Meiden ik lees wel mee, lappie dikke knuffel... misschien wel goed even bij de gyn langs te gaan en bloed beeld te laten prikken, je weet nooit.. misschien via de ha vragen om je schildklier eens te laten prikken... door een slecht werkende schildklier ontstaan veel vroege miskramen.
@ Mientje Sop: Als je naar mijn kaartjes kijkt... ik heb ook zeker geen 0,5 graden omhoog hoor na mijn eisprong. Bij mij is de max 0,3. Dus het kan wel hoor. Ieder lichaam is anders... @ Lappie: ik heb enorm veel respect voor hoe jij ermee omgaat meid! Echt superknap! Toch een dikke knuffel voor jou meid! @ Evelien: ergens alleen maar beter dat je LF langer word . Des te meer tijd heeft het kleintje de tijd om goed in te kunnen nestelen . HIer inmiddels bij Pec Zwolle geweest en nu is het wachten tot ze werk hebben. Verder nog even mijn urenbriefje ingeleverd bij Randstad, maar wat bleek... ze hadden het al verwerkt hahahahaha. En zelfs nog een kwartiertje meer . Altijd goed zeg ik dan hahahahaha. NU net thuis en zometeen weer op pad, even mijn carnavals optochtpak ophalen bij iemand die hem zaterdag voor mij meegenomen heeft, omdat ik moest werken. Vanavond even mijn tasje afhaken en dan morgen even kijken voor dingetjes erop en een rits en een lapje stof, zodat ik hem af kan maken...
Ik heb even gekeken naar jouw temp.kaartje mamavanjoshua5109 Zie het idd Maar eigenlijk kun je dan nooit van alleen je temp aflezen of je ei is geweest toch? M'n temp schommelt de rest van m'n cyclus tussen 36,5 en 36,8.
Mientje sop: bij mij ook maar 0.3 graden omhoog na ei Vandaag ff een positiebroek gekocht bij H&M hadden ze hele leuke en nog aanbieding ook! voor 10 eu een hele leuke spijkerbroek, met donkerblauwe buikband eraan vast, en ohhh wat zit dat lekker zeg!
Margha, Je kaartje ziet er mooi uit. Je weet maar nooit. Ik houd nog moed voor je hoor! Lappie, lieve meis. Ik weet ook niet wat ik moet zeggen. Ik gun het je zo. Kan je misschien niet naar de gyn. Misschien kan er bloedgeprikt worden of alle hormoonwaardes wel oke zijn? Wat ben je toch een kanjer. Respect voor je hoe je ermee omgaat En jij bent ook lief. SMAK One, 15 weken alweer. Wow Het is en blijft een wonder. Geniet ervan! Een lekker broek gekocht. Heerlijk als het dan weer zo fijn zit Evelien, lieverd. Ik wens jou een hele mooie bruiloft toe. En daarna een heel mooi wondertje. Je verdient het. En we lezen je nog wel. SMAK Sammi, voor jou ook nog niet echt duidelijkheid. Balen meid. Mvj, ruzie niet leuk. Gelukkig is het weer goed. En ja, volgens mij ligt het aan mannen Kwartiertje extra is altijd lekker! Hopelijk hebben ze snel werk. Op naar carnaval! Mientjesop, even nog afwachten. Een ovutest positief betekend dat je ei binnen 48 uur springt. Het kan zijn dat je stijging nog komt, maar het kan ook wat geleidelijker gaan. Tinkerbell, spannend zeg. Duimen draaien. Esther, hoe is het met jou meis? Hier weinig nieuws. Vandaag gewerkt, morgen ook en dan heerlijk de rest van de week vrij. Eigenlijk ook geen zenuwen voor het weekend, heb een heel berustend gevoel over me dat het gewoon niet raak is. De 19e naar de gyn en dan zien we wel verder . Stom he dat je de ene cyclus zo op van de zenuwen kan zijn en de andere cyclus zo rustig
@ Mientje Sop: Ik gebruik ook ovulatietesten. Met je temperatuur, weet je het altijd pas achteraf... @ One: Hahahaha, ja lekker zitten die zwangerschapsbroeken he? @ Grace: nope, ruzie is zeker niet leuk. Whahahaha, ja toch? Ik hoorde het al van meer, dat 't toch echt mannen eigen is hahahahaha. Jaaaaaaaaa, op naar carnaval! Heb er zoooooo'n zin in! Herkenbaar. Ik ben nu ook heel rustig, omdat ik gewoon weet dat het 3x niks is deze cyclus. Dus ik ben ook totaal niet nerveus nu... Hier lekker druk met de snert. De groentes zijn al gesneden, het vlees is gaar, dus dat ga ik zometeen uit elkaar trekken en dan kan dat straks (en anders morgen) weer terug in de pan .
Tinkerbelll...blaaassssss!!!! Hier heb ik vannacht gedroomd dat ik positief teste. Haha was het maar waar...
Haha goeie droom grace !!! Goed geslapen dus iig ! Zou er iemand even naar mijn kaartje willen kijken? Heb het gevoel alsof m'n eisprong al geweest is maar als ik naar m'n kaartje kijk denk ik van niet... Moet morgen naar de gyn. Lees trouwens wel vaak alles bij maar ben een beetje druk M'n duimen draaien iig nog steeds voor iedereen!!
he meiden, hoe is het hier nu? tinkerbell wat jammer miss maakt het niet uit je weet maar nooit. ik duim voor je zelf hier gisteren drupje bloed en dat was ook echt enige we zitten op dag cyclus 29 en tja er is niks te zien:S ik snap er helemaal niks meer van .. pfff
he lieve meiden, hier nog steeds een trouwe mee lezer. maar jemig wat kan een mens het druk hebben zeg. pffff, niet grappig. volgende week heb ik waarschijnlijk veeeeeeeeel meer tijd voor jullie, haha. ik blijf duimen, blazen en strooien voor iedereen!!!