Sorry ik weet het ook niet, ik hoop dat er nog iemand reageert die je wel kan helpen. Balen zeg dat de clomid niet heeft aangeslagen, ik hoop dat je gauw ongi mag worden.
Toen mijn moeder uit bed kwam (uitslaper) heb ik het verteld. We hebben er dus over gepraat vandaag. Toch wel fijn. Ze is nu naar huis en over anderhalf uur komt mijn man thuis. Iedereen bedankt voor het meeleven!
haai meid ik zit ook aan de clomid, jammer dat die niet werkt meid maar die tablette om ongi op tewekken kan wel ff duren voor op komt zetten.. wat moet je nu hogere dosis van clomid? ik duim voor je meid
Gelukkig heb je erover kunnen praten Lappie. Sterkte ook als je man thuis komt!! Hier net bruine afscheiding op mijn tampon (toch maar in gedaan want je weet het nooit). Denk dus dat mn ongi eraan komt!
Evelien neee..! hoop dat t lekker weg blijft meis! Lappie fijn dat je erover hebt kunnen praten met je mams dikkeknuff Hier gezellig dagje bij me mam geweest, nu lekker zelfgemaakte erwtesoeppie eten jammiee!
Wat een hoop geklets weer One, lekker verse erwtensoep. Lappie, fijn dat je even hebt kunnen praten. Hoe is het nu? Ik moet morgen ook werken. Gelukkig deze week maar twee dagen. De rest ben ik even lekker vrij... Hier heb ik de hele dag al rug- en buikpijn. Net of ik moet gaan menstrueren. Pfff...daar gaan we weer komende week. Stomme pms ook
Pff Sammii inderdaad! Echt geen zin om te werken.. Je hebt lekker gegeten zeg! One, jammieee erwtensoep! Heerlijk hoor! Tinkerbell, knap dat je zo lang kan wachten meissie. Hoop op een mooi streepje Lappie, fijn dat je hebt kunnen praten meis. Weet je man het inmiddels ook? Grace, hoop dat je temp zo mooi hoog blijft hoor Margha, spannend ook voor jou meis! *duimt keiiihaarrdd* Mvj, lief van je! Bedankt voor je lieve steun. Mn ongi is er npg niet dus we will see Hier nog niet ongi yeeaahh! De avond is nog niet voorbij maaarrr we gaan het zien Had tijdens het was opvouwen wel ineens wat scherpe steken onderin mn buik, auwiee!! Die stomme duiveltjes mogen wegblijven hoor, dan kan ik morgen mooi een testje kopen hihi Nu maar even mn temp afwachten morgen.. Fijne avond liefies!!
Weet iemand waarom hij niet meer aftelt? Evelien. Duim ook voor jou meis. Mijn man vroeg net zelfs wanneer ik wil gaan testen.
Margha, ohh echt?? Wat leuk van je man!! Geen idee waaeom FF niet meer aftelt.. Ik duim ook voor jou!!
Hij vroeg net of ik vanavond niet nog kon testen want hij kan het niet nog een nacht uithouden. Haha nooit van hem verwacht. Ik zei dat het beter met ochtendurine kan en zei dat ik dinsdagochtend wou testen, dinsdag pas zei hij. Haha