Whahaha, goed zo Esther. Nu moeten ze mpnet zo goed luisteren als mijn eitje en zaadje van mijn vriendjelief
Ik hoop het, zoveel kansen hebben we niet gehad (lees 2, op tijd in ieder geval)deze maand door de extreem zware griep van mijn vriend. Die lag op een gegeven moment met 40,9 graden koorts plat. Hopen dat het genoeg was.
Grace, het gaat nu wel weer met hem. Nog verkouden maak ok. Hoe voel jij je inmiddels? Tinkerbell, raar he meis, maar denk echt niet dat dit je ei al was.....verwacht dat je temp wel weer omlaag zal gaan. Hier ben ik eigenlijk best trots op mijn lichaam of te wel kaartje. Zo! hahaha. Tis nog 4 dagen dus zal nog wel droppen, maar voor nu ziet het er eigenlijk best wel mooi uit.
Gelukkig gast het beter. Je hebt een heel mooi kaartje. Ik duim keihard. Je ziet het bij mij. Als je het niet verwacht gebeurd het. Ik voel me op zich goed. Ben erg blij. Voel mijn borsten af en toe. 's ochtends en 's avonds wat missel, maar dat mag eigenlijk geen naam hebben. Wel moe, maar ik slaap ook heeeeel slecht Maar ik mag niet klagen
Moe zijn hoort er ook bij helaas. Dat was iets waar ik echt een hekel aan had: niet in slaap kunnen komen en maar moe zijn....bleh. Maar goed, alles voor het goede doel he. Komt blijkbaar door het feit dat je bloed in je lichaam meer aan het worden is......ja ja weer wat opgestoken.hahaha. Maar wel fijn dat je zo verder nergens last van hebt lieverd. En dank je voor het duimen. ALS het al zo zou zijn (waar ik echt niet vanuit ga hoor) dan zou het de derde keer zijn dat ik met minimaal klussen zwanger wordt......dat zou een bak zijn zeg whahahahaha. Maar nogmaals, ik ga er echt niet vanuit, maar ben nog steeds blij met mijn kaartje.
Idd zou idd een veel te vroeg ei zijn wat dus wil zeggen geen goed ei dus hoop dat ik maandag te horen krijg dat er toch nog een eitje zit Oh en ester u kaartje ziet er goed uit ook ik duim voor je
Goedemorgen meiden, Zouden jullie eens naar m'n tempkaartje willen kijken? (zie handtekening) Wat denken/vinden jullie tot zover? (maandag nod)
Thnx meiden voor jullie reactie, mijn duimen zijn al dol gedraaid hihi. En wat een mooie tekst in je handtekening Grace!
mientje spannend.. maar helaas zegt een mooi kaartje niet altijd alles is mijn ervaring. ik heb zelf een heel vreemd kaartje
Eerste keer nog ook dat ik temp, dus geen vergelijkingsmateriaal haha. Heb wel het gevoel dat het wel eens zo zou kunnen zijn, tegelijkertijd hebben we al van alles gevoeld dus durf ook weer niet te hopen. Leuk joh, dat wachtbankje.. Dank je wel voor de reacties iig!