Algemene Temperatuurs Kaartjes Deel 5

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Senna1985, 1 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jennifer2106

Jennifer2106 Fanatiek lid

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    Die is niet licht hoor:D

2. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Yuna, you go girl!!! Nu echt die digi doen hoor, geen gedoe meer met streepjes!!

Linn, niet het nieuws waar je op zit te wachten natuurlijk, maar hopelijk kunnen ze je snel helpen

Grace SPANNNEEEEENNNNNDDDD!!!!! Ik heb normaal voor ongi altijd pijn aan borsten, behalve toen ik beide keren zwanger was, toen alleen aan de zijkanten.....zo ben je net nog wat nerveuzer.....duim duim duim

One, kun je niks krijgen voor dat overgeven moppie? Is toch ook niet gezond op deze manier.

eeehhhh.......dalijk even opnieuw alles lezen whahahaha wazige muts dat ik ook ben......

tot dalijk

3. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Grace woow wat spannend !! wat jij beschrijft,had ik int begin ook heel erg toen ik net wist zwanger te zijn :)

Esther over t algemeen alleen smorgens dus valt mee te leven, hou de rest van de dag alles binnen en niet misselijk,, maarja die ochtenden pff

4. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Grace: nou dat zou zeker mooi zijn! :D. Hier totaal geen zenuwen, omdat ik geen symptomen heb hahahaha.

@ Esther: hahahahaha... jij wazige muts ;) LOL. dat valt toch hardstikke mee? Knuff.

@ One: vervelend dat je nog steeds last hebt van die ochtendmisselijkheid zeg... Gelukkig beperkt het zich wel tot de ochtenden...

5. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Ik ban de zenuwen gewoon uit... Yeah right ;)

Lappie hoe is het met jou lieverd?

6. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Grace, geef mij de zenuwen maar meis, ik moet toch nog 11 dagen wachten.......:D

One, ja maar toch, elke dag en dan zoveel is toch echt niet goed lijkt me. Kan aan mij liggen, maar als je ervan moet huilen omdat het niet stopt klopt er toch iets niet.
    Eet je ook iets voor je opstaat? En je moet eens gember proberen, kun je in thee vorm krijgen oa.(krijg je bij de "da" ook in zuigtablet speciaal voor de zwangeren)
    Dit hielp bij mij echt heel goed en ik was ook ernstig misselijk. Baad het niet schaad het niet. Hoop zo dat het overgaat en dat je nu echt alle minuten van de dag kan genieten!! xxxx

Ik ga er een eindje aan breien, of haken wat mvj altijd doet hahahaha, ga naar bed moppies.
    Morgen weer vroeg dag.

Truste schatjes!!

EN YUNA IK WIL NOG STEEDS EEN DIGI!!!!;);) xxxx

7. Margha

Margha Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.950
    25
    48
    Ik heb ook altijd zenuwen grace, weet precies hoe jij je voelt. Weet je al wanneer je gaat testen?

Hier besloten geen kruidvat testen meer te kopen, lees hier op zp dat valse streepjes of indrooglijntjes regelmatig voorkomt de laatste tijd.

8. AKB3

AKB3 Actief lid

6 jun 2012
    309
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Djoon Sorry, maar zie op jouw kaartje ook nog niet echt een eisprong. Je zou zeggen dag 19, maar daarna ziet het er niet echt naar uit en gezien je symptomen denk ik inderdaad dat hij nog moet springen.
    Ik merkte ook pas dat hij ging springen/net was gesprongen aan vruchtbaar slijm en gevoelige tepels + dat die avond dat ik dat ontdekte, m'n ovutest ook echt donkerder was dan de controlestreep.
    Hoe donker is je posi ovutest?

9. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Ach... ja.... voel me beetje... weet niet zo goed eigenlijk. :)
    Niet goed, niet slecht.
    Zit steeds m'n kansen in te schatten zeg maar. Zal ik nóg een miskraam krijgen? Zal het de volgende keer goed gaan? Zal het die keer daarná pas goed gaan? Zal het ooit een keer goed gaan nog?
    Dit houd mij erg bezig zeg maar....

