Hey meiden, hier nog steeds ondergedoken in Sassendonk (al is het vandaag alleen vanavond, want heb om 16.45 uur sollicitatiegesprek). Morgen ook nog even en dan is 't klaar. Dan begint het gewone leven weer. Dus vanaf woensdag ben ik hier weer hoor . Heb wel een beetje gelezen. Maar vanaf woensdag zal ik vanaf de laatste pagina dan weer reageren. Dikke knuffel voor iedereen! ALAAAAAAAF!!!!!!
Feestbeest!!!! waarvoor een sollicitatie?? ben nieuwschierig.. nog veel plezier daar.. hier jaloers op je zijn met een kruikje en een dekentje op de bank, haha ALAAAAAF! haha
Nou he. Het gaat nu wel echt bezinken hoor. Er groeit gewoon zo'n mooi wondertje in mijn buik. Ik had verwacht de 19e bij de gyn te zitten voor de uitslagen en een hoe nu verder gesprek en gezien mijn cyclussen nog geen eisprong of net een eisprong gehad te hebben, maar nu zit ik daar zwanger en al. Zo ongelofelijk... Ik ga kei en keihard duimen dat jullie snel volgen met de allermooiste plakbeebies die er zijn.
Wauw grace mooie test Mvj. Feest ze nog maar even. En succes met je sollicitatie. Lappie. Hoe gaat het met jou? Hier. Ik denk dat ik er wat te veel mee bezig ben de laatste paar weken. Heb soms wat last van hyperventilatie. Heb dit nog nooit gehad. Hoop maar dat ik de uitslag snel binnen heb, wie weet scheeld dat.
Heey lieverd, Ik dacht ga even kijken hoe het met je gaat! Wat heftig allemaal zo, hopelijk werken de pilletjes nu wel goed en hoef je geen curettage. Je temp is nog zo hoog omdat je lichaam nog denkt dat alles goed is en dus ook door het hormoon, maar komt wel goed schat. Een hele dikke knuffel! Xxx
mooie test grace! hier een nieuwe buikfoto van vandaag http://www.zwangerschapspagina.nl/members/42147-albums11364-picture73234.html