@ Grace: dat kunnen ze zien d.m.v. bloedonderzoek. Ze hebben mijn hormoonwaardes gecheckt na de eisprong en deze waren supergoed. Dus dit houd in, dat ik een supergoede eisprong heb gehad .
Lekker he!!! mamavanj, bij de etos krijg je die van testpoint, ook 2v5 Of bij de trekpleister ook 2v5. Blijken allebei goed te zijn. En anders heb ik goede ervaring met de midstream van zwanger en kids. NIET de dipstick....
Hier ook overuren met duimen! Ben benieuwd hoe lang ik het volhou zonder kramp te krijgen hahah Mvj, ik hoor altijd goeie dingen over de kv2v5, hoor nooit zoveel over de wondfo.. Misschien maar kv doen dan? Hier net weer wat bloedverlies.. Heb even mn 3 ovutestjes onder elkaar gelegd. Die van gister en vanochtend duidelijk donkerder dan die van vanmiddag (die is echt licht!). Ik wacht mijn temp morgen af. Mijn temp is in de avond meestal 0,5 tot 0,6 graden hoger dan in de ochtend en tempte net 37,12 dus misschien morgenochtend ook een hogere temp dan nu (36.2). Ik hoop het zo!
@ Esther: thanks. Ik heb die van testpoint idd wel in de handen gehad vandaag, maar dacht: nee doe het nog niet... kan beter bestellen ben ik goedkoper uit. Maar de midstream is wel duurder toch? Misschien dan dinsdag toch maar die van testpoint halen . @ Grace: ja he? @ Evelien: de kv 2v5 zijn niet zo goed meer als dat ze waren, dus die koop ik liever niet meer. Wondfo zijn dezelfde testen. Sterker nog: kijk maar eens op de testen van kv 2v5... die zijn van Wondfo . Ik duim voor jou meid!
Oh serieus? Haha oke dan weet ik dat ook weer! Dan weet ik het eigenlijk ook niet, misschien dat de andere dames meer weten.. Sterkte met je keuze meid! Ennn dankjewel voor het duimen hihi
Evelien, ik ben al inmiddels aan mijn zesde paar duimen begonnen whahahaha die andere vijf paar zijn inmiddels al versleten whahaha Ben benieuwd naar je temp morgen hoor.... mamavanj, midstream valt mee qua prijs hoor. Natuurlijk iets duurder dan de dipstick, maar werken wel beter. De gewone midstream gaf duidelijk een streep terwijl de gevoelige dipstick compleet wit bleef.....maar ja das bij mij en iedereen is anders. Kosten 2,25 per stuk en zie nu net dat ze weer een aanbieding hebben dat je er weer testen gratis bij krijgt, altijd lekker!!
Madeliefste maar de gyn kan helemaal niet zien nu toch of t goed of fout gaat? wel beetje stom dt ie dt zegt, je weet nog maar net dt je zwanger bent dan is er toch ook nog helemaal niets te zien? ik zou me geen zorgen maken dan hoor, vind echt heeel vreemd dt de gyn dt zegt eigenlijk..? Mvj jeej wat goed meis!
Hij bedoelde denk ik meer dat een positieve test met dik 4 weken nog geen garantie geeft op een goede zwangerschap...zoiets? Omdat te nog zo vroeg is kan het mis gaan. Hij had het over dat 50% van alle bevruchtingen eindigt in een miskraam, en het nadeel van zo vroeg testen is dat je dekt zwanger te zijn terwijl dat dus niet zo hoeft te zijn. Zoiets denk ik? Maar ik heb vandaag mijn positieve pet opgezet en doe die niet meer af: ik ben keizwanger van een kerngezonde plakbaby en over 3 weken klopt dat hartje heel mooi <3
HOPPA!!!!! Dat bedoel ik!!!! Goed bezig meid!!! En natuurlijk is het fijn als je gyn je een beetje wilt beschermen, maar erg tactisch was die niet hoor. Had die ook wat milder kunnen brengen. Jij weet zelf ook erg goed hoe het in elkaar steekt, dus laat maar lekker lullen!! En gooi eens een mooie zwangerschapsbanner in je handtekening joh!!!
Goedemorgen lieve meiden!!!!! Hoe gaat het hier met iedereen deze koude dag?? FF heeft me mijn kruis gegeven!! JEEEEJJJJJ!!!!!
Goeiemorgen!! Wat goed Esther, ben blij voor je zeg! Heb je goed geklust ook?? Bij mij nog steeds niet zeker.. Snap niks van mijn kaartje.. Zal mijn ei dan toch nog niet geweest zijn? Had wel weer klein beetje bloedverlies vanochtend..
Dank je meid, ben ook heel blij en ja goed geklust dus daar zal het niet aan liggen. Maar ik ga er echt niet vanuit dat het gelijk na mijn bbz raak zal zijn. Ook omdat ik onbegrepen verminderd vruchtbaar ben. Maar ben wel blij met mijn lijf! Van je kaartje snap ik nu ook even niks meer. Je zou toch echt denken dat je ei bij die enorme dip is geweest. Alhoewel je temp nu ook op ei temp zit, dus misschien was het toeval die dip en moet je ei nog komen.....Er was niks anders die dag dat je de dip had?
Ik snap dat je heeeel trots bent op je lijf! Nu even afwachten en als het nu niet raak is, dan maar de volgende ronde. Snap dat je nu in ieder geval al heel blij bent met wat je lijf doet! Er was niks anders de dag van die dip (die een dag erna nog aanhield). Het was een normale werkdag, was niet ziek, niet laat gaan slapen, dezelfde tijd getempt, etc.. Had wel het raam open in de slaapkamer maar dat heb ik wel vaker. Hoeft toch uit te maken toch?
hey meiden hier gaat t goed hoor alleen erg nerveus! 11:20 1e echo! ohh hoop zo dat t goed is.. me moeder gaat mee, die komt zometeen al om 10 uur. Pff hihi ik ben zo zenuwachtig
Esther, wat fijn! Onewish, succes, spannend!! Ik ga stoppen met tempen denk ik; die wil gewoon niet omhoog? En dan ga ik me onwijs zorgen maken en stress is niet goed voor de baby-in-mijn-buik. Want ja, ik heb mijn positieve pet nog steeds op en ben ervan overtuigd dat mijn baby'tje nu lekker warm zit, dat het hartje groeit en dat ik dat over 2,5wk ga zien Vanmorgen nog een test gedaan, en die knalde! En vandaag is mijn NOD, dus ik ben echt een hcg-bom
One, succes!! Evelien, raar hoor. Nee een open raam hoeft niks uit te maken, zeker niet als je dat vaker doet. Hoop, SPANNEND!!!!! DUIMERDEDUIM!!! Madeliefste, niet meer tempen joh!! Om je gerust te stellen, er zijn genoeg dames met een lage basale lichaamstemperatuur die toch echt gewoon 9 maanden zwanger zijn geweest hoor.