Algemene Temperatuurs Kaartjes Deel 5

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Senna1985, 1 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Nou kijk dan ben je gewoon zwanger hahahahaha

2. Goedemorgen dames.

One heel veel suc6 denk aan je.

Madelief gewoon stoppen met tempen hoor je bent zwanger dus heeft tempen geen zin.
    Ik had met 6 weken een gewone temp van 36.6 en was ook gewoon zwanger.

Verder weet ik het niet zit op dag 9 en blijf voor mij doen een lage temp houden vanmiddag maar een ovu testje tegen aan knallen denk.

3. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Senna ik duim nu alvast voor een mooi eitje hoor!!!

Verd*mme wat is het koud vandaag.....bleh....

4. knuff om esther warm te houden :)

5. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    aaaaah lief dank je wel!!

6. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Senna ik duim ook voor jou! Laat dat ei maar snel komen :)

Madeliefstje sterkte met de krampen! Hoop voor je dat ze niet al te lang aanhouden en je relaxt van je zwangerschap mag genieten!

One heel veel succes vandaag en vooral veel plezier samen met je moeder!!

Hoop, inderdaad spannend zeg! :D

Ging net naar de wc en verlies nog steeds bloed.. :( Niet een druppel maar echt een hele veeg steeds.. Wat moet ik hier nou mee?

7. Hoop1980

Hoop1980 Actief lid

6 aug 2012
    124
    0
    0
    @ Evelien: wat gek! Kan het niet zijn dat je nog 'herstellende' bent van het stoppen met de pil? je lijf moet het nu toch weer even alleen op orde krijgen? Vervelend zeg.

@ Senna: ik duim ook voor een ei!

@ One: Sterkte en plezier vandaag! Spannend!

@ Madeliefste: ik zou er ook even lekker mee stoppen. Lekker genieten en positief denken ;)

Hier begint er nog meer kramp. Ben beetje bang. Shit dan weer een maand opnieuw opladen. Ik hoop het zo niet... Pfff.

8. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    In mijn vorige cyclus had ik het ook, maar dat was heel minimaal en maakte me er ook niet druk om. Was hooguit 2 of 3 dagen en misschien maar een klein stipje op het wc papiertje. Maar dit is best veel en dat kan toch nooit, ook al ben je herstellende van de pil? Lijkt net een verkapte menstruatie, al is dat altijd nog iets meer en dan ook echt donker rood, nu is het roze..

Sorry dat ik jullie hiermee lastig val dames, ik wil dit eigenlijk allemaal niet zeggen. Vind het zo fijn dat iedereen zo positief is, en dan kom ik aan met m'n gezeur. Zal wat minder posten dan denk ik.. Ga in ieder geval even de ha bellen in mijn lunchpauze!

9. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Evelien wil jij eens even normaal doen rare meid!!!
    Dat is iedereen zo positief is dat is lekker, maar dat wil niet zeggen dat je hier niet je frustraties en onzekerheden kwijt kan!!
    We zijn er in de goede, maar ook zeker in de slechte tijden!!

Misschien spreek ik nu voor mijn beurt, maar je zou eens even met mamavanj moeten praten. Die had ook constante bloedingen.....wie weet zit er een oplossing tussen.....

Dus nu niet meer zo raar praten he meis!! We zijn er voor elkaar. Ik ben dan wel 98% van de tijd positief en vooral als het om andere gaat, maar denk je niet dat ik ook zo mijn twijfels heb en onzekerheden. We zijn allemaal mens en hebben dezelfde wens. En als je lijf dan niet mee werkt is dat gewoon k*t!!

Zo, nu niet meer doen alsof hier niet geklaagd mag worden want dan word tante Esther boos hoor en krijgen jullie billenkoek!!!
    Iedereen kan hier lekker zijn gal spuwen, net zoveel als lekker lachen!!

Dikke knuffel voor Evelien!! xxx

10. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Wat een lieve reactie Esther!!

Als mamavanJ hier zich weer meldt kunnen we inderdaad misschien ff praten.. Ben benieuwd wat zij had!

