jij hebt m al bereikt joehoeee @ Sammii: heeeel goed meis, positief blijven. Ben benieuwd naar je kaartje. @ Margha: dat klinkt als mijn mannetje haha Hij zou zoiets ook wel zeggen. Maar ik denk dat ik wacht tot zondagavond laat. Als ik dan nog niet ongi ben dan vertel ik dat tegen hem. Als ik dan maandag nog steeds niet ongi ben zal ik zeggen dat ik een test ga kopen, just to be sure (dan maak ik hem ook niet 'bang' voor iets wat er misschien niet is). Je kunt er denk ik gewoon luchtig onder zijn tegen hem (ook al voel je jezelf niet zo!), dan gaat het bij hem denk ik het ene oor in en het andere oor uit haha. Wat had jij zelf in gedachte? Ik wil het zelf eigenlijk niet helemaal stiekem doen..
Ja misschien wel een goed idee van jou. Ga het ook voorzichtig zo vertellen. Hopelijk ben ik niet ongi voor die tijd met een lf van 10 a11 dagen.
Ik heb nog even een vraagje over mijn kaartje. Er staat nu stats in mijn kaartje onderaan met een 5 bij vandaag en een groen blokje eerder deze week. Weet iemand wat dat betekent?
@ Margha: dat groene blokje is wat FF voorspelde als meest vruchtbare dag voor je (of je eisprong dat weet ik even niet) en die 5 is het aftellen naar je NOD.. Dan staat er 5,4,3,2,1, T. En die T is je NOD. Dames, correct me if i'm wrong! Oke dus als je een LF van 10 a 11 dagen hebt dan ben je denk ik heeeel blij als je dinsdag niet ongi wordt! Spannend hoor!
En ik ben 34 meiden. Hebben een mooi gevarieerd clubje. Van alles wat. Mij schatten ze trouwens ook jonger. Ik kleed me nogal hip volgens mijn buurvrouw die een jaar jonger is en er 10 jaar ouder uit ziet
Hahaha Jennifer, zo zie je maar dat kleding heel veel uitstraalt he! Mooi compliment trouwens Ik ben laatst geweigerd bij de AH voor sigaretten omdat ze dachten dat ik nog geen 18 was... Maar dat vond ik wel heeeel ver gaan hoor! Kwam terug met mijn rijbewijs en toen was het van "oh ja ik zie het.. Wilt u alsnog sigaretten?". Toen heb ik maar gezegd dat ik daar nooit meer sigaretten hoef te kopen. Wat een oenen haha
@ Esther: lekker hoor zo'n kort dagje . Uiteraard draaien mijn duimen ook enorm hard voor jou! @ Margha: ben nog niet aan haken toegekomen hahahaha. Moest even wat belangrijkere zaken regelen...Moet ook gebeuren he? Vervelend dat je nog steeds hoofdpijn hebt meid! Dikke knuffel. @ Grace: is zeker lekker hoor een schoon huis . Helaas nog niet toegekomen aan haken... @ Esther en Margha: hier een man die 7,5 jaar ouder is, maar ook ik merk daar vrij weinig van hoor... @ Evelien: helaas niet gehaakt, had even wat andere belangrijkere dingen te doen. Hahahaha, ooooooooohhhhhh, dat is toch best wel erg, gewoon sigaretten weigeren te geven, omdat ze denken dat je nog geen 18 bent. Logisch dat je ze daar niet meer haalt... Hier dus nog niet gehaakt. Had even wat belangrijkere dingen te doen. Gaat over hetgeen waar ik vorige week zo boos en verdrietig over was. Wat was nu het geval: ik had een naheffingsaanslag gekregen van de autobelasting met een boete van 49 euro. Ik wist zeker dat ik betaald had en heb dit ook gecheckt en ik had idd 2x betaald. Nu heb ik waarschijnlijk per ongeluk de verkeerde acceptgiro gebruikt. Hierdoor konden ze het niet plaatsen en werd het doorgestort naar de centrale administratie, waar het gereserveerd zou worden voor een verrekening. De man die ik aan de lijn had kon mij niet vertellen waar mijn eigen geld naartoe was gegaan en ik moest dat bedrag maar betalen... Ik zou niet weten waarvan, maargoed dat is weer wat anders. Ik wederom gevraagd dat ik wil weten waar mijn geld is gebleven, maar dat kon hij niet vertellen, want dat wist hij niet! Uiteindelijk was ik zo boos dat ik heb gezegd dat als hij mij niets kon vertellen hij toch echt de verkeerde baan had uitgekozen om te doen. Uiteindelijk via via is er iemand maandagochtend wezen kijken en nu bleek dat het is overgemaakt naar de bewindvoerder (ja, wij zitten in de WSNP). Een vriendin van mij (die ik via FB heb leren kennen), die adviseerde mij om de politieke partij waar zij bij zit een mailtje te sturen en ook zij zijn er nu mee aan de slag. Ik had maandag namelijk ook de bewindvoering gebeld en zij vertelden me dat het bedrag inderdaad was binnengekomen. En nu zeggen ze ineens tegen die meneer van de partij dat ze niks hebben gehad??? Heel apart. Dus daar komt zeker nog een staartje aan! Ondertussen heb ik een bezwaarschrift geschreven en moet ik nog even de betalingsbewijzen uitprinten en dan gaat dat morgen op de bus. Jullie kunnen je dus wel voorstellen dat ik dus vorige week ook écht even heel boos en verdrietig was. Daar bovenop kwam nog dat de man van een van mijn beste vriendinnen de diagnose teelbalkanker had gekregen en dat terwijl ze net een maand geleden te horen heeft gekregen dat haar moeder niet meer beter word door die k*tziekte! Dus ja... Dat ging heeeeeeeeel lekker... ahum. Haar man is inmiddels geopereerd en het gaat goed met hem. Nog wat kleine onderzoeken, maar ze verwachten geen uitzaaiingen, dus dat is nu even afwachten. Vanavond schoonmaken in J.oshua's klas van 19.00 uur tot 20.30 uur en dan ga ik echt helemaal niks meer doen. Lekker niksen... Heb nogal wat napijn van de fysio gisteren die mijn rug weer even recht heeft gekraakt...
Evelien volgens mij heb jij het goed hoor. Je kan het ook zien aan je vorige cyclus Margha, daar staat oop een groen blokje bij dag 16. En im mijn kaartje zie je op mijn NOD een vijf staan. Ik denk dat dat is omdat mijn menstruatie vijf dagen duurde en FF daar nu weer vanuit gaat. Mvj, wat heftig zeg. Die problemen met de betaling en de ziekte van de man van je beste vriendin. Bah, soms is het leven echt even niet leuk.
Jeetje wat verschrikkelijk Mvj! Word zelf soms ook gek van die stomme belastingdienst. Precies zoals jij soms denkt "waarom werk je daar eigenlijk".. En wat erg voor je vriendin zeg! Het is ook een k*tziekte, mijn oma is er ook aan overleden Sterkte meissie! *knufff*
Weet iemand van jullie trouwens of het kan kloppen dat mijn bmm nog hoog zacht en open is. Ik zou namelijk denken dat hij allang weer dicht zou moeten zijn. Mijn temp geeft toch echt een ei aan of zou FF het mis kunnen hebben? Bah, ik word er zo onzeker van allemaal
@ Grace: weet je zeker dat ie open zit? Misschien dat omdat je ei net geweest is, je baarmoeder nog moet zakken? Verder vind ik het errugg moeilijk hoor.. Andere dames?