Hij zit inmiddels al weer naast me ongelooflijk moe en met een gruwelijke bont en blauwe bult.........
Esther, hoe is het nu met je zoontje?? Heeft hij een beetje kunnen slapen (en jij ook?). Hoe is het met de bult en met de pijn? @hier: tóch een vroeg ei??
Komt allemaal goed, al heeft hij nog steeds veel pijn. Hij heeft net wel punten gescoord. Hangt hij wat tegen me aan op de bank, kijkt hij me opeens aan, geeft me een handje en zegt vanuit zichzelf : "fisiat mamma, mamma feest" aaaaaaahhhhhhhhh smelt, hoe weet dat mannetje dat nu vraag je je af, goed geheugen hahahahaha. Mijn dag is nu al goed!
FF haalt hem gelukkig wel weg als ik voor morgen alvast een tempdaling en/of positieve ovultest invul.
@esther...!! GEFELICITEERD!!!!!! geniet er van vandaag! en een knuffel voor je kleine mannetje.. niet leuk.. hier de meest slapeloze nacht gehad. om half 12 pas in slaap kunnen komen, dan om half 4 wakker worden om te plassen en niet eerder in slaap te vallen als 7 uur om vervolgens wakker te worden van zoonlief om 8 uur die wakker is!!!! pfffff zometeen komt MvM, dus moet me denk ik wel even gaan verontschuldigen voor mijn voorkomen, pfffff
Esther, gefeliciteerd! (met je verjaardag, of met wat? ) Mag ik jullie eventjes vragen hoeveel dagen voor je nod/ongi je temp zakt? En willen jullie naar mijn kaartje kijken? Had ik gister al meteen kunnen opmaken dat ik ongi zou worden, of had m'n temp ook weer kunnen stijgen? Sowieso weet ik natuurlijk dat ik nu ongi ga worden, nod is normaal gesproken maandag..
Mientje, je temp kan zakjen voor op of na je nod. Kan dus alle kanten op. Anja, waardeloos he dat slapen. Leuk zo mvm