@linn, spannend die ovutestjes, flink aan de klus dus @mvj, als de clomid niks meer doet, wat is dan de volgende stap? @lappie, dat hoeft toch niks te betekenen??? toch? ik duim voor je lieverd..
@ Sammii: ja, maar bij eisprong kun je er een lang draadje van trekken hahahahaha. Helaas zegt dit (naar mijn idee) helemaal niks en zul je moeten afwachten... @ Lappie: neeeeeeeeeej, dat mag niet hoor!!! Kleintje hou vol en blijf plakken bij je mama die je zooooo graag wil laten groeien en opvoeden!!! Dikke knuffel lieverd! <3 Gelukkig ben je dit weekend niet helemaal alleen. Ga je nu zondag weer een test doen dan? @ Grace: jaaaaa, dat was zeker gezellig. Zal zo even een foto plaatsen hihihihi. Thanks meid. @ Anjamones: dan zou het kunnen zijn (en dan wil ik eigenlijk wel op aansturen) dat ik een HSG-onderzoek krijg en misschien daarna met Clomid 100 mg moet beginnen... Met J.oshua heb ik ook een HSG-onderzoek gehad en toen testte ik een maand later positief, dus vandaar dat ik daar lichtelijk wel graag op aan wil sturen... Nu lekker GTST kijken en daarna The Voice! Hier dan nu de foto .
Lappie, misschien was je plasje net wat minder geconcentreerd en is het daarom wat lichter. Ik ga heel hard duimen dat het gewoon goed blijft gaan. Dikke smak!
leuke foto mvj, haha.. je hebt nu een minder grote dosis dus, ben heel benieuwd meid.. hoop zo dat ze je die test doen en dat je dan snel zwanger bent..
Lieve lappie. In het begin schommelt hcg nog behoorlijk. Misschien was je urine net iets minder geconcentreerd. Ik duim voor je lieverd. Knufff
@ Grace: hahaha ja leuk he? @ Anjamones: heb nu idd de laagste dosis. Dus ben benieuwd. Ik hoop echt heel erg hard dat ik eerder mag komen dat er iemand uitvalt ofzo... En idd dat ik snel zwanger mag zijn... Ik ga nu lekker slapen, na een zeer gezellig avondje op FB tijdens The Voice .
Lieve lappie. Ik duim heel hard dat alles goed is . De kleine moet lekker bij mama blijfen zitten. Hoop zo dat je test weer knal mag zijn.
Evelien. Ik zie dat je temp weer iets is gestegen. Duimen draaien nog stevig door voor jou. Hier. temp is gelijk gebleven.
@ Margha: ben blij dat je temp zo mooi is meis! Hier inderdaad iets gestegen maar vertrouw t toch niet helemaal.. Weet het ff niet meer hier! Heb op de goede tijd getempt maar dacht dat ik het niet helemaal goed had gedaan dus tempte 2x echt direct achter elkaar. Eerste tp 36.69 en tweede temp 36.81.. Welke zal ik maar aanhouden? Denk trouwens toch dat ik gewoon ongi word vandaag hoor, voel namelijk niks meer behalve ongi krampjes.. Ik ga zo reageren op jullie lieverds! Eerst ff de hond uitlaten.
Na het tempen om (jawel standaard) 5.00u heb ik nog doorgeslapen tot nu net (8.15) . Toch maar weer gelijk getempt en gaf 37.16 aan. Met de temp corrector van FF komt ie dan uit op 36.8 precies om 5.00u. Grrr wat irritant.. Ik wacht wel gewoon mn ongi af want ben er gewoon van overtuigd dat ie komt hoor! Zo, nu echt maar naar buiten want hondje wordt ongeduldig haha
@mvj, hoeveel hoger mag je nog met de clomid? mocht dat nodig zijn? @evelien, ik hou hoop voor je meid, echt waar. duimen draaien heeeeeel hard. @margha, jou temp is ook nog steeds mooi hoog @grace, jou temp is ook mooi zeg..! @lappie, hoe is het meid? al weer getest?? pfff ik duim dat alles goed is meis...
Hoi lieverds, Hier niets veranderd. De test van vanmorgen is hetzelfde als die van gister. We wachten maar weer af. Wel heb ik andere testen besteld want deze zijn 3x niks. Het duurt heel lang voor het roze wegtrekt. De testen die ik de vorige keer had vond ik veel fijner. Die heb ik nu maar weer besteld. Dinsdag krijg ik ze binnen. De laatste cb digi die ik heb durf ik nu echt niet te doen. Ik heb vannacht gewoon met kraamverband geslapen... ik dacht gewoon dat het vannacht zou komen.... Ik houd jullie op de hoogte.
he bah meissie, dit is niet leuk ik duim echt kei hard dat het goed komt.. we gaan deze zwangerschap samen afmaken, dat moet gewoon!!!!!!
he meiden, helaas ik heb vandaag negatief getest, ik had goed gevoel er bij omdat me temp nog mooi was. helaas ik wacht het nu af en dan op na de volgende ronde en dan ga ik beginnen met me temp kaartje.
ik krijg het niet voor elkaar met die site.. dus denk dat ff anders doe die kan ik toch ook hier plaatsen