Lappie, dat maakt je idd onzeker, ineens een lichtere test... Ik heb expres maar 2/3 testen gedaan.. daarna niet meer... 2 van kruidvat 2 voor 5 eu, en cb digital... Ik hoop dat dit kleintje lekker bij je blijft! Duimvoorjullie.. dikkeknuff
Evelien mooie hoge temp nog meid, wanneer ga jij een testje wagen? Sammi balen zeg, op naar de volgende ronde, ben ook wel benieuwd naar je kaartje.. x
alles is engels en die is niet zo goed bij mij.. ik ben nog niet met me nieuwe ronde begonnen en dus ik was bij me kaartje wil ik me temp ingeven en geeft die fout in. Ergens anders heb ik ook een kaartje.. en daar doet die het wel
heb me tempkaartje in me handtekening gezet nu weet niet of die het doet of jullie hem kunnen zien laat me even weten
eey meid die heb ik ook en vind ze ook niks vandaag nog getest daarmee en geen streepje en op de kv test wel een streepje
Die heb ik ook 2 maanden geleden kreeg ik daar een vaag stipje op daar waar de streep komt als je zwanger bent. Ik zal de volgende keer testen met de 2 voor 5 euro van kruitvat of etos. Welke heb je nu besteld?
Gefeliciteerd meid. Klopt eigenlijk niet wan de extra gevoelige kan je 6 dagen voor nod mee testen en die van kruitvat 4 dagen, en toch is die van kruitvat gevoeliger.
@ Evelien spannend temp weer omhoog! @Grace mooie stijging hoor @Margha mooie temp duim duim duim! @tinkerbell op de onderste (in het andere topic) zie ik wel een streepje
Dat is raar! Geeft me wel weer een klein beetje hoop. Misschien rijd ik vanmiddag nog even naar de Kruidvat. @Margha, ik heb deze besteld: Cassette Zwangerschapstest - 6 complete zwangerschapstesten Die had ik de vorige keer ook en die vond ik wel fijn.
hoi meid dan ben jij tot nu toe de enige die wel een streepje ziet ben heel benieuwd maar zelf vrees ik ervoor dat het weer niet goed zit