Algemene Temperatuurs Kaartjes Deel 5

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Senna1985, 1 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    JAaaaaa t hartje klopt!:D echo foto in mijn album!!:D:D:D

ricmar ohh jeetje meis! dikkeknuff voor jou xxx

2. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Hoi Kim!

Hoop, NEE, weg ermee. Duimerdeduim!

One, MOOI!!!!!

3. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    #323 mamavanJ&D, 13 dec 2012
    Laatst bewerkt: 13 dec 2012
    @ Evelien: hahaha jup, echt waar ;). Weer wat geleerd dus :D.
    Blijft nog ff spannend bij jou dus... wel of geen eisprong? Heb je al eens bij mijn kaartjes gekeken? Ik heb constant spotting en bloed gehad... Kijk maar eens. Dus het kan wel...

@ Esther: hmmm, haal dan wel die van de Etos volgende week... Moet toch wachten tot ik weer geld heb hahahaha.
    Jeeeeeeeeeej, whoehoe!!! Een kruis!!!
    UGH! Esther heeft gesproken hahahaha.

@ One: thanks lieverd! Ben er ook enorm blij mee. Maar het maakt het wel nóg spannender of 't nu raak is of niet hahahaha.
    En oeeeh, je echo... Ik ga snel verder lezen hoe het was! :D.
    WAUW!!!! Wat een mooie echo meid!!! Gefeliciteerd!

@ Madeliefste: goed bezig meid! Enneuh... ben het eens met Esther... Op naar een mooie banner!!! We want to see a new banner!!!
    Enneuh: kom maar op met die hcg :D.

@ Senna: spannend meid.

@ Hoop: ik hoop ook niet dat je ongi gaat worden hoor!

@ Yuna: thanks :D. Ik hoop ook dat het zo blijft :D. Spannend nog even voor jou dus!

@ Ricmar: ooow wat jammer meid. Ow jeetje meid, wat erg! Hele dikke knuffel en sterkte met je man.

Hier vandaag de hele dag (van 09.00 tot 18.00 uur) gewerkt! Nadat ik thuis kwam van het werk ben ik eerst gaan hardlopen en daarna gaan eten hahahahaha. (beetje de omgekeerde wereld)
    Mijn temp is nog steeds hetzelfde en voel nog steeds dezelfde dingen... Alleen mijn borsten worden iets minder...
    Nog heel even afwachten... Spannend hoor...

4. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    @ ricmar: jeetje wat vervelend zeg :( heel veel sterkte!!

@ mamavanj: ik zie bij jou kaartjes alleen bloedverlies nog een beetje na je menstruatie? Of kijk ik verkeerd? Bij thuiskomst nog geklust, maar nog steeds bloedverlies, zou morgen alweer de 5e dag zijn.. Kan gewoon geen menstruatie zijn, want dat is heel anders. Bmm voelt nu wel anders, wat mindee zacht en op een of andere manier dichter.. Ik wacht mn temp en de ha wel af morgen!

5. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Ik heb er een maand tussenzitten waarbij ik in 1 cyclus 21 dagen gebloed heb (dat waren de cyclussen van 19 juli en 24 augustus. Ik heb meerdere keren Provera moeten slikken. Ene keer om het op te wekken, andere keer om de menstruatie te stoppen.
    In de cyclus van 11 oktober moest ik 10 dagen de pil slikken (2 pillen per dag) om vervolgens menstruatie af te wachten en daarna te beginnen met Clomid...

6. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Ook in april enorm veel bloedingen gehad...

7. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Neee jeetje wat erg voor je! Jij hebt al flink wat meegemaakt lees ik :( Knuffel!

Ik hoop zooo dat het bloeden stopt, maar vrees het ergste..

8. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Ik heb heel veel meegemaakt hihihi. Ben blij dat ik nu Clomid heb, want nu ben ik er vanaf...

9. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Ricmar, lieverd je hebt pb!! Veel sterkte en natuurlijk beterschap.

Hoop, gedraag je he!!! Geen gekke dingen, ik wil morgen een positieve test zien van jou!!

Hei Kimmie, hoe gaat het met jou dan??

Hier lekker eens het bedje inkruipen zo. Niet dat ik voor 2 slaap maar ok whahahaha.
    Truste schatjes!!

10. Hoop1980

Hoop1980 Actief lid

6 aug 2012
    124
    0
    0
    Vanmorgen weer boven de lijn getempt, dus getest. Helaas negatief. Shit, ik had het zo gehoopt deze maand. Even een flink baalmoment.

