Erg mooi kaartje heb je. En als het inderdaad zo is dat je je eisprong op dag 18 hebt gekregen zou je nu op 12 dpo zitten dus als je ongi uit blijft zou ik zondag testen want dan ben je minimaal 15 dpo en misschien ook wel 17 dpo.. Spannend
mvj balen van je ongi meis Ricmar duimen draaien stippel ik had een testje gewaagd! grace ben benieuwd wanneer ze langskomen van mvm xx
Nee ik moet echt wachten tot manlief morgen avond thuis komt van zijn werk.. Hij moet en zou er bij zijn haha! Mijn geduld word dus goed op de proef gesteld, maar tot nu toe lukt het me goed, begin er namelijk steeds meer in te geloven want heb geen ongi krampen, niks!
@ Stippel: ik zou nu gaan testen hahahahaha. Spannend hoor . @ Lappie: CD 9 zou mij ook veel te vroeg lijken... Het blijft afwachten ben ik bang... Ik ga er vanuit dat je nog voor je ei zit en dan is 't nu dus even afwachten wat je testjes doen ook... Hij lijkt er inderdaad wel een beetje op... Blijft afwachten ben ik bang... @ Esther: hahahahaha ja dat zeg jij toch altijd? Dat ik altijd druk ben? . Goed dat je even aan jezelf heb gedacht vanmiddag. Neee, dat mag niet hoor, maandag ongesteld worden... @ Grace: super dat je je hebt opgegeven voor MvM. @ MamaAnnelies: spannend hoor hihihihihi. @ Ricmar: aaaaaaah, wat superlief van die mama . @ One: tja... is niet anders he? We gaan morgen gewoon weer beginnen met een nieuwe ronde Clomid en daarna 8 maart naar de fertiliteitsarts. Ik zeg: kom maar op voor dat HSG-onderzoek. Hier enorm trots op ons mannetje. We hebben het "Dit ben ik" gesprek gehad met de juf van zijn klas. Joshua is open, spontaan en heel eerlijk . Daarnaast doet hij het hardstikke goed, maar heeft hij wel duidelijke instructies nodig. Heeft hij dit niet weet hij niet goed wat hij moet doen. (dat heeft hij thuis ook) Het was een heel mooi en goed gesprek. Ik ben dus enorm trots .
MamaAnnelies, echt spannend hoor meis!!! One, hoe gaat het moppie? Ricmar, wat ongelooflijk lief van haar!!!! Grace, bij 10 weken pas?? Jeetje zeg wat laat. Ik hoop met je mee voor de 7 weken. Normaal als bij mij bmm open staat is het echt geen goed teken hoor, dus daar ga ik maar even van uit voor de makkelijkheid. mvj, beetje bijgekomen vandaag mop? hihi Over 10 uur +/- is het 35 jaar geleden dat ik ter wereld kwam, best leuk om eens over na te denken nu we zelf ook zo bezig zijn. Moet voor mams toch ook spannend zijn geweest want ook ik ben na een miskraam gekomen. En zo draait de wereld door......(even een diepzinnige bui, sorry)
@esther, heel diepzinnig @mamaannelies, mooi kaartje meid, spannend!!! @mvj, dat is echt een reden om trots te zijn heerlijk! morgen komt MvM bij mij zin in... weer een testje erbij..! vanmorgen bij de gyn geweest, het vruchtje zit waar het zitten moet, nu over 2 weken weer komen kijken of er ook een hartje is blijft HCG strooien voor iedereen!!!!
Anja, wat een super goed nieuws liefie!!! Nu nog even 2 weekjes afwachten tot een pracht van een knipperlichtje, maar dat komt helemaal goed hoor!!
Supernieuws Anja. Nu nog even wachten voor een mooi hartje. Esther, heerlijk diepzinnig. Ja, vooronze moeders zou dat ook allemaal spannend geweest zijn. Daar denk je normaal niet zo aan. Logisch dat je je zo instelt hoor. Ik duim gewoon voor je en strooi ook wat hcg rond. Ja, dat is echt lang, maar ik vertel sowieso bij de vk mijn hele historie en misschien mag het dan wel eerder. En misschien als ik de gyn nog even heel lief aankijk dat zij ook nog voor een keer meewerkt. Zoals ik al zei; nee heb ik ja kan ik krijgen. Mvj, natuurlijk ben je trots na zo'n gesprek. Super van je ventje zeg! Ja opgeven voor mvm is het minste wat ik kan doen met dit mooie kado. Zelf zou ik ook blij zijn als ik medicijnen kan krijgen dus dan zou ik het zelfs lulig vinden om me niet op te geven. Net even een uurtje geslapen. Dat was wel lekker, maar ik ben nog moe. Straks Wie is de mol kijken en mijn bed in.
One, gaaf zo die foto's. Had ze op fb ook al zien staan, maar zo in een collage vind ik echt super!!! Hoe staat het met de misselijkheid? Grace, inderdaad gewoon proberen, je bent toch daar en hoeft maar 5 minuten te duren toch. Hoop voor je dat ze het doet. Dan lekker vroeg naar bed meissie, goed rusten nu. Dank jullie wel dames voor hcg strooien!!!!!
Hihi, wat zijn mannen toch grappig! Vanavond vroeg ik: 'zullen we straks een spelletje Keezen?'. 'Ja hoor dat is goed, zet het maar klaar'. Oké... wij een spelletje Keezen dus... Ik win en zeg: 'Jaaaaa... ik heb gewonnen! Wat heeft de winnaar gewonnen?'. Antwoord: 'een beurt'. Alles dus precies volgens plan verlopen haha.
Yuna, goed bezig meid. Lappie, geniaal meid. En wat zijn mannen toch eigenlijk makkelijke wezens hé hahahaha
Goed bezig allebei dan hihihi, lekker in een stinkende fles piesen, maar alles voor het goede doel hé. Acherm, zo zielig hier. Zoontje vandaag lekker op kdv geweest, tenminste dat dacht ik tot ik hem ophaalde. Hij had sowieso al een baaldag blijkbaar want hij was huilerig. Ok dat kan je wel eens hebben. Dus ik kijk hem aan.......zit me toch een BULT op zijn voorhoofd met 3!!! grote sneeën naast elkaar erop.......was hij al rennend gestruikeld tegen zo'n groot houten speelhuis aangevallen........ Nou opzich leek hij er niet heel veel last van te hebben, behalve als je eraan kwam, dus afblijven, nogal logisch. En toen moest hij naar bed...........en ligt nog steeds te huilen van de hoofdpijn. "Mamma, zo'n pijn aan kop met bultje".....niet goed voor een moederhart. Ik hem uiteindelijk net om 22:00 uur maar een licht zetpilletje gegeven zodat hij op zijn minst in slaap kan vallen en ben heel even naast hem gaan liggen. Houdt hij mijn wijsvinger helemaal strak vast met dat kleine handje......en maar snikken en snuffelen ondertussen.....Zo zielig. Tis natuurlijk geen wereldramp, maar ik hou er niet van als mijn zoontje pijn heeft. Ook dat lijkt me logisch. Hopen dat het morgen allemaal wat minder dik en blauw is en dat de sneetjes niet meer bloeden. Wel goed voor je moeder ego natuurlijk dat hij me perse nu wil vasthouden, maar toch hoop ik dat hij nu lekker door kan slapen (zodat ik dat dadelijk ook kan).