Ben erg bezig met ervaringen te zoeken van mensen met herhaalde miskramen. Lees gelukkig ook veel dat na twee of drie miskramen een gezonde zwangerschap volgt.

15 februari heb ik trouwens een afspraak bij de gyn. We zien wel. Ik hoop dat ze gewoon zegt dat ik gewoon dikke vette pech heb gehad en dat mijn kansen nog steeds erg goed zijn.

Spannend voor jou Grace, liggen je testjes al klaar? ;)
    Wat voor bloedonderzoek heb je trouwens gehad als ik vragen mag?

10. Jennifer2106

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    Lappie. Ik hoop zo dat je heel snel zwanger mag worden en dat het goed gaat. Kan me je angst goed voorstellen.
    Ben benieuwd wat de gyn volgende week vrijdag zegt. Duim voor goed nieuws. Sterkte. Knuffff

11. Jennifer2106

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    Grace. Spannenddddd. Wanneer ga je testen??

Esther. Op het wachtbankje. Spannend ook weer.

Ik duim voor jullie lieverds.

Sweet Dreams.

12. tinkerbell26

tinkerbell26 Fanatiek lid

19 nov 2011
    2.542
    0
    0
    Arbeidster
    Hier heeft FF de coverline naar beneden gezet

13. tinkerbell26

tinkerbell26 Fanatiek lid

19 nov 2011
    2.542
    0
    0
    Arbeidster
    Hier is ongi is net doorgebroken

14. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Oh Lappie, kan het me voorstellen dat je zo denkt. Hopelijk is het gewoon dikke vette pech en heb je snel een mooie plakbeeb. Ik gun het je zo!

Ik ben geprikt op het hele hormoonriedeltje omdat mijn cyclussen zo vreemd doen. Nog even geduld en dan weet ik meer.

Als er nog niks in aantocht is denk ik zondag te gaan testen. Mits mijn temp dan nog hoog is.

15. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Balen Tinkerbell :(

16. djoon

djoon Niet meer actief

Akb3, mijn ovu testen zijn al anderhalve week positief:( maar ik heb pcos en dan ist zeg maar normaal dat ze vals positief zijn. Of idd er wil er wel 1 springen maar gaat dan niet;)

17. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Tinkerbell, balen meis!

Grace, ik duim zo kei hard verder voor jou!!! Het zal eens tijd worden zeg!! Temp is nog steeds mooi!

Lappie, zoals ik al tegen Jennifer zei, 15-2 is een verdomd mooie dag om goed nieuws te ontvangen mop. Ik hoop dus ook dat dat voor jou geldt.

Djoon, misschien dat ik er overheen gelezen heb, maar ze laten je dus zo doorlopen tot juni????? Of is dat jullie eigen keuze?

Verder met iedereen alles goed hier deze morgen?

YUNAAAAAA!!!!!! WAKKER WORDEN!!!!!!!!!! MELDPLICHT!!!!!!!!!

(OMG zie net een verhaal op het nieuws dat er een meisje van 9:$:$:$:$ is bevallen van een jongetje. Weet even niet waar, spreken iig spaans. De vader van 17 is verdwenen.......moet niet gekker worden)

18. Yuna28

Yuna28 Niet meer actief

ja nu plas ophouden tot digi komt met de post (was goedkoper).. rofl... ik was om 4.30 nog even online lol..CHECK ME TEMP leuke bevestiging normaal zou die nu juist dalen :D...

Balen tinkerbell!

Grace you can doo it!! :D

19. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    JJJJJAAAAAAA!!!! Yuna, wat gaaf meisje!!!! En wat staat die banner je moooooooooooooooooooooooooooiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

20. Yuna28

Yuna28 Niet meer actief

Nu JJJJJJJULLLIEEEEE NOOOOGGGGG!!!!!!!!!!!!!!! :p

Deel Deze Pagina