Bedankt dat ik af en toe hier mijn gal kan spuwen haha, al hoop ik dat ik meer positief nieuws bij jullie kan brengen dan negatief! :D

Ennehh.. ik ben er ook voor jullie he! Nogmaals ik hoop dat ik altijd even goed op iedereen kan reageren, want het is zo fijn als je allemaal voor zo'n zelfde wonder gaat, prachtig! *positieve zucht*

11. Yuna28

Yuna28 Niet meer actief

Evelien idd gewoon klagen! :)

Esther jeuj een kruis! :)

mvj Mooie temp hoor.. hopelijk blijft het zo..

ik blijf duimen voor mooie (en vruchtbare) eitjes.. en positieve testen.

Zelf niet het gevoel dat het raak is, maar de tijd zal het leren.. ik zal het over 2 dagen wel weten.. (temp zakt altijd op dag 12)

12. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    @Evelien, dioe niet zo raar. Gewoon lekker klagen. Daar zijn we voor. De volgende keer klaagt iemand anders weer wat meer en mag jij lekker de positieveling uithangen!
    Helaas kan ik niks zinnigs zeggen over je kaartje. Ik heb zelf ook zo'n vaag kaartje met een twijfel ovulatietest. Ook 3 dagen bloedverlies gehad, maar geen tempstijging. Schiet mij maar lek!

@Hoop, de duimen draaien. Spannend!

@One, leuk! Spannend!

@Senna, Op naar een mooi eitje voor jou.

@Esther, heb je het al wat warmer?

@Yuna, misschien niet het gevoel, maar de duimen draaien ook voor jou.

Hier blijft mijn temp eindelijk redelijk stabiel, maar liever ga ik natuurlijk omhoog :)

13. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Evelien, goed zo meid:D:D;);)

Yuna, niet zakken hoor, bllllaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaassssss!!!

Of ik het al wat warmer heb? Ja gelukkig wel maar heeft wat geduurd hoor. Stomme koude voeten, nog nooit last van gehad en nu sinds vorige zwangerschap continu bleh!!

Grace, ook voor jou: *haalt diep adem* bbbbbblllllllllaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaassssssssssssss!!!!!!

14. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    @ Grace: zie inderdaad dat je ook bloedverlies hebt gehad. Was dat veel? Bij mij blijft het aanhouden met ook kramp erbij.. Morgen om 14.30u afspraak bij de dokter, ben benieuwd wat die zegt..

15. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Dank je wel Esther.

Buj mij was het de eerste 2 dagen niet veel. Die derde dag iets meer. Wel had ik ook krampjes erbij. Nu is het weer over. Geen idee wat het geweest is.

Ben benieuwd wat de huisarts zegt.

16. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Lag op dat moment je bmm wel hoog? Bij mij is die nu echt hoog en ook zacht, gister nog iets zachter, dus je zou zeggen dat mijn eisprong dan al is geweest toch? Of ligt je bmm al hoog ver voordat je je eisprong krijgt? Geen ervaring mee vandaar de vraag..

17. Madeliefste

Madeliefste Niet meer actief

Bij mij ging mijn bmm vlak voor de eisprong 'omhoog' en werd dan zacht, lag daar dan een dag of 3 denk ik...eisprong was dan ook daar ergens. Lang leve de ovutests, zonder had ik nooit met zekerheid mijn eisprong kunnen vinden!

18. ovu testje uiteraard negatief maar er is wel al een 2de lijntje zichtbaar :)

19. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Bedankt Madeliefste! Mijn ovutestjes zijn deze drie dagen nog niet positief geweest, bmm wel hoog en dus dat bloedverlies, daarom vind ik het ook zo raar..
    Ging je bmm direct na de eisprong, uiteraard in een cyclus dat je niet zwanger was, weer omlaag of duurt dat dan ook weer een paar dagen?

20. Madeliefste

Madeliefste Niet meer actief

Omlaag gaan was 1-2 dagen na de eisprong, dan hing ie beetje halverwege...en daarna kwam ie lager liggen. Check mij ovulationchart op FF (zie handtekening) :) Ook deze cyclus ging ie omlaag trouwens hoor!

Bloedverlies kan bij eisprong horen, lees je wel vaker. Ik denk dat ie eraan komt!

Deel Deze Pagina