Algemene Temperatuurs Kaartjes Deel 5

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Senna1985, 1 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Moooooi Yuna!:D:D:D

2. Margha

Margha Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.950
    25
    48
    Voorzichtig gefeliciteerd meis :D:D:D

3. djoon

djoon Niet meer actief

40cfb2 Ovulation charts on FertilityFriend.com

Dames kunne jullie zien of me eisprong er aan komt??
    Ik heb PCOS en heb dus ook heel lang een posi ovu test maar nu snap ik er niks meer van... Heb al anderhalve week het idee dat me eitje springt. Zeurderige gevoel aan rechter eierstok en vruchtbaar slijm..
    Vandaag is tie wel ietsje omhoog..
    Ook erge gevoelige borsten..

4. Linn11

Linn11 Actief lid

16 dec 2012
    197
    0
    0
    Super gefeliciteerd yuna !!!! Ben ook benieuwd naar de digi!!!!
    Sammi ook morgen testen spannend!!!

Hier vandaag naar de gyn geweest. Wat een ellende bah. Pcos werd bevestigd en nog geen groot ei te zien.. Wordt weer drama denk ik deze cyclus. Hebben formulieren meegekregen voor de fertiliteis arts en daar moeten we een afspraak maken. Daar gaan ze oa kijken hoeveel kans we hebben op een natuurlijke zwangerschap zonder medicatie oid. We moeten het maar positief inzien he, blijft lastig :(.

Hoop iig dat hier de positieve testen blijven binnenstromen! Duim voor jullie allemaal!

Dikke tut !!

5. Linn11

Linn11 Actief lid

16 dec 2012
    197
    0
    0
    @djoon na dag 29 is je temp wel omhoog gegaan! Miss dat hij toen is geweest? Blijft super kut he, ik voel met je mee. Hopelijk is hij geweest en blijf je sum

6. Linn11

Linn11 Actief lid

16 dec 2012
    197
    0
    0
    Symptomen houden!
    Hoeveelste ronde is dit?

7. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Djoon Ik durf niet te zeggen wanneer je eitje was, of dat ie nog moet komen, maar je temp gaat in ieder geval wel omhoog ;) ff afwachten nog denk ik ... missch zet FF dan vanzelf een kruis.

Linn Oke pcos? had je al een vermoeden?
    je temp is toch best stabiel deze ronde...

xx

8. Linn11

Linn11 Actief lid

16 dec 2012
    197
    0
    0
    @one Jaa vind m ook redelijk stabiel op wat uitschieters na. Maar ik kreeg een echo en in m'n eierstokken zaten een soort van kettingen met heel veel eitjes. Dat was voor haar voldoende. Vorige keer had ik bloed onderzoek gehad maar dat was eigenlijk allemaal prima maar de echo geeft volgens de gyn die ik vandaag had vaak de doorslag. Hopelijk komt mijn ei snel, merk ik dat en wordt hij snel bevrucht. Krijg al kriebels als ik aan die molen denk waar we in zouden moeten. Maar ben wel blij dat we zijn doorgestuurd en er nu nog dieper onderzoek komt. Eerst maar eens twee weken op vakantie vrijdag. Hopelijk doet dat wonderen.

Hoe is het met jou? Tijd gaat snel he!!
    @jenn hoe is het met jou meis?

9. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Sammii: spannend morgen meid!!!

@ Anjamones: vervelend dat je je zo belabberd voelt meid! Ik hoop dat je je snel beter voelt.

@ Margha: ik heb nog geen idee, want heb nog geen koekje gehad hahahaha. We moeten ze nog versieren ;).
    Dat is zeker lekker hoor, zo'n hittepit :D.

@ Esther: hahahaha, valt toch wel mee? Zo druk ben ik toch niet?

@ One: hahahaha, heb nog geen idee :D. Ik moet ze nog versieren met Joshua ;). Daarna gaan we proeven. Maar zometeen eerst eten.

@ Loutje: ik zie mijn eigen kaartje als ik op je link klik...

@ Yuna: jaaaaaaaaaaaa, gefeliciteerd meid!!!

