whahahaha ben nog nooit een na-aper geweest, maar deze keer wil ik het wel proberen hoor! Margha, vul je temp eens in mop
@lappie, ik duim mee voor goed nieuws... @esther, jemig, wat weer een verhaal op het nieuws, dat is toch ook niet meer normaal zeg... @yuna, super temp meid @iedereen... zwanger worden en gauw!!!
Oh Yuna, dat staat inderdaad goed die banner Ik hoop dat ik je snel volg. Word nu echt wel een beetje zenuwachtig, maar vanochtend in ene roch wat pukkels dus ik weet het niet. Wel is mijn bmm nu hard en dicht vorige cyclus was deze eigenlijk continu zacht en open na mijn ei. We wachten rustig af Enne Es, het wordt voor jou ook tijd...en alle anderen
Meiden. Hier is het mis. . Ben toch voor de pretecho gegaan omdat ik me te goed voel. Er is geen kloppend hartje te zien en het vruchtje is qua maat 7+5 ipv 8+6. Straks om 14.30 naar de gyn. Ben kapot van verdriet
Jennifer.....nnneeeeeee.......hoe gvd oneerlijk!!!!!! Ze hebben echt goed alles bekeken? Huil maar flink meis, dat mag. Een hele dikke knuffel voor jou en natuurlijk je partner.......
Nee lieverd dat meen je niet!!!! Oh dit had ik nooit gedacht!! Oh wat moet je je nu rot voelen zeg!! Jeetje wat begin ik zwanger worden en blijven te haten zeg!! :x
jennifer laat gyn aub nog eens goed kijken en daarbij grote is met deze termijn lastig te bepalen...1 mm ernaast kan een week verschillen. hoop nog voor je ... dikke knuffel
Jennifer. NEE dat meen je niet wat vreselijk zeg, je zei al wel dat je helemaal geen klachtjes had en dat je je zorgen maakte. Succes straks bij de gyn meis ik hoop dat ze het mis hebben. Ik zal aan je denken dikke knuffel.
Lappie. Ik ben ook zo iemand die ervaringen gaat lezen, snap je heel goed. Tinkerbell. Balen meis ongi bah :x Grace. Zondag testen, duim voor 2 streepjes. Yuna. Ben benieuwd naar je digi Esther. Ingevuld, vandaag uitgeslapen en om 9 uur pas getempt. ongi is nog steeds niet doorgebroken. jou temp volgt nog steeds een mooi stabiel lijntje.
Hoi meiden, Thnx voor de hulp! FF geeft inmiddels m'n ei goed aan 422035 Ovulation charts on FertilityFriend.com Zag de opmerking staan om m'n link in m'n handtekening te plaatsen, echter geen ruimte meer voor op dit moment hihi. (door alle kleurtjes en opmaak van de tekst in m'n handtekening) Wat moet je nu voor de rest nog met dat kaartje (behalve verder invullen natuurlijk haha) Zijn er dingen die jullie ná je ei nog specifiek in de gaten houden of iets..?
he meiden mijn test was negatief. ik denk ook dat ik vandaag ongi ga worden.. zo gevoel heb ik. denk dat ik na ronde 16 ga