Mooie test grace! Mooi buikje one! Esther mijn duimen draaien(mooie stijging) (en voor de andere die na ei zitten) Jennifer sterkte meid! Heee evelien!
Hoi dames even een vraag gisteren zat ik op dag 5 van mijn cyclus toen was temp gezakt en gad ik enorm veel afscheiding en vandaag is mijn temp serieus omhoog gegaan. Het kan toch niet dat ik gisteren mijn ES heb gehad he? Is toch nog veel te vroeg?
Tinkerbell, het lijkt er bijna wel op. Even afwachen wat je temp blijft doen. Als je 3 dagen een hoge temp blijf houden heb je je ei gehaf.
Goedemorgen schatjes, alles goed? Ik kom vanmiddag na het werk even bijlezen hoor!!! Tinkerbell, ik sluit me bij Grace aan. xxxx
Grace, joh das al bijna meid!! Lappie, ik ga niet eerder testen dan nod. Aangezien mijn kaartje onder de cyclus altijd wel mooi is, maar ja die laatste dag dan he...... One, mooi buikje meis! Hier inderdaad weer een stijging, maar ja zoals net ook al gezegd, heb ik dat al zo vaak meegemaakt. We wachten, 5 dagen zoiets.
Dank je wel moppie, maar ja je weet net zo goed als ik dat ik dit al vaker gezien heb hé.......We duimen positief verder....