Algemene Temperatuurs Kaartjes Deel 5

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Senna1985, 1 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Dank jullie wel lieverds voor het duimen, moet dan toch wel een keertje goed gaan daardoor!!

Grace, goed zo, geen spotting meer. We gaan voor een plakkertje hoor.

Yuna, je hcg schommelt in het begin nogal lieverd. Ik test sowieso 's avonds altijd duidelijker dan in de ochtend. Terwijl dat dat eigenlijk onlogisch is. Dus niet te hard schrikken moppie, komt allemaal goed.

2. Yuna28

Yuna28 Niet meer actief

ik heb ook hoor savonds test ik duidelijker.... morgen avond mss maar de 2de CB er tegen aan hopelijk staat er 2-3 :)

Ik dacht echt op het moment dat ik zwanger zou zijn ik veel minder ongerust was ofzo maar hahaha het is echt heel erg:p

3. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Yuna, ik had dat ook. Nou ja, ik wist wel dat het ook fout kan gaan, maar dit is ook een rotgevoel allemaal.

4. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Het hele zwanger worden - zwanger zijn - bevallen en opvoeden is een grote onzekerheid moppies, zo is het nu eenmaal. Maar evengoed gewoon proberen te genieten hoor!! Als ik het kan kunnen jullie het ook.

5. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Ja Es, zeker genieten, maar ik zal wel blij zijn als het morgenmiddag is en ik heb dat gehaald zonder bloedverlies en met een test die meer knalt dan de vorige...

6. rose16

rose16 Actief lid

10 feb 2013
    147
    12
    18
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal!

Ik voeg me hier graag even bij...ben nieuw hier, dus nog beetje kijken hoe alles werkt. Heb net in mn banner mn ff proberen toe te voegen..hopelijk is dat gelukt:)
    Wij zitten nu in ronde 6 en ben deze maand voor het eerst aant tempen en ovu testjes gebruikt.
    Mijn vorige cyclus zat op 33 dagen..ik heb deze maand vanaf dag 17 tm 23 ovu testen gebruikt, maar helaas geen een positief. (tm dag 15 ongi geweest) Ook uit mn temp kan ik niks opmaken..
    Zou ik wel een eisprong hebben??:(

7. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Hoi Rose, welkom. Helaas doet je link het nog niet helemaal. We kijken graag met je mee.

8. rose16

rose16 Actief lid

10 feb 2013
    147
    12
    18
    NULL
    NULL
    Hihi nee dat vermoeden had ik al..probeer er achter te komen hoe het wel moet..:)
    Ik heb de link van ff gekopieerd..maar dat werkt dus blijkbaar niet.
    Hoe kan ik dit wel goed doen?

9. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Nu zie ik hem wel.

Ik zie hier geen eisprong helaas. Heb je altijd zo'n lange menstruatie?

10. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Rose welkom meis.
    Ik kan je kaartje goed zien nu, maar kan helaas nog niet echt eem duidelijke eisprong ontdekken. Doe je wel tempen op de juiste manier?

11. sammii

sammii Bekend lid

15 dec 2012
    659
    0
    0
    NULL
    NULL
    He meiden,

ik ben even niet geweest.
    ik had een vraagje, ben vrijdag 8 feb ongie geworden..
    en ben vergeten te tempen is dat heel erg?
    ik ben vandaag aan de clomid begonnen..

12. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Hoi allemaal,
    Wij hebben na lange tijd weer gemeenschap gehad. :)
    Toen ik zwanger was had ik even geen behoefte (tja niet nodig ook he ;))
    En nu dus weer voor het eerst. :)
    Ik was blij dat mijn man dat wilde want daarmee zegt hij indirect dat hij weer voor een kindje wil gaan. Na mijn vorige miskraam had hij in het begin een soort angst ofzo. Nu gelukkig niets aan de hand. :)
    Dus... we zijn weer 'back in the race'. ;)
    Pfff gek hoor om weer vanaf het begin te moeten beginnen....

@sammii, het geeft niet hoor als je op cd1 bent vergeten te tempen. Rond je eisprong is het belangrijker.

13. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Hihi mijn bericht is gecontroleerd en gewijzigd.... :D
    'Gemeenschap' is geen woord dat ik zou gebruiken hihi. Er stond dus een ander woord.. s*x hihi

14. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Sammi, dat is niet zo erg hoor. Ik had deze cyclus tijdens mijn menstruatie ook niet getempt.

Lappie, haha...ja pas maar op.met je woorden hihi.
    Fijn dat jullie weer zover zijn. Ik hoop echt dat je snel een heel mooi plakbeebje krijgt.

Hier is het rustig. Geen roze meer gespot, maar blijf het nog een beetje eng vinden...:)

15. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Crace wat fijn dat je niets meer gespot hebt. :)
    En ik hoop ook dat ik snel weer (blijvend!!!!!!) zwanger ben.
    En ik hoop het ook voor Jennifer en ook voor de rest.

16. Margha

Margha Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.950
    25
    48
    Hey meiden ik heb een beetje weinig van me laten horen, erg druk gehad en veel gewerkt maar lig nu lekker op de bank.

Lappie. Fijn dat jullie er weer voor kunnen gaan.

Grace. Hoe voel je je?

Jennifer. Hoe gaat het met jou?

17. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Dat hoop ik ook Lappie. Voor iedereen hier.

Margha, hier gaat het wel goed. Erg gescjrokken vanochtend door het roze slijmverlies, maar dat is gelukkog weggebleven de rest van de dag. Al zou ik morhen nog meer opgelucht zijn.

18. Margha

Margha Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.950
    25
    48
    Ooh ja kan me voorstellen dat je erg geschokken bent. Pff zeg. Hoop dat het hier bij blijft zeg.

19. rose16

rose16 Actief lid

10 feb 2013
    147
    12
    18
    NULL
    NULL
    Ik temp wel op de juiste manier ja..
    Heb laatste paar keer idd wel lange menstruaties gehad. Had ik eerst nooit.
    Nu eerst 2 dagen heel klein beetje..dan ong 4 dagen helemaal niks en vervolgens weer minimaal 7 dagen wel:(

Vind het ook wel een beetje vreemd en van mn tempkaartje word ik ook niks wijzer..nouja alleen maar stress datk geen eisprong heb?!?!
    Verwacht deze week weer ongi te worden..temp maar gewoon weer een rknde door en denk wat langer ovutesten gebruiken in de hoop er dan wel een te ontdekken.

Ieder geval bedankt voor het meekijken..toch wel erg fijn zo'n forum:D

20. anjamones

anjamones Fanatiek lid

14 jul 2012
    1.099
    0
    0
    werkzoekende
    Drenthe
    welkom rose, idd een vaag kaartje.. nog even afwachten wat je volgende kaartje doet.

lappie, wat fijn meid... :D sowieso dat het goed met je gaat.

lieve grace, wat super om te lezen dat er nog niks weer gespot is.

hier op verjaardag van mijn neefje geweest en begon toch ineens buik krampen te krijgen, werd er eng van.. geijk naar de wc, maar geen bloed, dus das goed.. maar flink aan de dunne... hoop dat het gewoon een griepje is en niet iets engers.. brrrrr ben nu wel even flink angstig..

hoe is het met de rest?

Deel Deze Pagina