11. Madeliefste

Madeliefste Niet meer actief

Ah nee bah zeg...niet leuk! Dikke knuffel meis! Wanneer is je NOD? Kun je nog te vroeg getest hebben?

12. Hoop1980

Hoop1980 Actief lid

6 aug 2012
    124
    0
    0
    Die was gister, maar mn cyclussen waren niet regelmatig na mn zwangerschap. 29-28-25, nu zit ik op dag 26. Ik heb een vroeg-test gedaan, die kreeg ik gratis bij mn ovulatietesten van zwanger & kids. Dus dan vrees ik dat ik niet te vroeg getest heb. Toch?

13. Madeliefste

Madeliefste Niet meer actief

Sommige mensen maken pas wat later HcG aan, dus zolang er geen bloed is...!

14. Hoop1980

Hoop1980 Actief lid

6 aug 2012
    124
    0
    0
    Ja, i know... Bij mn vorige zwangerschap had ik gelijk meer dan genoeg blijkbaar, want toen knalde de test gelijk. Lief dat je de hoop er nog even in houdt. Ik probeer het ook...

15. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Oh, Hoop, wat ontzettend @#%&&%. Hele dikke knuff.

Evelien succes bij de HA.

Mijn temp is weer gestegen. Ben benieuwd... Ovulatietesten blijven negatief;)

16. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Mamavanj, ik kan me voorstellen dat je blij bent met de Clomid zeg! Zal niet makkelijk geweest zijn voor je.. *knuffel*

Aaahh balen van vanochtend Hoop! :( Ik duim mee, dat de duiveltjes maar weg mogen blijven!

Vanochtend voelde ik mijn bmm weer, was echt niet meer zo zacht als ik gevoeld had en lijkt nu ook ietsje lager en dichter te zitten.. Kan ik het nou zo mis hebben? Gisteravond voor het laatst (het meeste van alle dagen) wat bloed verloren, maar vanaf vanochtend niks meer, ook geen afscheiding. Dan zou je toch zeggen dat alles potdicht zit of niet? FF geeft ook een heel onzeker kruis..

17. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Grace, dankjewel! Bloeden is wel ineens gestopt, maar neem beter het zekere voor het onzekere.. Wat gek dat je ovutestjes negatief blijven! Hoop snel voor jou ook meer duidelijkheid!

18. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Hoop, (groot vloekwoord)........welke had je van zwanger en kids? Want die dipsticks zijn ruk hoor. En sowieso zijn die gevoelige alles behalve gevoelig. Maar realistisch gezien met je temp.......niet leuk.....duimt nog wat harder!!

Evelien, toch zou FF het goed kunnen hebben gezien je bmm stand etc. Denk toch echt dat je ei nu geweest is. Het zou nog kunnen 9niet wat je wilt horen) datje een slechte ei sprong hebt gehad gezien je temp, maar daar gaan we niet van uit natuurlijk.

Grace, sommige krijgen nooit een positieve ovu test meid, daar om is tempen ook veel betrouwbaarder.

Hier ben ik aan het stuiteren als een gek.
    Na 6 maanden dikke stress, complete gevechten en slecht behandeld te zijn krijgen we eindelijk as donderdag de sleutel van ons nieuwe huis........ben zo blij!!!! Was echt een hel de laatste 6 maanden. Hoe laks banken met jou en je papieren om kunnen gaan, niet normaal meer. Raakten steeds alles kwijt en dan hadden wij de fout gemaakt zogenaamd........maakt niks meer uit, afspraak met de notaris staat!! JJJEEEEEEJJJJJJJ!!!!!!

19. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Esther: lekker geslapen meid?

@ Hoop: kan me voorstellen dat je baalt meid! Maar idd geen bloed, houd moed... (zei ze zelf dapper)

@ Grace: spannend hoor meid.

@ Evelien: nou idd! Het was écht geen pretje zovaak ongesteld zijn (of zo lang). Ook niet leuk voor je seksleven kan ik je vertellen...
    Ik kan je helaas niet helpen, ik voel mijn bmm nooit...

Hier een flinke tempdip gehad. Dus ik heb ff de pee erin... Bahbah... Ik hoop zo dat mijn temp morgen weer hoger is, maar ik ben er heel bang voor dat 't over is... Dus ik ga vanmiddag Clomid ophalen en wachten op mijn ongi...
    Ik zit vandaag op 12 DPO...

20. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Wat een supergoed nieuws Esther!!!

Deel Deze Pagina