balen margha @one, hier net zo, ook van dat *piep* weer. @ricmar, wat een leuk gebergte is jou kaartje zeg
@ Margha: dankjewel meid. Balen van je witte testen en je bruine slijm. Dikke knuffel meid. Lekker met een kruikje tegen je buik op de bank. Een ding scheelt: je kunt nu lekker op de bank blijven liggen . @ One: hahahaha ja dat gaat dan ineens heel snel he? . Helaas dat je niet bepaald naast de deur woont, anders mocht je zeker een kommetje halen hoor . @ Ricmar: thanks meid! Echt lief dat je dat zegt, maar mijn gevoel zegt dat het niet raak is... Manlief is alweer thuis . Tasje is zover af. Morgen dus even stof en rits halen en dan écht afmaken morgenavond. Vrijdag gaat J.oshua voor het eerst bij een vriendje uit zijn klas spelen . Spannend hoor!
Ricmar eitje vandaag cker? Mvj ahh wat lief meis,als ik in de buurt woonde kwam ik cker wel ff keertje langs hihi Margha jammer meis witte test
Anja jaa niks aan pff maar gelukkig hoefde ik vandaag niet weg, dus tijd lekker benut in t huishouden met muziekje aan..
@ One: hahahaha, graag gedaan hoor . Als je nu "even" langs zou komen, zou het een duur soepje worden hahahahaha. Hier btw de benedenverdieping al helemaal gedaan vanmorgen en hardgelopen weer, na weken stilgestaan te hebben . Wel begonnen met les en en dan vrijdag (of donderdagavond) weer) Morgen even Zumba op de Wii en dan heb ik mijn portie beweging voor deze week wel weer gehad. Met carnaval zal ik ook meer als genoeg bewegen hahahaha.
hihi idd oke lekker sportief bezig dus ! you go girl! ik doe nu ook ff niks meer, als ik teveel doe, of teveel heb gelopen op een dag, krijg ik beetje last van me rug / rechterheup Dus nu relax modus aan, vanaaf ff lekker pizzatje eten ofzo lekker makkelijk xxx
Meiden, dank je wel voor jullie reacties! Ben er alleen nog niks mee opgeschoten.. snap er niks van? Weet ook niet hoe ik m'n tempkaartje kan laten zien aan jullie? haha Helppp aub
Okee! maar deze ronde was voor je cyclus weer te checken toch? of ook mt donor enz? ben beetje nieuwsgierig srry hihi
he meiden ik heb een vraagje heb 22 posi ovulatie test gehad. denk dat ik 23 a 24 eisprong heb gehad als ik da 14 a 16 dagen bij tel wanneer mag ik dan testen? want als ik uit ga vanaf de dag van posi test dag dan zit ik nu 14 dagen er na.. ma als vanaf 23e reken dan morgen pas.. ik snap nu helemaal niks meer van ben nog nie ongi en snap er nu helemaal niks meer van:S
Mientje sop: Bij FF ....Mychart, Als ik bij mijn eigen kaartje kijk, staat er share this page, daar klik ik dan op, en dan krijg je codes: dan moet je de kortste code hier plakken, of in je handtekening en kunnen wij je kaartje zien.
@ One: thanks meid! Groot gelijk dat je nu niks meer doet. Wij gaan zo de kleine man ophalen en naar mijn ouders brengen en dan op naar de cursus... geen zin, maar het moet. Vanavond en volgende week nog en dan is 't klaar. Maar wie weet zeggen we volgende week wel af... @ Mientje Sop: zie reactie van One . @ Sammii: gewoon nog een paar dagen wachten dan als je niet zeker bent van wanneer je eisprong was. Je kan altijd nog een test doen weer. Beetje hetzelfde wat One dus al zei hahahaha. Ik zeg: tot vanavond lieverds! Wij gaan de kleine man ophalen en op naar de cursus. Vanavond niet blijven hangen bij paps en mams, want wil vanavond de administratie doen met manlief want dan is dat ook weer klaar voor het weekend .
onderste is van vandaag en die daarboven van gistermiddag, ik zeg zelf de van vandaag is lichter dus zou je ei vandaag of morgen verwachten, kijken of dat klopt met het tempkaartje de komende dagen