kleine roe ik vind je kaartje vreemd gebruik je geen ovutesten? en temp je wel op de juist manier? (liefst op vast tijd voor het opstaan en rectaal) je hebt ander wel een hele korte periode na je eisprong
Hey meiden! Hoe gaat het met jullie? Ik was ineens 'weg' na m'n menstruatie.. ik kon 't even niet meer opbrengen om hier te komen. Het tempen heb ik ook voor deze maand gelaten, af en toe nog een paar keer 'sochtends tempraturen maar vrijwel niet, ik moest even weer de rust opzoeken. Ik werd zo onrusig van mijzelf, ik maakte mijzelf helemaal gek. Wou eigenlijk ook geen ovutesten gebruiken maar gister en vandaag toch gedaan! Vandaag écht een knaller.. maar toch 't idee lekker rustig aan te doen nu, geen gehaast en gepush. Nouja, wou toch even laten weten..
vraag me echt af of je wel een ei hebt... en je hebt wel 3 uur geslapen voor je tempt? dat je niet al kortcdaarvoor je bed uit bent geweest? zie dat je nog niet zo lang geleden met de pil bent gestopt, maar ik raad je aan volgende ronde eens ovutesten te gebruiken , gewoon goedkope van zwanger en kids bijvoorbeeld die kan je via internet bestellen, en door testen tot ze weer negatief worden.. dus niet als hij positief is stoppen...
Ik slaap altijd de hele nacht door en temp gelijk als de wekker gaat. Aan ovu testen willen we eigenlijk het eerste half jaar niet denken. Ml vind t al overdreven dat ik temp, maar vind t oke omdat t geen geld kost (hoezo op geld zitten?)
KleineRoe Die van z&k kosten echt geen drol, zijn super fijn en je hebt meteen duidelijkheid of je een eisprong hebt. Zo schiet je er ook niet mee op lijkt me, als het zo schommelt.. Op geld zitten moet je geloof ik niet doen als je wat langer bezig bent zwanger te worden haha. Wil niet weten wat ik al aan ovu en zw-testen etc ben kwijt geweest but it's all worth it
Wij zijn nog niet zo lang bezig hoor... 1-12-12 gestopt met pil. Daaro hadden we zoiets van eerste half jaar ff op z'n beloop laten... Maar misschien dat ik ml toch zo ver kan krijgen om ovu testen te halen...
je temp moet zeker 0,3 graden stijgen na je ei zie mijn kaartje als voorbeeld, en dat doet die van jou niet, dus vandaar onze zorgen, als je geen ei hebt of geen ei wat goed springt kan je niet zwanger worden
Daar ben ik het niet mee eens.. De mijne is ook maar 0,2 graden gestegen direct na m'n ei.. En ik weet 100% zeker dat ik m'n ei heb gehad, daar ik ook gevolgd ben in het ziekenhuis deze ronde.. Of bedoelde je meer dat haar temp weer te snel terug zakt en niet omhoog blijft?
KleineRoe, ik denk ook dat FF alleen maar je kruis zet omdat je Watery hebt ingevuld. Als je deze zou weghalen denk ik dat FF je kruis ook weghaalt. Als ik puur naar je temp kijk van beide kaartje kan ik geen eisprong herkennen dus ik raad eigenlijk ook aan om ovulatietestjes erbij te gebruiken. Het zou toch zonde zijn als je er na een half jaar achter zou komen dat je misschien geen eisprong hebt.
Oké, dan weet FF het dus niet helemaal zeker. Ik snap dat je het invult hoor ik bedoel ook niet dat je het moet weghalen, was alleen even om te checken.
hij blijft niet hoog en een ei is beter bij 0.3 stijging of meer sorry maar na bijna 20 jaar ei zoeken en mmm en meerdere artsen gezien te hebben spraat ik niet zo maar onzin.. en cyclus volgen zegt echt niet altijd wat is na je ei sprong ook progestoron gemeten en controle echo gedaan? ik leek altijd netjes ei te hebben tot dat het bleek dat ei later sprong dan gedacht
Hey meiden, het normale leven is weer begonnen en jeeeeeeetje wat ben ik MOE! Hahahaha. Temp is vandaag flink gezakt en het eerste roze is ook al gespot, dus helaas is het niet raak. Precies wat ik al dacht, want ik heb het idee deze ronde geen goede eisprong gehad te hebben, gezien mijn kaartje... Maareuh, ikke is nu weer terug hoor .
hij is nu na ei erg stabiel dat ben ik ook niet gewend, maar ook bij jou duidelijke stijging na ei en als je een coverline er in zou hebben zie je dat ook.. onder de rode horizontale streep en er boven. na het ei