Volgens FF heb ik dus een cyclus van 23 dagen deze maand, wel aan de korte kant. Mijn ei is ook 4 dagen eerder gesprongen deze maand. Morgen naar de gyn bn benieuwd.
Inderdaad wel kort meis maar beter te kort dan te lang denk ik dan Ben benieuwd wat de gyn zegt morgen!
Mijn hoop is vervlogen Vandaag of morgen die stomme duiveltjes weer! En dan wachten tot na mn bruiloft in april.. Zooo jammer
Oh Evelien balen. Toch blijf ik even duimen zolang er geen bloed is. Hier weer een stijging zal dus echt wel mijn ei gehad hebben.
Dankjewel Gracie.. Toch ben ik wel realistisch.. Dat vandaag mijn temp is gezakt betekent dat ik vandaag of morgen ongi wordt.. Jammer maar helaas Wauuw meis wat is je temp gestegen zeg! Mooi mooi mooi!
Grace. Mooie temp stijging meid. Evelien. Nog niet opgeven meid, ik heb wel van vaker gezien dat hij de dag erna weer omhoog ging. Wat is jou LF meestal? Hier. Temp iets gestegen, 10 uur afspraak bij de de gyn.
Mijn lf is ongeveer 10 a 11 dagen, dus het zou precies kloppen. Nu op 9dpo lage temp, dan op 10dpo weer denk ik en dan word ik ongi.. We zullen zien maaarr ben realistisch en verwacht toch gewoon vandaag of morgen ongi.. Jij hebt een mooie temp! Ik duim voor je meissie! Succes bij de gyn! Ben benieuwd wat die zegt.
Evelien. Je LF Is net zo lang als die van mij in de afgelopen maanden. Duim nog stevig door voor je hoor.
Evelien, je moet ook realistisch blijven. Daarom doen wij het duimwerk gewoon. Margha succes straks. Ben benieuwd.
Dames sorry dat ik kom binnen vallen maar ik zit met een vraag misschien dat iemand dit herkent ? http://www.zwangerschapspagina.nl/temperatuurkaartjes/417995-temperatuursstijging-op-4-dpo.html
Haaaaai meissies!! Grace, lekker stijging meis!! Jouw eitje is echt wel geweest. Je bmm stand veranderd door de dag heen ook nog verschillende keren van hoog naar laag, dus misschien net op het "foute" moment gevoeld. Verder zit er van binnen nog een heleboel die het zaakje afsluit van slijm etc (weet ik veel hoe dat allemaal heet), maar daar kun jij niet met je vinger bij. Je eitje is echt geweest hoor!!!! mamavnj, wat een EIKEL!!!! Het is echt overal hetzelfde als het om geld gaat stelletje aso's!!!! En wat heftig van je vriend. Ik ken de ziekte helaas. Van de 15 die er in mijn familie gestorven zijn, waren het er 14 daaraan.......bah....dat ze daar maar eens wat voor vinden zeg. Margha, mijn duimen draaien voor strakkies meis!!!! Evelien, doe jij maar lekker realistisch, maar zoals Grace al zei, wij duimen verder. Nimmee, Ik denk persoonlijk dat dat gewoon je stijging is van na je eisprong. Je eitje hoort normaal gesproken te springen binnen 48 uur na je LH piek. En dat zou dat perfect overeen komen met je ovu testen. Dus ik verwacht ook eigenlijk dat FF je kruis naar achter gaat verplaatsen nog. Hier echt vreselijke last van een vent met een k*t humeur. Wordt er niet goed van!! Die heeft echt al 1,5 maand een slecht humeur en heeft besloten dat ik dus alles schuld ben.......lekker dan. Gister was hij zijn renbroek kwijt, was ik dus schuld. Toen regende het te hard, was ik ook schuld (tuurlijk), toen zat ik 's avonds chips te eten en moest die daar weer ruzie over maken omdat het te hard kraakte in mijn mond!!!!! Ben om half 9 naar bed gegaan en ben daar tv gaan kijken. Dat die het zich even opsopt zeg!!!! Maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar vanavond krijg ik een mega avond. 6 jaar geleden ben ik 35 km verder gaan wonen dan waar al mijn vrienden zitten. En die hebben vanavond een ranking met het darten (oftewel individueel en allemaal daar) en daar gaat Esthertje lekker alleen naartoe!! Heerlijk!!! Even ze allemaal weer zien en lekker de beest uithangen, geen gezeik ofzo. Even lekker de boel de boel laten en lol maken!! Heb er zo'n zin in!!! Laatste keer dat het gepland stond lag ik een dag van te voren op operatietafel dus dat ging natuurlijk niet door en nu is het dan eindelijk zover!! Jeeeeeeejjjjjjjjj!!!!!!!!!!!
Over een eventuele zwangerschap is nu nog niets te zeggen helaas. Zeker omdat je temp op de dag van je menstruatie ook kan zakken. Het lijkt of je temp nu pas flink doorstijgt of ff heft het mis en je ei was op cd 21, maar dat lijkt mij niet. Helaas kan je niet meer doen dan afwachten.
Dank u dames , maar zoals ik ook al net scchreef mijn ovutesten zijn a maandag afnemende dus niet meer + en ook de krampen zijn er niet meer na dinsdag. En ik weet ook dat het vroeg is om te juichen ,maar vond het gek x
He meiden, ik was bezig met me kaartje belt me gyne me op. naja de eitjes zijn wel gesprongen.. en mog niet gaan tempen ze is bang dat ik me zelf gek maak. ik maak deze af.. zorg dat me temp kaartje er vanmiddag op staat. kan iemand miss met me mee kijken me temp was vanmorgen weer 36.8 dus we moeten afwachten.. zucht
Sammii, van de ene kant natuurlijk hartstikke lief dat je gyn zo goed meewerkt, maar jij moet doen waar jij je goed bij voelt. Als jij wilt tempen, dan moet je dat doen!! Wel echt fijn dat je eitje inderdaad gesprongen is. Is toch ook al veel waard lijkt me zo. Nu dus inderdaad maar weer afwachten. Mijn duimen draaien!
Dankje esther. ja ben blij met me gyne ze helpt me echt en belt me vaak terug als ik vragen heb.. ik mag morgen testen en dan zien we wel verder anders wachten we als die negatief is we hebben geduld ben al blij dat door de clomid me eitje springt en hoe is bij jou dan?
@mvj, wat een bende zeg. Daar zit je niet op te wachten, zo iets heb ik al een keer gehad met bon prix. wel betaald, maar via een ander rekeningnummer, dus ook niet goed geregistreerd. @evelien, ik blijf duimen zo lang er geen bloed is meid. @sammi, best goed nieuws zeg als ik iemand ben vergeten, sorry...!!! @esther, plak hem achter het behang meid.. en heeeeeeeeeeeeel veel plezier @grace, mooi vroeg eitje en mooie hoge temp meid,