Zit het met tranen in mijn ogen te lezen, sterkte voor jullie. Vind het echt vreselijk verdrietig voor jullie. Hele dikke knuffel.
Lieve Jennifer, wat vreselijk verdrietig nou!!! Ik had het zo graag anders gezien voor je. Huil maar heel goed uit... echt. Pffffff geen woorden voor... Ik heb het met je te doen. Begrijp zo goed hoe je je voelt.
Lie Jennifer, ook hier rolt er een traantje over mijn wang.......hele dikke knuffel meis!! Lappie, hoe voel jij je nu meis?
jennifer meis wat erg, hele dikke knuffel van mij, hier rollen de tranen ook over mijn wangen pff vind t echt verschrikkelijk!
GEFELICITEERD YUNAAAAA! hey meiden,de echo was echt zo mooi en bijzonder ze ging me nu echt alles laten zien, van top tot teen, wat is t al weer gegroeid zeg im in love! wouden ook kijken of we konden zien wat t werd, maar de navelstreng zat tussen de beentjes..jammer hihi had een andere vk, en zij ging alleen echo doen, dus volgende keer pas t hartje luisteren 8-3-13 pff dacht toch echt dat men vk zij volgende keer t hartje luisteren mja zag wel t knipperlichtje op t scherm tekeer gaan dus dat is ook al een geruststelling helaas ook geen foto meegekregen. Maar ik smelt nog steeds weg bij de gedachten aan t scherm hihi
Yuna, ik kan me voorstellen dat je je rot voelt om het te plaatsen, maar jij mag gewoon genieten hiervan. En dat moet je ook zeker doen. Een supertest heb je One, jij ook helemaal in love. Mooi
Hey lieve meiden, ik weet niet goed wat ik moet zeggen. Met een dikke traan over mijn wang, lees ik het verhaal van Jennifer. Ik had het al gehoord van Esther, omdat ik aan het werk was heeft zij mij op de hoogte gebracht. Lieverd, huil maar goed uit. Dat is heel belangrijk. We zien je vanzelf weer verschijnen... @ De rest: ik had even niet de behoefte om alles goed door te lezen... Ik hoop dat jullie dat begrijpen. Ik heb ook enorm hard gewerkt vandaag, dus ben best moe. Zometeen ga ik ipv hardlopen, maar Zumba op de Wii doen. Ik kan niet warm worden, dus dan is 't niet handig om naar buiten te gaan... brrrrrrrrrr. Daarna even lekker douchen en dan met mijn tasje verder... (en ook nog even mijn HSP-training doen)
Lieve schatten. Bedankt voor het medeleven. Het doet mij en mijn vriend erg goed. We hebben flink gehuild maar beseffen ons ook dat dit kindje gewoon niet goed was en het beter nu kan gebeuren dan later. Hoe moeilijk het ook is. We hadden ons er zo op verheugd. Maar mijn voorgevoel klopte dus. Ik wist het gewoon. Vandaar de pret (nou geen pret) echo. Zo bizar dat je dat voelt. De cytotec begint volgens mij te werken. Ik heb echt zoooo een krampen en pijn. Laten we hopen dat het snel gaat. En dan weer verder. Het zal toch een x goed gaan. Eerst een vmk en nu een ma. Dus 3 x scheepsrecht hopen we dan maar. Weet iemand wanneer ik het beste weer kan beginnen met tempen? Yunaaaaa. Wat onwijs fijn voor je meis. Ben super blij voor jou. Geniet er lekker van. Ik ga nu weer liggen en ff wat pillen slikken tegen de pijn en hopelijk lekker slapen. Hele dikke knuffel en kusssss en nogmaals bedankt dat jullie er zo voor me zijn. Doet me goed lieffies. Xxxxxxx
Jennifer, misschien wil je dit nu nog niet horen, maar zelf heb ik ervaringen met mk(helaas) ik bleek een ontregelde schildklier te hebben en ondanks dat er vaak bloed op geprikt was, werden hogere waardes aan gehouden , dan dat de schildklier stichting adviseert. Ik kwam bij een goede gyn en die keek mee en werd door gestuurd naar de internist, daarna wel blijvend zwanger. Mijn advies is dus laat je schildklier eens prikken en vraag je waardes op.. Meld ze des noods even bij me en ik kijk graag even mee of voorzie je van advies indien nodig. Voor nu heel veel sterkte
Dat is wel een goed idee. Ik heb fibromyalgie en las laatst een stuk waarin ze schreven dat de oorzaak daarvan misschien ook aan de schildklier ligt. Ik ga volgende week meteen ff m'n ha vragen om te prikken. Ze hebben vandaag ook geprikt weet alleen niet meer waarvoor. Ik heb trouwens koorts. Hoort dat erbij? 38,85.