Bmm lag de dag tussen de bloedingen hoog en zacht. Ik heb er alleen ook niey heel veel ervaring mee met de stand van de bmm. Ik heb wel het idee dat mijn bmm nog open is.
@ Grace: misschien dat je ei wilde springen, maar dat die nog even op zich laat wachten? Heb ik wel eens vaker gehoord.. @ Madeliefste: ik zie bij jou kaartjes inderdaad dat je bmm op de dag van je eisprong al wat lager ligt dan de dag ervoor.. Wat fijn, ik leer steeds meer, bedankt daarvoor! Ik ga in ieder geval vandaag bij thuiskomst gelijk klussen! Ik hoop dat ik nog op tijd ben.. Een collega van mij heeft een dochter van een half jaar en hoorde net dat ze weer zwanger is.. Hoe kan dat toch zo snel? Haha. Hoop dat het bij ons allemaal ook zo makkelijk gaat! Een paar hebben het al bewezen hier
Haha dat is waar! Maar in mijn vorige cyclus heeft dat ook niks uitgehaald dus beter te veel klussen dan te weinig!
VIND IK OOK!!!! bmm: begin cyclus laag en open: menstruatie = onvruchtbaar. tweede week: laag, hard en dicht ei: hoog, zacht en open = vruchtbaar laatste weken: laag en dicht = onvruchtbaar laatste dagen: laag en open = onvruchtbaar, menstruatie nadert (hopelijk niet) Maar dan komt nog de twist: soms op het eind van je cyclus kan je bmm zowel hoog als laag liggen. Verschilt per persoon. Je kan dus niet aan de stand van je bmm aflezen of je zwanger bent. Bij de meeste zwangere was die hard en hoog, maar er zijn ook genoeg verhalen waar die laag zat. Dan is het nog eens zo dat als je al een keer bevallen bent, jee bmm altijd een klein stukje open zal staan....... zo, lekker verwarrend weer he......vrouwenlichamen.....
aaahhhh meisje toch wat is dat dan?? Mocht je behoefte hebben kun je me altijd een pb sturen he!!! Hele dikke knuffel en heel veel sterkte!!!!!
Ricmar, heel veel sterkte voor jou en je man en een dikke knuffel. Weet even niet wat anders te zeggen.
Vond het al verdacht stil! Niet door gehad dat er een nieuw topic was geopend hihi. Hoe is het hier meiden?