Dank jullie wel voor het duimen. Doe er even water in. Lees het helaas wel vaker nu van die van kruidvat. Zijn die extra gevoelige van z&k goede testen?
margha he wat vervelend nou bloed wat ik bij afvegen had is ook vertrokken weer hopelijk blijft het nu weg!
Ik ga lekker slapen dames. Ben doodop. En heb teveel gegeten. Beetje misselijk...pfff...eigen schuld. Ik ga heel hard duimen en heel fijn dromen. Smaksmak!
Sammii. Pfff bij jou is het ook spannend zeg. Grace. Slaap lekker meid. Bedankt voor het kijken meiden.
Zooooooooooooo, ikke is er weer. @ Ricmar: ei, ei, ei... je hoort erbij . Mooie testjes meid. @ Sammii: je kunt idd niet anders doen dan wachten . @ Mientje Sop: jaaaaaaaa, ik kan je kaartje zien . Als je hem nou in je handtekening zet, kunnen we hem altijd zo vinden en hoef jij niet steeds de kopieren en plakken . @ Grace: ow, hahahaha gaan we het samen spannend maken? . Jep weer lekker druk geweest. Ach ja... hoort er allemaal bij he? Wilde vanavond de administratie doen, maar dat doe ik morgenochtend wel als J.oshua op school is, dan hebben we alle tijd. Heb nu geen puf meer zo naar die cursus, wat eigenlijk steeds meer begint te lijken op een gezellige bijeenkomst... Hahahaha, hier ook al het gevoel dat het niets is deze ronde... Oeh, das niet prettig heel licht in je hoofd zijn... Slaap lekker meid @ Tinkerbell: ik duim in iedergeval keihard dat je temp morgen omhoog gaat en je straks alsnog positief gaat testen meid! *BLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAASSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!* @ Margha: ow meid wat balen dat je nu geen kruik hebt meid. Oooooow meid, wat een onzekerheid! Idd nu niet meer geld, maar overmorgen (als je nog niet ongi bent) weer testen hoor! Ow streepje is alweer door het water zie ik. Nou hopen dat je alsnog een positest krijgt meid! Ik duim stug verder. @ Esther: smakkerT terug meid! <3 Hier dus weer terug van de cursus. Maar pfffff, we zitten daar allemaal echt zo van: wat doen we hier eigenlijk, we weten alles wel hahahaha. Het is nu meer een gezellige wekelijkse bijeenkomst geworden hahahahaha. Iedereen gaat er alleen nog maar heen, omdat we zo'n gezellige groep hebben. Heb er nu ook een paar bij mij op mijn FB hihihihi. Volgende week dinsdag de laatste keer en waarschijnlijk gaan we daarna dus ook rechtstreeks de stad nog in voor de laatste keer carnaval. Maar dat kan alleen als we nog geld over hebben én als J.oshua een extra nachtje bij mijn vriendin kan blijven en zij hem dan naar school wil brengen... Maar wie weet houd ik het wel helemaal niet vol en hoeft zij hem alleen maar dinsdags naar school te brengen en gaat hij 's avonds bij mijn ouders eten weer en gaan wij bij de laatste keer cursus daarna gewoon weer naar huis...
Mvj. Wel prettig dat het een leuke gezellige groep is. Ik hoop dat je nog wat centjes over houd voor carnaval, zal wel leuk zijn voor j.oshua. ik hoop dat er straks weer betere tijden aankomen en je wat meer leuke dingen kan doen. Liefs.
ja kan alleen ma wachten moet wachten tot ong 6 a 7 feb.. sjonge dus ja we zullen zien ik heb geduld de rest succes en ik ga me bed op zoeken
Ow het geld voor de carnaval is er wel hoor . Maar bedoelde meer of ik nog genoeg over heb voor de laatste avond (dinsdagavond). Maar de kans is errug groot dat ik het maar netaan volhoud met mijn bekken tot en met de zondag (dus maandag misschien niet eens meer), dus dan is dat al niet meer van belang. We vieren altijd carnaval van mijn verjaardags geld . Nog 2 jaar en 1 maand (iets langer) en dan zijn we klaar en hebben we een schone lei, dus alles komt goed, daar ben ik van overtuigd...
temp is vandaag weer serieus gezakt maar nog steeds geen ongi normaal had ik deze morgen ongi moeten zijn met deze temp
Mvj, nog twee jaar volhouden dan. Komt goed. Mijn vriend heeft ook in de sanering gezeten en heeft al even een schone lei. Hij kon echter ook vijf jaar nog geen leningen afsluiten vanwege de aantekening bij de bkr. Ook daar gedoe nogmee gehad, maar dat is opgelost en mei dit jaar is hij echt van alle aantekeningen af. Wij gaan het samen spannend maken ja, maar ook ik geloof er nie in hoor. Margha en Tinkerbell, balen zeg Hier wakker geworden met het zuur en keelpijn. En sinds gisteren last van mijn borsten, aan de zijkant bij mijn oksels zeg maar. Niet constant maar af en toe. Bah, gekke lijven ook...haha...
he bah dames, ik zie echt veel te veel dalingen en te veel rood en te veel omowit... ik ben echt heel hard aan het strooien hoor!!!
Anja, dank je wel lieverd. Tja, ik hoop natuurlijk dat jou pendel uitkomt. Dan heb ik deze ronde een positest Ben er wel heel rustig onder dat het niet zo zal zijn hoor...