@ Djoon: ik raak niet echt wijs uit jou kaartje, sorry. Ik kan je dus niet helpen.
    Gezien je klachten zou het zomaar kunnen...

@ Linn: jammer meid, dat het bevestigd is, maar nu kunnen jullie wel verder meid. Komt helemaal goed.

Hier nu lekker pannenkoeken eten en straks de koekjes afmaken. En mijn tas afmaken (althans al een heel stuk afmaken :D. )

10. Linn11

Linn11 Actief lid

16 dec 2012
    197
    0
    0
    @one morgen echo en hartje horen! Te spannend! Super leuk. Ben benieuwd naar de foto!

11. djoon

djoon Niet meer actief

@linn, dankje wel:)
    Vraag je aan mij voor hoeveelste ronde? 4e ronde maar wel al sinds juni bezig..:( Vervelend dat je PCOS heb:(

@Onewish, ja maar toen had ik echt geen klachtjes,
    Nu wel;)
    haha maar hoop dat ie morgen nog hoger is en dan hoop ik dat ie een kruis zet;)

12. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Lin ahh oke, nou hopelijk heb je de mmm niet nodig...
    Ja hier gaat alles goed hoor :)
    Whaa jaa spannend he!

Mvj oo oke, dus vanaaf lekker smikkelen :p

Djoon oke! nou ben benieuwd! zal voor je duimen dat je eitje snel springt

x

13. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Yuna!!!! MOOIIIIII!!! :D

Mvj, eindelijk koekjes gebakken.

Esther, jeejj een kruis...

Ehh....ik ben het kwijt....

Vanmiddag kreeg ik in ene een vlaag van missselijkheid over me heen Bah. Gelukkig is het nu weer weg, maar jeetje, ik krijg toch wel iets van zenuwen nu...

Ik ben al en dag of drie erg emo. Van de week was ik aan het lezen en ik werd zo verdrietig dat ik wel kon huilen, zelfs nu ik eraan terug denk voelt het alsof ik zo kan huilen. Als ik op tv een baby'tje zie krijg ik hetzelfde gevoel. De echo van mijn vriendin deze week idem. En zelfs bij verdrietige liedjes heb ik het. Normaal nooit! HEt sluimert in me dat gevoel en dat terwijl ik normaal niet zo huilerig of snel verdrietig ben. Tel daar mijn bui van vanmiddag bij op en het feit dat ik juist geen obstipatie heb, geen constante krampen, geen pukkels, geen constante rugpijn.... Oh jee....nu laat dit me niet meer los tot zondag :$:(:cool::)

14. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Maar het zal echt wel niet zo zijn ;)

15. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Oh ja, en de zijkant van mijn borsten! Gevoelig!

Maar ja...die vrouwenlichamen zijn niet te vertrouwen ;)

16. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ One: hahahaha, ja, doe het denk ik in een bakje en dan kan 't wat langer mee :D.

@ Grace: hahahaha ja idd, eindelijk! Hij leert het wel ;). Nu issie lekker op zijn tablet naast papa aan het spelen :D.
    Spannend meid... Misschien je droom toch een teken? (jij was dat toch met die droom?)

En hiero: MOOOOOOOOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE....

17. tinkerbell26

tinkerbell26 Fanatiek lid

19 nov 2011
    2.542
    0
    0
    Arbeidster
    Hier nog steeds geen ongi

18. djoon

djoon Niet meer actief

Waaah grace. Jij ook hier:)

Hoop het zo voor je meis:) enne je temp kaartje ziet er idd mooi uit:) ik duim:)

19. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Mvj, dat was ik ja van die droom. Zou mooi zijn :)
    Maar ondanks dat er af een toe een zenuw doorheen komt. Blijf ik over het algemeen kalm :)

Djoon, ja ook hier ja:) Bij jou nog geen ie. Vind het moeilijk in te schatten of hij komt of is geweest. Ik zag het bij mijzelf ook vorige cyclus. Dan ging hij omhoog, maar net zo snel weer omlaag ook :(

20. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Yuna, gefeliciteerd!

Deel Deze Pagina