Hahahaha door jullie ga ik helemaal stuiteren! Hopelijk iedereen straks z'n streepje (die een hele dikke streep word! (wat ik bij mezelf ook hoop)
Summerlove, lastig. Je temp is mooi hoog en volgens mij heb je echt wel een ei gehad. Ik weet het niet zo goed helaas. Sorry.
@ Yuna: spannend hoor meid! Enneuh: jij gaat zoooo niet ongesteld worden! Anders word ik boos op die duivels hoor! Hahahahaha *stuitert weer lekker mee*. Ik hoop het ook hoor dat we allemaal een mooie roze streep gaan krijgen. @ Summerlove: ik weet niet zo goed wat je ermee moet. Kan alleen zeggen dat je alleen maar kunt afwachten.... Hier net koekjes gemaakt met J.oshua. NU zit hij even op de tablet en als hij klaar is, dan gaan we even met zijn 3-en naar buiten. Even voetballen samen . Ben benieuwd.
Yuna ik zie hem ook gefeliciteerd jeeej weer 1 zwanger daar worden we vrolijk van ik ga morgen testen jeeeej
@yuna, gefeliciteerd...!!! jeeeeeeeee, dit topic moet straks hernoemd worden, haha... @one, volgens mij vroeg jij hoe ik me voelde, nou op moment belabberd. ben flink verkouden erbij en alles zit vol mijn borsten kun doen vreselijk pijn en af en toe krampjes, maar verder gaat het eigenlijk wel prima.
Esther. Jij heb ook een kruis. Mooi stabiel kaarfje heb je. Duim voor je meid. Mvj. Smaken de koekjes lekker? Hier net lekker een hittepitkussentje gehaald bij de tuinen die je in de magnetron kan doen, lijkt me heerlijk.
Anja, gewoon goed zwanger dus?! One, hoe gaat het met jouw misselijkheid meis? Jennifer, nog eventjes tot de 15e meid. Ricmar, hoe gaat het met je? En met je man? mvj, lekker drukke muts van me.xx Margha, ja zo stabiel dat je er raar van wordt hahahaha. Lekker hoor zo'n kussentje, heb ik ook heel lang gebruikt. YUNA DOE NOU DE DIGIIIIIII!!!!!
Sammi spannend laat je t morgenochtend weten wat de uitkomst is, aan ons? Mvj oh koekjes gebakken! waren ze lekker? daarna gezellig voetballen leukleuk! Anjamones ohh ook al verkouden dus, momenteel veel mensen he, veel beterschap meis! Margha heerlijk die pittenzak! Esther jaa gaat, afgelopen 2 dagen dacht ik ohh het gaat beter niet overgegeven enzo, maarja vanmorgen was t weer raak! Soms ff 1 a 2 dagen niet... maar t blijft smorgens gwn meestal overgeven hier! Bah ,sta dan gwn te huilen omdat t niet ophoud... maar alles voor men wondertje! Wil alleen zo graag dat t stopt dat overgeven. Woow! idd stabiel kaartje zeg! Hopen dat je deze ronde lekker zwanger bent meis! Hoef je ook niet meer voor Hsg...Duimt zich rot! Xxxx
ik heb een vraagje over mijn temp kaartje is het normaal dat je eisprong zo laat is? en misschien rare vraag maar wat houd dpo in? http://www.fertilityfriend.com/ttc/index.php
ik kan je kaartje niet zien meid. je hebt de verkeerde link dpo is days past ovulation.. kortom aantal dagen na je ovulatie/eisprong.
hai zouden jullie even naar mijn kaartje willen kijken? is de eerste keer dat ik het doe. Van mijn 2 eerste kindjes was ik zeer snel zwanger ( nr 1 ging door de pil heen) ( nr 2 direct na stop met de pil) daarna ben ik aan de spiraal gegaan en ben nu 5 maand bezig met zwanger raken van nr 3. Alvast heel erg bedankt!! http://www.fertilityfriend.com/ttc/index.php